Fat gripz dødløft? Hva kan i?


TRS
 Share

Recommended Posts

Naturligvis uden straps, da det ikke vil give mening med.

Kalk/handsker forestiller jeg mig dog er ligemeget.

Måske jeg skulle prøve et smut en af dagene - har lavet 100 før uden de store problemer, så mon ikke jeg kan komme lidt højere op.

Link to comment
Share on other sites

Self r magnesium godkendt. Ingen straps dog!

Tvivler på at OT rykker 225 med fat gripz, i så fald så kopiere jeg hans træning til punkt og prikke :)...

Kom glad

Med jeres bud..

Jeg selv har 125kg. Satser på 130 på onsdag..

Link to comment
Share on other sites

Tvivler på at OT rykker 225 med fat gripz, i så fald så kopiere jeg hans træning til punkt og prikke :)...

Det tvivler jeg på din lever kan holde til, men du skal være velkommen til at prøve.

Jeg vil i hvert fald på det kraftigste fraråde dig at kopiere hans dødløft-stil kaldet "kamikaze"-stilen. Han blev kaldt "triumfbuen" for ingenting.

Når han var til stævne (styrkeløft) gik der altid et sus gennem publikum, når han dykkede efter stangen og rundryggede 270+kg op. :laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Mener store, søde Klaus Jensen har ihvertfald ret I at vi dystede i fatgrip dødløft.

Mener dog bestemt at det var mixed grip og så kan man ikke rigtig sammenligne løftene.

2 ting er dog helt sikkert.

1.TRS har meget bedre grip power end jeg nogensinde har haft

2. Jeg har altid løftet ufatteligt grimt når jeg dødløftede. Om det så var 125kg eller 225kg....eller kamikaze med 290kg :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Thyge, jeg logger på bodybuilding.dk i stedet nu.

Jeg har ikke løftet på en alm. stang med påførte fatgripz, men jeg er god for i hvert fald 160 kg dobbelt overhånd på en fatbar, måske endda mere nu, har ikke testet i et stykke tid.

Jeg har taget 225 på alm. stang dobbelt overhånd

Link to comment
Share on other sites

Test da lige dit FG overhånds løft ved lejlighed Troels. Simon Stewart trækker 145kg, so far DKs bedste.. Ga vide hva leicht og drengene hiver...?

Jeg har desværre ikke den slags udstyr til rådighed. Men tror såmen at resultatet vil blive dårligt. Jeg mener at mit bedste overhåndsdødløft med alm. stang er 170kg. Så ikke noget at blære sig med der..

Link to comment
Share on other sites

Str på hænder har ALT at sige... Dermed ikke sagt at du ik ka få et stærkt greb med baby hænder, tjek evt Dennis Rogers... Jeg selv har hænder på str med en 10 årig pige, og fik 130kg fat gripz op fra gulvet igår..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share