Doktorens log


jsc
 Share

Recommended Posts

Fedt.

Jeg er sikker på at din kære kone synes det er den bedste investering du kunne lave :-D

hvad fatter gør, er altid forkert. Men jo bedre udstyr derhjemme, jo mere tilfreds bliver jeg ad den daglige træning. Og så kan jeg træne mindre i OBBC og er derved mere hjemme, og det er win, i hendes optik 😉
Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt tidligt på aftenen at være fuld :4whistling: :innocent:

Men lyder godt med nyt legetøj anyhow :hippy:

Fuldskab er måske også så meget sagt, skal jo kunne lægge bebser😉 Lettere salig efter et par gode glas er måske mere retvisende.

Ang tidspunktet, så må man jo starte tidligt, når man skal i seng før 22. Den ældste står op kl 0400 for tiden, så bliver ikke hængende oppe alt for ofte 😁

Og ja, GLÆDER mig til nyt legetøj 😀

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Fuldskab er måske også så meget sagt, skal jo kunne lægge bebser Lettere salig efter et par gode glas er måske mere retvisende.

Ang tidspunktet, så må man jo starte tidligt, når man skal i seng før 22. Den ældste står op kl 0400 for tiden, så bliver ikke hængende oppe alt for ofte

Og ja, GLÆDER mig til nyt legetøj

Salig efter et par gode glas nyder nu også godt og kl 4 er jo et godt tidspunkt i forhold til din yoga praksis :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Swings

24 kg x 20

32 kg x 20

40 kg x 50

Det var hårdt :P

Og nok tættere på failure end godt er, når det er indendørs Hellere lidt flere sæt eller en tungere kugle, når jeg får råd

http://www.kettlebellshop.dk/competition-kettlebells/competition-kettlebell-48-kg.html

Er der forskel på failure indendørs og udendørs? :-D

Link to comment
Share on other sites

Er der forskel på failure indendørs og udendørs? :-D

Jeg ville være lidt mere ked af, at en 40 kgs Kettlebell glider ud af hænderne på mig og rammer klinkegulv, vægge eller vinduer, end hvis den rammer min græsplane 😉
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville være lidt mere ked af, at en 40 kgs Kettlebell glider ud af hænderne på mig og rammer klinkegulv, vægge eller vinduer, end hvis den rammer min græsplane

Hvis det er hjemme i dit eget køkken, så kan jeg godt se det :-D

Edited by Schroinx
Link to comment
Share on other sites

D. 5/10

Kb. Swings

24 kg x 20

32 kg x 20

40 kg x 30

D. 6/10

Kb. Swings

24 x 20

32 x 20

40 x 40

Smalle Pull-ups

Kv x 5, 5, 5

Jeg vil til at fedte furen med nogen armhævninger derhjemme efter swings, da Jeg er blevet for slap til dem.

Mit højre AC led er MEGA vrantent, så skal også passe på, hvor meget jeg laver til den "rigtige" træning, hvorfor jeg passende kan lave noget derhjemme :)

Link to comment
Share on other sites

Smalle Pull-ups

Kv x 5, 5, 5

Jeg vil til at fedte furen med nogen armhævninger derhjemme efter swings, da Jeg er blevet for slap til dem.

Mit højre AC led er MEGA vrantent, så skal også passe på, hvor meget jeg laver til den "rigtige" træning, hvorfor jeg passende kan lave noget derhjemme :)

:crazy:

Går ud fra at du har oversat grease the groove - men fuck hvor er det grimt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yes yes, ganske uterligt 😙

I dag:

Kb. Swings

24 kg x 20

32 kg x 20

40 kg x 20

48 kg x 20

Så kom den lille ny, og den er SÅ fin 😊 jeg GLÆDER mig til min skulder bliver så god, at jeg kan presse den💪

Smalle Pull-ups

Kv x 6, 7, 6

Bruger et fremspring i muren i en døråbning til disse. Skulderen vil godt være med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle have været oppe og træne i aften, men min kone var for træt til at ligge den ældste, der havde været en utålelighedsmus hele dagen og følgeligt tog halvanden time at lægge 😁

Så stod den igen på kældertræning..

Kb. Swings

24 kg x 20

32 kg x 20

40 kg x 20

48 kg x 25

Pull-ups, smalle

Kv x 6, 8

Push-ups

Kv x 10, 20

Kb. Pres

24 kg x 5

32 kg x 5

40 kg x 5

KNÆK sagde højre skulder i sidste sæt? Men ingen smerte akut, så so far so good..

Kb. Rows

48 kg x 5, 5, 5

Link to comment
Share on other sites

A1: Safety Squats til 44 cm box

30 x 5

50 x 5

70 x 5

90 x 5

110 x 5

125 x 3

140 x 2

130 x 10

A2: Bencurl

110 x 8

130 x 8

150 x 8

170 x 8

190 x 8

170 x 6

Det føltes næsten som snyd, kun at køre Squats og bencurls mellem hinanden 😉

Pendley Rows

60 x 5

80 x 5

100 x 5

120 x 3

100 x 0

Da jeg ville tilbage og køre back-off sættet føltes det tungt, som om jeg var gået direkte på det uden opvarmning? Så jeg droppede det 😙

Medium push-ups

Kv x 10

Kv+10 x 8

Kv+20 x 10

Kv+25 x 10

Dem kunne skulderen klare 😀

D. Laterals

10 x 10

12 x 17

Push-downs, smalle

Stakken x 10, 18

Jeg fik filmet mit topsæt i Rows. Nogen der ved, om og i givet fald hvordan, jeg kan få den herind via min mobil? 😊

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

En middagstræning retfærdiggør ikke, at droppe swings 😀

Kb. Swings, 2 min pause

24 kg x 20

32 kg x 20

40 kg x 20

48 kg x 20

Hårdt med korte pauser, men det hæmmede vist ikke præstationen i topsættet, så det bliver vist "new normal".

Link to comment
Share on other sites

A1: Safety Squats til 44 cm box

30 x 5

50 x 5

70 x 5

90 x 5

110 x 5

125 x 3

140 x 2

130 x 10

A2: Bencurl

110 x 8

130 x 8

150 x 8

170 x 8

190 x 8

170 x 6

Det føltes næsten som snyd, kun at køre Squats og bencurls mellem hinanden

Pendley Rows

60 x 5

80 x 5

100 x 5

120 x 3

100 x 0

Da jeg ville tilbage og køre back-off sættet føltes det tungt, som om jeg var gået direkte på det uden opvarmning? Så jeg droppede det

Medium push-ups

Kv x 10

Kv+10 x 8

Kv+20 x 10

Kv+25 x 10

Dem kunne skulderen klare

D. Laterals

10 x 10

12 x 17

Push-downs, smalle

Stakken x 10, 18

Jeg fik filmet mit topsæt i Rows. Nogen der ved, om og i givet fald hvordan, jeg kan få den herind via min mobil?

Spændt på video :hippy: og ville også gerne se et billede af den "lille" ny KB der må være stor, 48 kg :1356:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share