skal bruge nåde energi til et vægttab


hejko09
 Share

Recommended Posts

jeg er en mand på 194 cm og vejer 105kg som jeg syns er for maget,
vil gerne ned på en 90/92 kilo.De12 kilo jeg gerne vil smide har sat sig på min
mave hals og mit lind,har altid trænedet en del vor jeg drak kartin,
Men har ikke været i gang i små 5år.Er tømrer så er van til fysiks hår væredag.

Er der nogen der kan forslå noget godt krartin og noget godt protin
der kan give et godt vægttape!!!

på forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Kreatin og protein giver ikke noget vægttab. Du skal spise sundt istedet, masser af grønt lidt kød og ikke så meget pasta, ris og hvidt brød. Få dine proteiner og dit kreatin igennem en normal og sund kost. Kombineret med træning skal det nok hjælpe dig med at tabe vægt. Hvis ikke du taber dig nok i forhold til det du ønsker skal du bare spise lidt mindre.

Link to comment
Share on other sites

Nogle kan yde mere - andre kan ikke. Det kan man ikke vide på forhånd.

Men du taber dig i hvert fald ikke af det - heller ikke hvis du yder lidt mere til styrketræning.

Skal du tabe dig, skal du først om fremmest spise mindre og måske også gå eller cykle nogle ture hvor du bliver forpustet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

At begynder at snakke om kreatin og protein i forbindelse med vægttab, uden at forstå basal træning, er lidt som at medbringe læderpisken første gang man skal duske.

Nøgleord til dig:

-Kalorieunderskud

-Makronutrienter

google disse, så har du en bedre forståelse for hvorfor dit spørgsmål er komplet irrelevant for dit mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er så simpelt som Bash har forklaret det. Et struktureret og målbevist program samt en kostvejledning ville virke mere optimalt at investerer i end dyre kreatin og protein bøtter.

En anden vigtig ting du skal vide er at du ikke kan punkt forbrænde! Vil du smide fedet på maven og fjerne dobbelthagen skal du lave en generelt fedttab over hele kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share