Protein Pulver (LÆS!)


C.S.T
 Share

Recommended Posts

Hey MO.. Har i månedvis prøvet at få overtalt min mor til af købe noget proteinpulver.. Men hun vil ikke fordi hun mener at det er "for meget" når man kun er 14 år gammel.. Og vist noget med hendes kollegaer (som er sygeplejsker) har sagt at det kunne være skadeligt for leveren.. Hvilket jeg har modbevidst BIG TIME, ved at vise hende forskellige fitness atikler. Hvad er jeres holdning om det? Er det 'for meget' at bruge protein pulver som 14 årig? (for ellers er det svært for mig at få det protein jeg har behov for).

- lige et spørgsmål til: ligger der nogle fitness butikker i Aalborg, hvor det kan lade sig gøre at købe ting som proteinpulver osv, så det ikke skal bestilles over nettet?

- På forhånd tak. MVH

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes på ingen måde at proteinpulver er et must som 14-årig. Det er meget vigtigere at du får et sundt forhold til kost og lærer at spise korrekt i forhold til dine mål.

Proteinpulver er dejligt nemt at have med i træningscenteret, men det er en liter kakaomælk også. Og proteinpulver er ikke noget mirakelmiddel. Det kan fint sammenlignes med en dåse tun, en liter mælk eller en kyllingefilet.

En god kostplan er meget vigtigere end alle mulige kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

Køb stort ind af kakaomælk når de er på tilbud til 5 kroner. Det svarer til weightgainer og det smager af det samme. Mambomads og andre er meget glade for sødmælk. Sødmælk plus Oboy eller lignende går lige i guns.

Onkel Bobbys gainer shake:

500 ml. sødmælk.

75 g. havregryn

1 Banan

1 Spiseske Peanut butter

Oboy til så det passer.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share