Motivationen er i top, men træningsprogram/ideer mangler!


Miss-mo
 Share

Recommended Posts

Hej alle glade motionister :)

Efter en lang og stresset periode med for usund mad og for lidt træning og generelt er det nu på tide at komme igang igen.

Jeg har længe ønsket mig at tabe mig 5-8kg, da jeg synes jeg har lidt for meget på sidebenene og maven.

Jeg vejer 66kg og er 165 høj, hvilket måske ikke virker overvægtig men er desværre lidt kraftig bygget.

Jeg har altid en hammer god motivation i starten til at kaste alt hvad jeg har i hænderne for at få "drømme" kroppen, men mister den hurtigt efter at have kørt diverse programmer i perioder uden synlige resultater - derfor har jeg brug for noget som VIRKELIG hjælper mig til at blive trimmet :)

Har overvejet en personlig træner da jeg tror det er meget godt at have en som presser en.

Men samtidig skal det ikke være en træner som skal motivere mig resten af livet, så derfor vil jeg egentlig foretrække hjælp fra jer derude hvis i har nogle fantastiske ideer, råd, programmer etc. Jeg er åben for lidt af hvert ;)

Jeg har overvejet at finde mig en træningsmakker som har lyst til at mødes og træne et par gange om ugen og måske strukturere en kommende trænings/kostforløb - men ved ikke hvor jeg skal kigge :/

glæder mig til at høre fra jer

(er ny herinde så håber jeg poster det rigtige sted)

Link to comment
Share on other sites

Guest J.A.-Træning

Hej,

Altså, som personlig træner, vil jeg altid foreslå den mulighed.

En personlig træner behøves ikke at være en der er der resten af livet, men det kan sagtens være en som bare hjælper dig i gang, og giver dig de rigtige redskaber til at holde humøret og motivationen oppe.

Derudover kan du bede en personlig træner - Mig eller en af mine utallige kollegaer rundt i landet - om blot at lave dig et program + kostplan, og måske være med de første 2-3 gange for at få dig i gang.

I bund og grund, kan du bede en personlig træner være med ligeså lang tid som du ønsker, og har råd til.

Det mest optimale er selvfølgelig at få så mange timer som muligt, da træningen altid vil være bedst med en prof. til at hjælpe dig.

Håber det var bare en lille smule oplysende.

- God træningslyst, og skriv endelig hvis du har spørgsmål.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle glade motionister :)

Efter en lang og stresset periode med for usund mad og for lidt træning og generelt er det nu på tide at komme igang igen.

Jeg har længe ønsket mig at tabe mig 5-8kg, da jeg synes jeg har lidt for meget på sidebenene og maven.

Jeg vejer 66kg og er 165 høj, hvilket måske ikke virker overvægtig men er desværre lidt kraftig bygget.

Jeg har altid en hammer god motivation i starten til at kaste alt hvad jeg har i hænderne for at få "drømme" kroppen, men mister den hurtigt efter at have kørt diverse programmer i perioder uden synlige resultater - derfor har jeg brug for noget som VIRKELIG hjælper mig til at blive trimmet :)

Har overvejet en personlig træner da jeg tror det er meget godt at have en som presser en.

Men samtidig skal det ikke være en træner som skal motivere mig resten af livet, så derfor vil jeg egentlig foretrække hjælp fra jer derude hvis i har nogle fantastiske ideer, råd, programmer etc. Jeg er åben for lidt af hvert ;)

Jeg har overvejet at finde mig en træningsmakker som har lyst til at mødes og træne et par gange om ugen og måske strukturere en kommende trænings/kostforløb - men ved ikke hvor jeg skal kigge :/

glæder mig til at høre fra jer

(er ny herinde så håber jeg poster det rigtige sted)

Hvor i landet er du fra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share