Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

P.S. Dødløft rules!!!  :yeah:  

Hej Katrine :)

Jeg håber jeg kan blive lige så glad for det som du, men der er nu ikke meget der tyder på det ;) Ellers kanon at læse om din træning, det kører jo bare derudaf :thumbwink:

hilsen Tulle

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aften"løb" den 3-3-03:

Ja, det jeg foretog mig her til aften kan i hvert fald ikke kaldes løb - jogging er vist en mere dækkende betegnelse. Jeg ville egentlig have været ude at cykle på motionscyklerne i centret, men det blev lidt halvsent, og desuden trængte løbeskoene til at blive luftet. :walking:

Distance: ca. 7,5km (vil jeg skyde på)

Tid: 49.53min

GP: latterligt lav (okay, den var på 139bpm :bblush:)

Kommentarer:

Til trods for den meget lave gp og den forholdsvis langsomme tid, kommer joggeturen her til aften op på 2x :banana: , da det er første gang siden min smerte i lysken opstod, at jeg var ude på den distance. :) Der var okay rytme i benene i dag - den var bare ret langsom. :blink: Jeg følte ikke rigtig, jeg arbejdede (konditonsmæssigt), men jeg kunne da godt mærke, at benene var en smule tunge pga. styrketræningen i går. Lysten var heller ikke den allerstørste, men den sidste halve kilometer, havde jeg ikke lyst til at løbe hjem (på det stykke kunne man vist næsten kalde det løb ). :)

Et spørgsmål til de styrketræningskyndige:

Her mens jeg arbejder på at forbedre min squatteknik, synes jeg ikke, det "brænder" så meget i quads og baller, som da jeg lavede leg extension og leg press i maskine (DL går derimod rigtig godt i baglåret :) ). Ville I mene, det vil være en fordel eller en ulempe at køre et enkelt sæt af hver af de to maskinøvelser efter jeg har kørt alle mine andre øvelser?

På forhånd tak for hjælpen. :)

Link to comment
Share on other sites

Den planlagte styrketræning bliver udskudt til i morgen pga. lektier. :( :graduate: :bookread: Fik dog gået en god halv time i dag (indkøb - tilbud på makrel i Føtex og Cheasy yoghurt i Kvickly... ;) ). De øvige planlagte styrketræningsdage, fredag og søndag, bør blive gennemført efter planen. B)

:pullup: :pumpin: :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 5-3-03:

Opvarmning: 10 min let cykling

Styrketræning:

- squat: opvarmning m. stang + 8/8/8@20kg (tror stilen var lidt bedre i dag - dog stadig "skæv" opgang)

- BP: opvarmning m. stang + 8/8/8@20kg (stilen lidt bedre men stadig skæv - manglende koordinationsevner :confused2: - men det skal nok komme :) )

- dips: 10/10@-20kg

- chin-ups/pull-ups: 10/8/6@-20kg (underhånds-, overhånds- og bredt greb)

- DL: 8/8/12@30kg :devil:

- MP: 10/10/9@12kg

- træk til bryst: 12@25kg + 10/10@30kg

- leg extension: 12@40kg (gjorde ret ondt, da puden hvilede lige oven på det blå mærke, jeg pådrog mig for et par uger siden, da jeg tabte en 20kg vægtskive :( )

- leg press: 12@80kg

- mave, incline bench/2: 5/12 (3 lige, 2 skrå)

- hyperextensions: 3/12

Hverken cardio eller udstrækning i dag, da jeg var kommet noget sent afsted og derfor først var færdig med træningen lidt efter 22. <_<

Kommentarer:

Træningen kørte fint i dag. Grundet det sene tidspunkt (okay, det er kun ca. ½-1 time senere, end jeg plejer at træne... men det er i forvejen lidt halvsent :rolleyes: ), var der næsten ingen mennesker, så jeg kunne komme til med det samme alle steder (undtagen ved leg press, hvor en mand manglede ét sæt, som bestod af 20 gentagelser (jeg kom til at tælle... :rolleyes: ) med 70kg :confused2: :confused2: ). Egentlig var træningen i dag til fire bananer, men jeg har besluttet at give mig selv en tidsstraf, derfor: :banana::banana::banana:

Og så lige et spørgsmål: Tror I, jeg laver for lidt for brystet? :confused2:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

Ser ellers godt ud ... der er ikke mange piger der kører så sejt et program der hvor jeg træner!

