Vil stille op i den ny tilkommende bikini klasse 2013


chanelkamma
 Share

Recommended Posts

Jeg synes du skal holde op med at træne, da muskler vejer mere end fedt. Og så lade være med at spise, så tærer du på både muskler og fedt.

Det er jo ganske normalt, at ville være undervægtig.

Ironi er måske anvendt her også.

Jeg har ingen ambition om at stoppe med at spise da jeg jo så dør af sult.. bogstaveligt talt ! og min træning er meget vigtig for mig .. kan godt se ironien ... men jeg har jo som nævnt et ønske om at stille op i en konkurrence hvor visse kriterier skal opfyldes

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen ambition om at stoppe med at spise da jeg jo så dør af sult.. bogstaveligt talt ! og min træning er meget vigtig for mig .. kan godt se ironien ... men jeg har jo som nævnt et ønske om at stille op i en konkurrence hvor visse kriterier skal opfyldes

Nu kan jeg selvfølgelig ikk udtale mig om hvorvidt det er sundt eller ej for dig, men 45kg fordelt på 160cm, synes jeg ikk lyder særlig sundt.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det, at du har fået indtryk af, at man skal veje 45 kg i bikini klassen?

hej jeg har konsulteret mig med en der stiller op i body fitness.. hun mener at jeg ikke har et behov for øge ret meget muskel masse men self. cutte og i sidste ende dræne .. hun vurderede omk. 5-7 kg

Edited by chanelkamma
Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg selvfølgelig ikk udtale mig om hvorvidt det er sundt eller ej for dig, men 45kg fordelt på 160cm, synes jeg ikk lyder særlig sundt.

Lol det er helt ripped, væskedrænet til konkurrence, selvfølgelig er det ikke sundt, det er en enkelt dag med konkurrence til formål og har ikke noget med almindelig hverdagsvægt at gøre.

Link to comment
Share on other sites

SPØRGSMÅLET VAR IKKE HVORDAN, HVORDAN... SÅ BLOND ER JEG HELLER IKKE .., MEN OM HAN GØR DET...? MÅSKE ET FYNSK UDTRYK

Det er svært at vide at du mener "vejer du din mad" når du skriver "hvordan vejret du din mad"

Kh

Lingvisten

Ps: flere store bogstaver -de får dig til at fremstå som en ydmyg person, det værdsætter den hjælp du får.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Det er svært at vide at du mener "vejer du din mad" når du skriver "hvordan vejret du din mad"

Kh

Lingvisten

Ps: flere store bogstaver -de får dig til at fremstå som en ydmyg person, det værdsætter den hjælp du får.

Altså hvor er i sjove .. man kunne også bare dreje emnet tilbage til originalen... "he he" og mange gang undskyld, at jeg fik sat caps'lock til da jeg skrev beskeden.. jeg ved det godt jeg er en værre en.. skal nok prøve at dy mig med mine voldsomme tendenser ..

Edited by chanelkamma
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share