Vægttab tak!


Somebody
 Share

Recommended Posts

JEG ER VED AT VÆRE TEMMELIG DESPERAT!!!

Jeg er en kvinde på 35, er 170 høj, vejer 74 kg, og har fra naturens side en stor portion muskelmasse, så selvom mine kg måske lyder af meget, så er jeg ikke så overvægtig som jeg måske lyder til :wink:

De sidste 4 uger har jeg 6 dage om ugen spist 1100 kalorier(med en fornuftig sammensætning af proteiner, kulhydrater og det gode fedt) og den sidste dag har så været en "spis-hvad-du-vil-dag". :4mewantfood:

Jeg løber mellem 10 og 20 km om ugen og træner desuden styrketræning 3-6 gange om ugen.

.......MEN HVORFOR TABER JEG MIG SÅ IKKE???!!! Jeg har fulgt med både på vægten, men også med cm. Jeg er dog blevet nogle cm mindre, men slet ikke som jeg havde forventet. Jeg er ved at miste modet, for de sidste 5-6 kg lader virkelig vente på sig! :( Er der nogen derude der kan hjælpe mig med at komme videre herfra?? Spiser jeg for lidt, skal jeg droppe min spisedag, eller hvad skal der til? Jeg er villig til at gøre næsten hvad som helst for at smide de sidste kg.

Det skal måske lige nævnes at jeg for 7 år siden tabte mig hele 45 kg ved omlægning af kost og en masse træning, så ved at det kan lade sig gøre. Nu er der desværre sneget sig nogle kg tilbage som bare ikke vil forsvinde igen :nonono: Øv sgu!

Håber I kan hjælpe mig :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share