Hvorfor tror du at du laver for lidt for brystet? Dårlige resultater? Eller bare en generel bekymring?

Hvis jeg var dig ville jeg nok droppe BP og i stedet gribe nogle håndvægte til dumbell press så koordinationen kan komme på plads. Samtidigt får du jo en lidt større ROM - ikke dårligt... Evt. kunne du jo supplere med et sæt flyes nu du alligevel har håndvægtene indenfor rækkevidde, så du kan få strakt brystmusklen ordentligt samtidigt.

:-)

Christian

PS: Hvad er MP?

Edited by Orsted
Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

Ser ellers godt ud ... der er ikke mange piger der kører så sejt et program der hvor jeg træner!

Hvorfor tror du at du laver for lidt for brystet? Dårlige resultater? Eller bare en generel bekymring?

Hvis jeg var dig ville jeg nok droppe BP og i stedet gribe nogle håndvægte til dumbell press så koordinationen kan komme på plads. Samtidigt får du jo en lidt større ROM - ikke dårligt... Evt. kunne du jo supplere med et sæt flyes nu du alligevel har håndvægtene indenfor rækkevidde, så du kan få strakt brystmusklen ordentligt samtidigt.

:-)

Christian

PS: Hvad er MP?

Hej Christian

Tak for det hurtige svar. :)

MP = military press

Det var måske en god ide med de håndvægte (hvis jeg da kan komme til... jeg træner i Form&Fitness, så der er ret mange af de typer, der godt kan lide alt, der involverer en håndvægt ;) ). Grunden til min bekymring er, at jeg ikke føler, jeg arbejder hårdt nok. Dvs. jeg kan ikke tage mere end de 3x8 i bp, jeg tager nu, men efterfølgende føler jeg mig ikke specielt "træt" i brystmusklerne. Vil nok gå i øvelsesbiblioteket for at kigge lidt på de øvelser, du foreslår. :)

Hilsen Kathrine

P.S. Er det dig på billedet i din avatar?

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

I lige måde! Sidder ellers og prøver at få en rapport færdig her til aften, så enhver forstyrrelse bliver hilst velkommen!

Hvis ikke du er træt i brystmusklerne er det så meget desto mere grunde til at skifte til håndvægte - jeg mærker samme forskel og har derfor droppet bænkpres (bortset fra når jeg liiige skal se hvor stærk jeg er blevet, der kan jo presses en del mere med stang end med håndvægte ;) ) Flyes er specielt ond ved brystet i denne sammenhæng da triceps ikke hjælper til.

Så bare skub på ved håndvægtene! Evt. kan du jo køre den på en swiss-ball hvis det er bænkene der er trængsel om. Hvad er det for nogen typer der er glade for dem (er bange for at det er sådan nogen som mig? :unsure: )

Og nej - det er ikke mig på min avatar, men næsten. Han ligner meget godt og jeg dyrker astanga yoga og lavede øvelsen (kragen) nogenlunde pænt for første gang for en uges tid siden efter meget bøvl med balance, mave, lænd og triceps. Den er pænt krævende! Efter såden en føles dips og crunches med ekstra vægt som opvarmning ;)

Link to comment
Share on other sites

I lige måde! Sidder ellers og prøver at få en rapport færdig her til aften, så enhver forstyrrelse bliver hilst velkommen!

:lol: Så vil jeg da lige skrive et indlæg mere. :lol:

Kender det godt - det var mig i går - skrev kemirapport til kl. 1.30....:yawn:

Med "håndvægtstyper" mener jeg de fyre, der primært/kun træner overkrop.

Link to comment
Share on other sites

Joggetur torsdag aften, den 6-3-03:

Distance: ca. 7,5km

Tid: 52.01 :bblush: :bblush: :bblush:

GP: 145

Kommentarer:

Tja, hvad kan jeg sige? Jeg havde simpelthen ikke benene i dag. Stængerne skal vist lige vænne sig til, at den nu står på både løb og styrketræning. :huh:

Karakter: 1x :banana: for overhovedet at komme afsted + 1x :banana: for at vælge 7,5km ruten og ikke vende næsen hjemad efter de første 5km - 1x :banana: som tidsstraf, er først lige kommet hjem for ½ time siden = 1x :banana: som samlet karakter.

