Sign in to follow this  
BarskeBill

Active Release Techniques hvor?

Recommended Posts

Da jeg i noget tid har døjet med en dårlig skulder, og efterhånden har prøvet det mest, overvejer jeg at prøve

Active Release Technique men kender ikke nogen steder hvor de tilbyder den slags behandlinger.

Bor i Aalborg men er jævnligt i Århus

I forhold til din skulder hvad har du prøvet og hvad er du blevet undersøgt for (hvilket tests, røntgen osv). ART kan være effektivt man ikke i alle tilfælde

RuneB:

Mit problem er at min højre skulderblad vinger. Jeg har fået taget røntgen og det skyldes ikke at der er nerver i klemme, men at nogle muskler er forkorte. Jeg går til fys cirka hver tredje uge, og laver div. øvelser til at rette op på det, men seks måneder inde i forløbet er der kun sket minimale fremskridt.

RuneB:

Mit problem er at min højre skulderblad vinger. Jeg har fået taget røntgen og det skyldes ikke at der er nerver i klemme, men at nogle muskler er forkorte. Jeg går til fys cirka hver tredje uge, og laver div. øvelser til at rette op på det, men seks måneder inde i forløbet er der kun sket minimale fremskridt.

Skulderblad der vinger kommer for det meste af en stram pectoralis minor, så få lavet en masse udspænding af

Og få styrketrænet

der holder dit skulderblad på plads