vægtab, nybegynder


jens123
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen !

har længe gået og overvejet hvordan jeg skal gribe et vægttab an, jeg er tilmeldt i Fitnessworld og træner der 3-4 gange om ugen.

jeg ønsker at smide 4-5 kilo fedt, og kan gætte mig frem til at jeg skal igang med noget roning- løb eller lign, men har INGEN anelse om hvordan jeg skal gribe selve kosten an,

jeg er 179 høj, og omkring 80 kilo pt, jeg er 16 år gammel og har trænnet en del on/off de seneste år, men ønsker nu at starte seriøst med først et vægtab og så derefter få smidt nogle flere muskler på (Skal lige siges at jeg ikke er fed eller lign ! har bare et ønske om tydeligere mavemuskler og få generelt tydeligere muskler).

det jeg sådan set ønsker at få smidt 4-5 kilo fedt på overkroppen, men kosten er Sq, tricky.

havde tænkt mig noget lign dette program :

Morgenmad,

Havregryn / A38, og dertil cirka 2 skefulde Nutramino whey protein, (Chokolade,)

derefter et æble

Klokken 10.00

en sandwich med groft brød, salat og kyllingepålæg.

13.00

en lignende sandwich med en banan eller lign til,

17.00,

aftensmad i form af fuldkornspasta med kød til i form af krydret oksekød eller fisk / kylling i ovn.

og så klokken 21,

noget med en bette proteinshake med et æble til eller lign ?

håber det er nogle erfarne der kan hjælpe mig med at gøre det hele mere overskueligt !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share