P.S. Fandt forresten ud af her i eftermiddags, at vi har fri :D i morgen, da det er KVL's (min skole) "fødselsdag". :partycrowd:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Kathrine

Hvis du ikke føler at bænkressen går nok i brystmusklerne, kan du evt. holde bredere - det hjælper. Jeg kan ikke lige huske hvor bredt fit greb er, men du kan jo prøve dig lidt frem. Bænkpres m. håndvægte er en fino øvelse, men den er sværere at styre end bænkpres - ikke at det er et argument for ikke at lave den...

Et spørgsmål: Når du skriver 'træk til bryst, er det så den øvelse hvor du sidder ned med lodret ryg og trækker stangen/håndtaget i det vandrette plan (Seated cable row), eller er det den version hvor du trækker stangen NED til brystet, altså i det lodrette plan? Hvis det er førstnævnte du kører, er det fint nok set i relation til dit øvrige program, mens den sidsnævnte rammer de samme muskelgrupper som pull-ups.

Leg-extentions kan du efter min mening sagtens undvære, da du træner både squats og leg press. Når squatten begynder at blive tungere, kan du eventuelt også droppe leg press - eller veksle mellem squat og leg press fra gang til gang.

I øvrigt synes jeg dit program er bedre end det jeg selv kører - det må jeg se at få gjort noget ved...

Venlig hilsen Valdemar

Link to comment
Share on other sites

Hej Valdemar

Vil prøve at holde lidt bredere i bænkpressen så og vente med et evt. skift af øvelse.

Det er træk til bryst, jeg kører. Jeg glemte at få dig til at vise mig seated cable row, men jeg har også seriøst overvejet, at skifte til denne. Det tror jeg, jeg vil prøve i dag - den ser ikke ud til at være så vanskelig - ellers er der sikkert en, jeg kan spørge til råds. ;)

Jeg ved ikke helt med leg extensions - kan egentlig godt lide øvelsen. Jeg tror, jeg stadig vil køre et enkelt sæt af den - i hvert fald engang i mellem her i starten, hvor min squat ikke er særlig tung - jeg føler ikke, jeg arbejder specielt meget med quads ellers. :)

Det er dejligt at læse, at du følger med i min log. :) Endnu engang tak for din gode instruktion - jeg er rigtig glad for mit nye program. :D

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Vedr. seated calble rows, så er det en rimelig simpel øvelse (efter min mening). Denne tråd diskuterer i øvrigt flere varianter af row-øvelser (håndvægt, stang og kabel) - jeg håber ikke du bliver mere forvirret af at læse den end du var i forvejen. Tråden indeholder i hvert fald nogen gode pointer, jeg kan anbefale at læse den helt igennem.

Jeg kender i øvrigt en variant af seated cable rows, hvor der stort set ikke er belastning på lænden, men dén er altså lidt svær at forklare på tekst.. :(

Link to comment
Share on other sites

Og nej - det er ikke mig på min avatar, men næsten. Han ligner meget godt og jeg dyrker astanga yoga og lavede øvelsen (kragen) nogenlunde pænt for første gang for en uges tid siden efter meget bøvl med balance, mave, lænd og triceps. Den er pænt krævende! Efter såden en føles dips og crunches med ekstra vægt som opvarmning ;)

Kan du også gå håndgang op ad en lodret stang, hvor din krop konstant forbliver ret ud fra stangen? ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.... jeg kunne ikke finde min log - var helt nede på side 4 at kigge, og så var det fordi, det var den allerførste på side 1. :bblush:

Nå, dagens træning:

Styrketræning den 7-3-03:

opvarmning: 10 min cykling med lav belastning men god fart

styrketræning:

- squat: opvarmning m. stang + 8/8/8@20kg

- DL: 8/8/8@25kg - gik 5kg ned for at forbedre teknikken

- seated back row: 12@15kg + 12/12@20kg - første gang, jeg kører denne øvelse, men jeg kan godt lide den :)

