"Fat loss factor" - Nogen erfaringer?


Frederik J
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

Jeg er siden begyndelsen af 2013 begyndt at tage min træning- og min kost langt mere seriøst.

Jeg har lavet en madplan, en træningsplan og fået købt de rigtige ting at spise.

Dog, er jeg stadig i tvivl om enkelte ting, og prøver lidt at finde den 'bedste vej'. Selvom jeg mener at jeg så småt har styr på det hele, har jeg hørt en masse godt (Det kan selvfølgelig bare være PR) om noget der hedder "Fat loss factor".

Er der nogen her der har erfaringer med det?

- Der er et link her: http://www.fatlossfactor.com/new/

De tager $47 for det, så det er jo en del, men hvis det rent faktisk er noget værd, kan man jo ikke sige andet end at det måske er pengene værd. Men, før jeg laver en beslutning, tænkte jeg at jeg ville spørge om nogen her havde erfaringer med guiden?

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for svarene.

Grunden til at jeg spørger, er fordi at jeg ved ganske lidt om det med at gøre stofskiftet perfekt, og samtidig at få kroppen til at forbrænde selv når jeg ikke træner.

Det er netop det som de kan reklamere med, og som jeg intet aner om. :-)

Derudover overvejede jeg at give mine forældre det som gave. Jeg aner ikke hvor mange gange de er gået på kur, men har opgivet få uger efter. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share