Fedt På Maven


AMA
 Share

Recommended Posts

Hej derude!

Jeg er en dreng på 17, der går med små frustrationer. Jeg har trænet i godt over et år, og kan se store forandringer ved arme, ben og ryg. Men når det kommer til maven, så er det, det eneste sted der virkelig har en står % af fedt, deller osv. Jeg træner min mave rigtig hårdt, men lige meget hælper det. Min kost er sund, og jeg følger den godt.

Jeg spiser som regel sundt, men selvfølgelig kan man ikke holde den 100% i min alder. Jeg fester tit. Men alligevel føler jeg ikke, at jeg kan se en forskel med min mave. Jeg kan godt tyde min sixpack, men den er langt fra dominerende. Jeg vil gerne have den helt frem, men det halter lidt med fedt-procenten..

Håber i har hjælp og råd til mig, og min mave.

Glædelig 1. December! :-)

Link to comment
Share on other sites

Det hjælper ikke at træne maven ekstra meget.

Det er kun en vej og det er at tabe dig. At kroppen slipper fedtet på maven til sidst, er desværre nok noget du er genetisk disponeret for. Eneste løsning er at få fedtprocenten så langt ned at det til sidst også forsvinder der. Og velkommen i klubben :-(

Om du så vil prioritere at kunne få hvad du skal bruge i hverdagen og feste videre eller snitte lidt i kalorierne der, er op til dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg låner lige tråden til et fedt omkring organerne spørgsmål.

Jeg var til foredrag med Overlæge John Teilmann Larsen, Psykiatrisk Afdeling Odense, som sagde at når man taber sig, først vil tabe sig i fedtet omkring organerne. Hvis det er sandt, hvorfor vil man så ikke indirekte tabe sig på maven først?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share