- BP: opvarmning m. stang + 7/8/8@20kg - har besluttet at tage 5kg af næste gang, for bedre at kunne arbejde med balancen, brugte et bredere greb i dag - det føltes meget bedre :)

- dips: 8/8@-25kg

- pull-ups/chin-ups: 8/8/8@-25kg (bredt, underhånds- og overhåndsgreb)

- MP: 8/8/8@12kg

- leg press: 12@80kg

- mave, incline bench/2: 5x12 (3 lige, 2 skrå)

- hyperextensions: 3x10

Kommentarer:

Jeg kunne mærke på kroppen, at jeg skulle tage den en smule med ro, ikke presse mig selv for meget i dag. Det gik fint. Og så var der også en fyr i centret, som rettede lidt på min teknik - lækkert! Det er jo lidt svært selv at se, især fordi, jeg jo ikke har kørt mange af disse øvelser særlig længe. Han gav mig nogle gode råd omkring min squat (sagde også, jeg kom fint langt ned :) ) og min dødløft. :) Han var godt nok ikke så vild med mine maveøvelser på bænk... men ellers kunne han vist godt lide mit program (P.S. Jeg fortalte ham selvfølgelig om MOL ;) ).

Dagens træning kørte rigtig godt, men det bliver alligevel "kun" til 3x :banana: , da jeg som sagt tog det lidt rolig. :)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Det ser jo godt ud!

Jeg skal lige være sikker på at jeg læser det rigtigt. Du tager 3 x 8 af øvelserne ikke? Et kort øjeblik læste jeg det som at du kørte 8 sæt.... :)

Hej Arne

Jo, det er rigtigt. 3 sæt à 8 reps. Jeg ved godt, jeg har brugt nogle forskellige notationsmetoder i loggen. Når jeg skriver 8/8/8, er det fordi, jeg fx nogle gange kun kan tage 8/7/6 (altså uden at køre til failure...), og så er det kortere at skrive sådan end at skrive 1x8@xkg + 1x7@xkg + 1x6@xkg. :)

P.S. Kan du ikke lige sige et eller andet motiverende :poking: , så jeg får lettet r.... og kommer ud på den planlagte løbetur her til aften? :walking:

Link to comment
Share on other sites

P.S. Kan du ikke lige sige et eller andet motiverende  , så jeg får lettet r.... og kommer ud på den planlagte løbetur her til aften?

He he det varede lidt inden jeg så den! Tak hvad skal jeg sige? Du vil elske det når du først er kommet afsted - og vil være stolt af dig selv bagefter- kom så afsted :devil: !

Link to comment
Share on other sites

P.S. Kan du ikke lige sige et eller andet motiverende  , så jeg får lettet r.... og kommer ud på den planlagte løbetur her til aften?

He he det varede lidt inden jeg så den! Tak hvad skal jeg sige? Du vil elske det når du først er kommet afsted - og vil være stolt af dig selv bagefter- kom så afsted :devil: !

Aftenløb den 8-3-03:

Ja, afsted kom jeg. Besluttede mig for at løbe min korte rute men med lidt spurtintervaller hist og her for at få pulsen op. Det blev så til:

Distance: ca. 5,5km

Tid: 33.24min (hvis det ikke havde været for de forb...... lyskryds, var jeg kommet under de 6min/km - er stadig ikke meget for at stoppe uret, da jeg nemt kunne komme til at glemme at starte det igen eller ikke huske at stoppe det ved hvert lyskryds :rolleyes: - men det burde jeg vel egentlig gøre, for det ville jo gøre det nemmere at sammenligne tiderne fra gang til gang.... :unsure: )

Gp: 158 bpm (var egentlig lidt overrasket over, at den ikke var højere... men jeg havde selvfølgelig også kun 8 små spurter indlagt - dog synes jeg ikke, jeg slappede specielt meget af udenfor spurtintervallerne... :blink: )

Bananer: :banana::banana::banana:

P.S. Hvis man vil løbe forholdsvis uforstyrret ved søerne, så gør det lørdag aften... B)

P.P.S. Endnu engang "hjalp" MOL mig ud at træne - hvis jeg ikke havde skrevet her i loggen, at jeg havde tænkt på at løbe og fået Arne til at prikke til mig, var jeg nok ikke kommet afsted. :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 9-3-03:

opvarmning: 10 min. cykling i godt tempo

styrketræning:

