SYNTHOL OLIE!


DerekAnthony
 Share

Recommended Posts

Hej Folkens!

dette forum er ikke lavet for at genere nogen eller for at opfordre til brug af synthol!!

Synthol/olie er blot et meget diskuteret emne og noget som der bliver set meget ned på, pga folk som greg valentino.

men først vil jeg gerne lige understrege at Greg ikke brugte så meget olie som folk går og tror.

han skød TEST P og EQ direkte ind i bicep's og tricep's. og mængden var vist nok op til 60ML om UGEN!!

dette mine damer og herre er fuldstændig sindsygt!

og hvis det skulle være sandt er manden jo mere idiot end man skulle tro!

men for at gøre en lang historie kort...

Synthol bruges til at strække muskel hinden, for at lave det man kalder et fascia stretch.

det bedste eksempel er at hvis man tager en ballon og puster op, så bliver den stor.

men hvis du fylder den med en væske bliver den større.

princippet er det samme med olie og haltende muskel grupper.

det har aldrig været meningen at synthol/olie skulle erstatte træningen.

det er udelukkende til at hjælpe en muskel der er bagefter, op på samme niveau som resten af "Kroppen".

men det er et faktum som alle ikke rigtig har fået med.

så set som i sidste uge hørte jeg en i trænings centeret fortælle sine venner af man ikke behøvede,

at træne når man havde fyldt olie i armene.. helt forkert!!

den helbeds messige del af det....

det er ikke sundt. selfølgelig ikke!!

men det er heller ikke så farligt som folk igen går og tror!!

kun hvis man bruger det som de mennesker man kan slå op på google.

men igen det er ikke ufarligt..

og du kan samtidig risikere at hvis du bare fylder olie i dine bicep's uden at træne, så går det i vene!!!

og det er rigtig rigtig skidt!! men det siger jo sig selv.

men folk har det også med at bruge paraffin olie ( afførings olie) i stedet for det rigtige synthol..

til slut vil jeg sige at ja jeg har selv brugt olie i både bicep's og tricep's!

så jeg er ikke uvidende om hvad jeg skriver om..

men jeg håber at denne "tråd" kan hjælpe folk til at forstå at det oprindeligt bruges til haltende muskel grupper :)

og hvis der er noget du ikke har fået svar på, kan jeg formentlig også svare dig på det. :)

så bare skriv.

--- der er sandsynligvis stave fejl---- :)

Link to comment
Share on other sites

Der er nok større mulighed for at du finder nogen på bodyhouse, som kunne finde på at sprøjte olie i sig. Det er temmeligt nogo for stilen herinde.

Er egentlig heller ikke sikker på at jeg har opfattet pointen i dit indlæg men har dog også sovet så lidt i de sidste døgn at jeg meget vel kan være ramt af ammehjerne.

Men fedt at du står ved at have snydt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Der er nok større mulighed for at du finder nogen på bodyhouse, som kunne finde på at sprøjte olie i sig. Det er temmeligt nogo for stilen herinde.

Er egentlig heller ikke sikker på at jeg har opfattet pointen i dit indlæg men har dog også sovet så lidt i de sidste døgn at jeg meget vel kan være ramt af ammehjerne.

Men fedt at du står ved at have snydt.

ja jeg tror også mest at den havde hørt til på bodyhouse. men jeg slog det bare tilfældigvis op igår, også kunne jeg se at der før havde været diskutioner om synthol herinde. blandt andet en ung mand som gerne ville have det i armne, og også er min pointe, at få forklaret folk hvad det i virkeligheden er beregnet til..

men som jeg også skrev i starten -dette forum er ikke lavet for at genere nogen eller for at opfordre til brug af synthol!!

Synthol/olie er blot et meget diskuteret emne -

Link to comment
Share on other sites

kan du fortælle mig præcist hvordan jeg ødelægger "sporten" for dig?

for de kunne jeg virkelig godt tænkte mig at vide!

Fordi alle andre end dig selv, synes at du ligner en idiot - fact. Og du er med til at give en undergrundssport, der har det svært nok i forvejen, et endnu dårligere ry.

Link to comment
Share on other sites

Fordi alle andre end dig selv, synes at du ligner en idiot - fact. Og du er med til at give en undergrundssport, der har det svært nok i forvejen, et endnu dårligere ry.

Så længe folk er åbne omkring det, syntes jeg ikke det ødelægger nogen sport. Fred være med folk der får indlagt synthol eller silikone for den sags skyld, så længe de ikke bilder folk en masse lort ind. Fjolser der påstår de er helt rene, og nærmest blive sure hvis man endelig tillader sig at spørge, dem kan man måske påstå ødelægger amatør-BB hen af vejen.

DerekAnthony: Jeg forstår dog ikke din argumentation FOR synthol. En muskel der er bagefter? Den holder ikke i min bog, må jeg ærlig indrømme. Jeg mener ikke der er nogen brugbar argumentation for at bruge synthol. Roids kan forsvares, hvis det er fordi man vil konkurrere med de alle bedste (så er det desværre nødvendig). Men synthol og silikone, er kun for folk der ikke syntes der går hurtigt nok, eller ikke gider at træne hårdt nok. Fair nok at bruge det, så længe man er åben omkring det, men lad vær med at forsvare brugen af det over for alle andre, det kan man ikke.

