Pre-workout supplements


The-Pimp
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg vil lige høre jeres favorit pre-workout kosttilskud osv.

Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert.

NO2, Bodylabs amplifier, Jack3d, C4.

Jack3d er ikke lovligt herhjemme, købte en enkelt bøtte i USA engang mend et virkede ikke bedre end de andre ting alligevel?

NO2 er fint, men dyrt og smager alt for klamt (jeg kan dog leve med en dårlig smag, hvis resultaterne er fine)

Bodylab: god neutral smag, men er ikke ligeså kraftigt som de andre produkter.

C4, virkede godt men er dyrt og svært at få fat i herhjemme.

Jeg spørger derfor jer, hvornår i har oplevet de bedste resultater og med hvilket produkt.

Jeg er ikke tilhænger af Bro-science, men hvis jeg skal betale en anelse mere for lidt BCAA, AAKG og andre produkter som formodes at virke, så gør jeg gerne det, eftersom det giver mig "peace of mind". Samme princip med vitaminpiller, hellere en om dagen og jeg måske får for meget end er i mangel..

håber på jeg kan få nogle gode svar.

Link to comment
Share on other sites

Noget med koffein i. Der er stort set ingen forskel på disse produkter. Det er ikke noget jeg vil gøre brug af før hver træning. Er man lidt uoplagt og træt, så kan det godt redde en igennem en træning man ellers ville have droppet.

Drikker man kaffe til hverdag, er der endnu mindre at hente ved disse produkter.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Drikker aldrig kaffe.

det eneste koffein jeg får er fra mit pre-workout supplement.

nu har jeg læst lidt på nettet og der er meget stor forskel på "reviews" den alt overskyggende vinder er dette produkt:

http://www.gymnordic.com/product/show/819-assault - men kan ikke læse mig frem til (eller også mangler jeg bare en viden) der gør dette til noget specielt.. kender BA, kreatin, BCAA osv. men der er også en del andre ting i?

Link to comment
Share on other sites

Ja det er vel egentlig et godt spørgsmål du stiller der.

Men ja, ved ikke om du kender det selv, men træning er gået hen og blevet en meget stor del af min hverdag(liv) og har været det længe.

Jeg kunne aldrig finde på at bruge ulovlige hjælpemidler, men til gengæld vil jeg gå så langt som muligt og helt ned i detaljer når det er lovligt og ikke "farligt".

Jeg jagter derfor simpelthen bare det "bedste" kosttilskud til før træning som muligt. Det bedste er måske svært at definere, men jeg forventer at jeg får alle nødvendige ting i kroppen inden træning, sådan så jeg har det mest effektive og optimale træningpas. Hjalp det?

Jeg har i hvert fald fået bedre træninger efter jeg begyndte på pre-workout midler. Det er slet ikke fordi jeg ikke kan træne uden, men har bare færre dårlige træninger. Det kan godt være at det er placebo-effekt, men i hvert fald virker det psykologisk når jeg drikker min shake, for den hjælper mig til at blive mentalt klar alla "nu skal jeg træne og glemme alt andet".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share