- DL: 8/8/8@25kg

- squat: opvarmning m. stang + 8/8/8@20kg (teknikken føltes lidt bedre i dag)

- BP: opvarmning m. stang + 12/12/12@15kg (let, men jeg skal vist holde mig til denne vægt et stykke tid, mens jeg arbejder på teknikken - hvis det ikke snart bliver bedre, vil jeg nok forsøge mig med db bp, eller evt. skifte mellem de to)

- dips: 8/82-25kg

- chin-ups/pull-ups: 8/10/10@-25kg (bredt, underhånds- og overhåndsgreb)

- seated back row: 8/8/8@25kg

- MP: 10/10/10@12kg (vil evt. forsøge i hvert fald ét sæt med 15kg næste gang)

- leg press: 15@80kg

- mave/2: 5x12 (3 lige, 2 skrå)

- hyperextensions: 3x10

Kommentarer:

Tja, det gik okay i dag. Jeg følte mig ikke helt på toppen, så jeg tog den lidt med ro. Jeg skal vist passe lidt på i bp, for jeg synes, jeg kan mærke lidt (på en forkert måde) i venstre skulder... øv. <_< Gider ikke være skadet. Og så lige et sidespring: jeg burde vel egentlig også holde lidt igen med løb i en uges tid, da lysken desværre er begyndt at give lidt lyd fra sig igen - men vi får at se... :unsure:

Dagens træning: 3x :banana: (af de små)

P.S. Der var rent faktisk en anden pige, som kørte squat i centret i dag. Dog lidt deprimerende for mig at se, at hun smed 20kg på hver side (med mine sølle 5kg på hver side...) og oven i købet kom rigtig langt ned og forholdsvis eksplosivt op - men det viste sig så også, at hun havde trænet squat i flere år. Så fik jeg det lidt bedre... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle læsere af min log :)

Har lige et spørgsmål (som måske godt kan lyde lidt dumt....) :bblush: :blink:

Mit spørgsmål er, om jeg realistisk set kan have taget muskelmasse på med det, jeg har trænet, siden jeg startede loggen? Ved godt det er svært at sige, da I jo ikke kender min kost... :unsure: Har forsøgt at få noget protein (oftest tun, makrel eller yoghurt), når jeg kommer hjem fra styrketræning, ellers er jeg ikke den store kødspiser (spiser fx meget havregrød). I bekræftende fald, hvor meget ville I så skyde på? (endnu sværere at sige, da I jo hverken har set mig før eller efter...) Men har I evt. et bud på, om vi taler 100g eller flere kg?

Hilsen Hoosier/Kathrine :wave:

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt havet gainet en smule - det er bestemt ikke umuligt- men det er voldsom svært at sige noget om om hvor meget. Spejlet og målebåndet er den bedste målsstok. En anden kilde til at du evt. er gået op i vægt :rolleyes: , er din konditionstræning. Den kan medføre at du lagre mere glykogen og øger din blodmængde.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg ved godt, det er meget svært at sige. Jeg synes, jeg har tabt mig lidt på overkroppen, men samtidig føler jeg mig mere "flæsket" på lår og mave/talje... men det hænger jo ikke rigtig sammen. :confused2: Jeg har vist også spist lidt rigeligt på det sidste... :bblush: Nu kører det træningsmæssige heldigvis nogenlunde for mig, men jeg må forsøge at få lidt bedre styr på kosten. :rolleyes: Det åndssvage er jo, at man har det 1000 gange bedre en dag, hvor man har fået trænet og spist ordentligt fremfor en dag, hvor man har proppet sig lidt rigeligt. <_< I det mindste er det da ikke slik og is, jeg har spist her på det sidste, hvis jeg nu endelig skal sige noget positivt.

P.S. Kan det forresten passe, hvis jeg synes, at kroppen "ophober" mere vand på dage med (hård) styrketræning? :confused2:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Aftencardio den 10-3-03:

Da jeg nu har ordineret mig selv midlertidig løbepause, måtte jeg jo ud i centret at cykle. Det blev til 60min - de første 48 (2x24min prg.) med rimelig god intensitet. Jeg fokuserede mere på tempo end på at køre tungt, så det blev kun til 2min tung, stående kørsel i løbet af de 48min. De sidste 12min var for at få pulsen lidt ned.