Link to comment
Share on other sites

Så længe folk er åbne omkring det, syntes jeg ikke det ødelægger nogen sport. Fred være med folk der får indlagt synthol eller silikone for den sags skyld, så længe de ikke bilder folk en masse lort ind. Fjolser der påstår de er helt rene, og nærmest blive sure hvis man endelig tillader sig at spørge, dem kan man måske påstå ødelægger amatør-BB hen af vejen.

DerekAnthony: Jeg forstår dog ikke din argumentation FOR synthol. En muskel der er bagefter? Den holder ikke i min bog, må jeg ærlig indrømme. Jeg mener ikke der er nogen brugbar argumentation for at bruge synthol. Roids kan forsvares, hvis det er fordi man vil konkurrere med de alle bedste (så er det desværre nødvendig). Men synthol og silikone, er kun for folk der ikke syntes der går hurtigt nok, eller ikke gider at træne hårdt nok. Fair nok at bruge det, så længe man er åben omkring det, men lad vær med at forsvare brugen af det over for alle andre, det kan man ikke.

jeg kan kun give dig ret.

og jeg vil heller ikke forsvare at folk bruger det. det er helt op til folk selv.

men hvis man har en "haltende" muskel®, kan det bruges til at speede processen om så at sige.

selfølgelig kan det opnåes uden. men det var bare for at understrege hvad formålet var med synthol.

fordi mange bruger det i stedet for at træne. og nærmest betrakter det som en salgs erstatning for træning.

jeg kan ikke agumentere for hvorfor man skal bruge det, jeg har kun selv gjort det fordi jeg ikke ville vente og havde travlt. men til en vis grænse fortryder jeg det jo nok heller ikke.

men det kunne være gjort anderledes, skal vi ikke bare sige det sådan :)

Link to comment
Share on other sites

Fordi alle andre end dig selv, synes at du ligner en idiot - fact. Og du er med til at give en undergrundssport, der har det svært nok i forvejen, et endnu dårligere ry.

jeg skal jo heller ikke tilfreds stille hverken dig eller alle andre, men tvært imod mig selv :)

og jeg er fint tilfreds :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det du vil overbevise os om? At du ikke lider af store mentale problemer, så du er nød til at skyde olie i armene for at få de bedre med dig selv?

jeg vil ikke overbevise nogen om noget :)

jeg laver bare et indlæg med noget der bliver diskuteret meget rundt omkring.

og forsøger at forklare hvad "formålet" med synthol enlig er osv.

hvs jeg så samtidig skriver at jeg også selv har brugt det, lige for at understrege at jeg ikke er uvidende om hvad jeg skriver om!

hvilket tilsynladende er noget der genere dig.

du kunne jo bare have valgt at tænke.. nå ja det er ikke noget for mig. og have ladet den ligge der.

jeg troede faktisk at det her var en mere seriøs side. og ikke bare noget der ligner bodyhouse..

det kan være du høre til der?

jeg kan hvertfald ikke se hvad du får du af at skrive sådan til mig pga. du ikke bryder dig om synthol..

så skal vi aftale at du finder noget andet at give dig til, end at komme med psykolog teorier om mig? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo fair nok at du har gjort som du har gjort - så længe du/man ikke stiller op i konkurrence, er jeg sgu ret ligeglad om du har sprøjtet olie eller får siliconeindlæg.

Men synthol bliver altså IKKE meget diskuteret her på sitet og det er netop derfor dit indlæg virker temmeligt malplaceret. Det bliver ikke bedre af at du bliver tøzefornærmet.

Mon ikke det er lidt mere seriøst at opnå sine resultater ved flid og sund livsstil end ved at snyde sig til købt masse?

Link to comment
Share on other sites

jeg vil ikke overbevise nogen om noget :)

jeg laver bare et indlæg med noget der bliver diskuteret meget rundt omkring.

og forsøger at forklare hvad "formålet" med synthol enlig er osv.

hvs jeg så samtidig skriver at jeg også selv har brugt det, lige for at understrege at jeg ikke er uvidende om hvad jeg skriver om!

hvilket tilsynladende er noget der genere dig.

du kunne jo bare have valgt at tænke.. nå ja det er ikke noget for mig. og have ladet den ligge der.

jeg troede faktisk at det her var en mere seriøs side. og ikke bare noget der ligner bodyhouse..

det kan være du høre til der?

jeg kan hvertfald ikke se hvad du får du af at skrive sådan til mig pga. du ikke bryder dig om synthol..

så skal vi aftale at du finder noget andet at give dig til, end at komme med psykolog teorier om mig? ;)

Det her er en meget seriøs side, og her kan vi ikke tage olieklovne som dig seriøst. Generelt er holdning herinde meget anti-doping. Smut et andet sted hen og skriv dine "fuck og man dør ung, så længe kisten den er tung-indlæg" der.

Men det er fedt at du kan retfærdiggøre over for dig selv at olie i armene er ok - lol.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Dette emne er særdeles morsomt. Synthol er ikke et "meget diskuteret emne". Der er faktisk forbavsende få facetter at diskutere, hvad angår synthol. Synthol giver dig kunstigt, store opsvulmede muskler og får dig til at ligne - som Bobby skriver - en idiot. That's it.

Derek, din projicering er fuldstændig gennemsigtig. Jeg vil anbefale at læse et par bøger i stedet for at give dig selv kunstigt forhøjet selvtillid ved at fylde dine muskler med olie og bilde dig selv ind, at folk synes, at du er flot at se på. Det er du ikke. Eller rettere, det kan du strengt taget godt være - men det er dine oliemuskler ikke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share