Svømning som supplement til 2-split program


Alæxander
 Share

Recommended Posts

Kære motionister og bodybuildere

Jeg overvejer at bidrage med svømning til mit 2-split program. Altså et enkelt svømmepas om ugen - gerne onsdag, som er min off-dag i træningsprogrammet. Dette er ikke for at tabe mig men for at strømline den muskulatur, som jeg hovedsageligt opbygger igennem mit træningsprogram. Jeg er i bulking-mode og har ikke nogen intentioner om at ændre dette foreløbig.

Jeg har søgt lidt rundt her på forum, såvel som på andre fora, hvor jeg også har skrevet dette indlæg, og kan finde enkelte tråde, som omhandler emnet. Der er dog ingen af disse, som rent faktisk giver svar på fordelene og ulemperne ved at træne et 2-split program mandag, tirsdag, torsdag og fredag og så svømme om onsdagen. Det bliver i alle fald ikke uddybet synderligt.

Er der nogen, som har erfaringer med 2-split sammen med et par timers svømning om ugen? Noget jeg skal være specielt opmærksom på?

Mvh

Alexander

Link to comment
Share on other sites

Kære motionister og bodybuildere

Jeg overvejer at bidrage med svømning til mit 2-split program. Altså et enkelt svømmepas om ugen - gerne onsdag, som er min off-dag i træningsprogrammet. Dette er ikke for at tabe mig men for at strømline den muskulatur, som jeg hovedsageligt opbygger igennem mit træningsprogram.

Der er snart ikke grænser for mærkelige spørgsmål.

Nej dine muskler bliver ikke strømlignet af svømning en gang om ugen.

Svømning er fint nok som en gang aktiv restitution, men strømlignet bliver du ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share