Lignede en kogt krebs bagefter, så jeg besluttede at lave lidt hyperextensions og mavetræning (active recovery ;) ) for at køle lidt af, inden brusebadet. :bubblebath:

- hyperextensions: 2x10

- mave/2: 3x10 (2 skrå, 1 lige)

...og så lidt udstrækning... :step:

Dagens træning får 2x :banana: af de store. Det kunne ikke blive til mere, da jeg nu i to dage har haft det sådan lidt underligt, og derfor ikke kunne træne helt igennem. :(

Hvis der er nogen, der har kommentarer til de spørgsmål, jeg stillede her i loggen i morges, er I stadig meget velkomne til at komme med jeres bud. :)

:wave: :truelove:

Link to comment
Share on other sites

Hey hoosieren !

Ja, jeg ved godt, det er meget svært at sige. Jeg synes, jeg har tabt mig lidt på overkroppen, men samtidig føler jeg mig mere "flæsket" på lår og mave/talje... men det hænger jo ikke rigtig sammen.  
Det er hammersvært Hoosier; man kan føle sig total udeaf form - selvom man spiller max - det jeg gør idag, er at jeg tager målebåndet frem - og glemmer vægt og fornemmelse hvad angår kropsstatur - og så selvfølgelig bruge spejlet.

Vægten er en bandit; den kan man sgu ikke stole på - der er så mange ting der spiller ind når man stiller sig op på den - den gider jeg slet ikke spilde min tid på - medmindre den viser -4 kg - så er der ballade ;)

Men lad os sige hvis nu vi tager din ovenstående fornemmelse, så vil det jo - hvis du har tabt dig på overkroppen - men ikke så meget på underkroppen - give et forvrænget billede i dit hoved, som måske forpurrer helhedsindtrykket ?

Jeg har vist også spist lidt rigeligt på det sidste...  Nu kører det træningsmæssige heldigvis nogenlunde for mig, men jeg må forsøge at få lidt bedre styr på kosten.  

Det er da fint nok; altså - man skal stadigvæk leve selvom man træner.

Det er ikke usundt at spise når man træner, tværtimod da - gid da jeg kunne spise ordentligt istedet for at kompensere med diverse kosttilskud.

Men det vigtige er at du er kommet igang med en god træningsform (RIGTIG god endda!), og du nyder at træne - når nu rytmen er på plads, så kan man begynde at fokusere på andre ting, som eks. kosten som næste mål. Det er næsten den bedste måde synes jeg, da man ser mange der laver overkill-metoden "diæt, træning, stop rygning, bliv et bedre menneske - start mandag" - det holder ikke.

Sæt dig nogle mål; dit første mål at komme ind i en rigtig rytme har du nået nu, så giver det et ekstra pift at få lagt et mål oveni - som eks. kunne være at man skal fokusere på kosten i træningsøjemed.

P.S. Kan det forresten passe, hvis jeg synes, at kroppen "ophober" mere vand på dage med (hård) styrketræning?  
Hm, det ved jeg ikke om den gør - men jeg kan godt føle mig sådan slags "oppustet" når jeg har kørt de tunge dage, med oppustet mener jeg ikke "pumpet".
I bekræftende fald, hvor meget ville I så skyde på? (endnu sværere at sige, da I jo hverken har set mig før eller efter...) Men har I evt. et bud på, om vi taler 100g eller flere kg?

Det er er rigtigt svært at sige; men det er en måneds kontinuerlig træning - og med høj intensitet ? det jeg tog ca. 8 kg på på et år - og da du træner store grupper, så er det måske ikke utænkeligt at du har kan have taget 500g+/- på ?

Det er lidt svært da det afhænger af personen - men du har jo trænet ret intensivt, så medmindre at du har oversteget dit energiindtag dramatisk - så holder jeg på det er muskler ! :)

Men ellers; det kan være pissesurt at skulle afsted og træne, nogle gange orker man det ikke - men belønningen som du selv siger, den udebliver meget sjældent bagefter - og man har det suverænt.....

Såe....fortsæt hoosier !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share