For store brystmuskler i forhold til resten af kroppen


heriko
 Share

Recommended Posts

Jeg er en 19 årig dreng, der har trænet i et træningscenter i ca. 1,5 år nu. Jeg har altid haft nogle store brystmuskler stammende fra 7 års svømning. Jeg er ikke overvægtig og har synlige mavemuskler, men mine brystmuskler virker for store i forhold til resten af kroppen. Jeg kører ikke særlig brysttræning udover bænkpres.

Mit spørgsmål er nu, om det er muligt at "formindske" mine brystmuskler. Skal de trænes mere så de bliver strammere, eller skal jeg lade være med at træne dem overhovedet?

Håber i kan give nogle råd! :)

Link to comment
Share on other sites

Mit spørgsmål er nu, om det er muligt at "formindske" mine brystmuskler. Skal de trænes mere så de bliver strammere, eller skal jeg lade være med at træne dem overhovedet?

Håber i kan give nogle råd! :)

Jeg synes du skal da bare knalde igennem med brysttræning, og få øget styrken i din bænk. Hvis du har anlæg for bænkpres, skal du fortsætte, det er nu du virkelig kan få noget ud af hypertrofi og styrke.

Vi andre gamle må sande at mange års inaktivitet gør at musklerne ikke vokser, som vi gerne vil have dem til. Har selv et stort bryst efter svømning i mine unge dage, og det kommer idag mig til gode, hvor jeg nemt kan samle masse der, når jeg træner.

Hvad løfter du i bænkpres

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share