Boswellia - hvor får jeg det?


KongKent
 Share

Recommended Posts

Jeg har problemer med slimsækkene omkring mine knæ (forsiden, over og under knæskal), der kan blive så ømme, at jeg knap kan gå og haft enkelte nætter, hvor smerterne har gjort, at jeg ikke kunne sove.

Jeg har læst mig til, at boswellia skulle være et yderst effektivt antiinflammatorisk naturlægemiddel. Nogle her, der ved, hvor man kan få fat i boswellia som kosttilskud (piller eller pulver)? Jeg kan kun finde nogle engelske forhandlere, men havde håbet på at kunne finde produktet forhandlet her i Danmark.

Enhver hjælp er påskønnet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Der er en del undersøgelser på Boswellia, men om der findes nogle for dit problem ved jeg ikke. Jeg har ikke undersøgt netop dette.

Det var i hvert fald ikke på det danske marked for 7-8 år siden på grund af de mærkelige danske kosttilskudsregler.

Det kan fås i Tyskland og åbenbart også i England, kan jeg se af dit indlæg.

For at teste om det virker eller ej bør man altid afprøve et produkt i mindst tre måneder for at bedømme effekten, så man skal være villig til at betale lidt. Så vidt jeg husker var der stor forskel i kvaliteten af Boswellia tilskud. Var det boswellia syrer man skulle kigge efter?, jeg kan ikke rigtig huske det, det er 7-8 år siden jeg tjekkede op på det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share