Jagten på Nietzsches supermand


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Du skrev ved frokosttid at du skulle ud..... ture med cykelklubben plejer at ligge tidligere.

Kørte du alene - det er jo langt?!

ja, jeg kørte alene. Jeg skal køre 200 km. med cykelklubben d. 14. juli, og min form er lidt bagefter. Derfor har jeg valgt den strategi, at jeg kører så langt jeg nu orker alene med lav hastighed, for at få kørt så meget som muligt inden jeg skal forsøge mig med de 200 km. I dag regner jeg med at køre ca. 70 km. og så forhåbentlig omkring 140 km. i morgen.

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Har cyklet 50 km. i dag.

Dagens ernæring:

- yoghurt, 500 g.
- 70 gram chokolade med nødder
- 3 kogte æg , 4 halve rugbrød m. smør
- 4 stykker knækbrød med smør
- 2 grovtoast med skinke og ost, appelsinjuice
- 2 crispy chicken burgere

- kakaomælk

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Hviledag i dag med sauna og dampbad.

Dagens ernæring:

- havregryn med muesli

- 2 store frugtboller

- en hel pose chips

- 300 gram kirsebær

- frisk durum pasta, 200 gram bacon, tomatsovs

- 100 gram chokolade med hele hasselnødder

- en is

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Halloooooo DB!
Hvad er årsagen til, at du skriver kost ind i loggen? Har du planer om at rykke lidt på din vægt?
Kan ikke se dine stats nogle steder, og har svært ved at finde ud af hvad dit mål er - hvis du har nogle :smile:

/Drama

Link to comment
Share on other sites

Halloooooo DB!

Hvad er årsagen til, at du skriver kost ind i loggen? Har du planer om at rykke lidt på din vægt?

Kan ikke se dine stats nogle steder, og har svært ved at finde ud af hvad dit mål er - hvis du har nogle :smile:

/Drama

Vedr. kost: Det er der flere årsager til:

- så jeg kan huske hvad jeg har spist tidligere, for dermed at spise lidt mere varieret.

- vejer måske lige i underkanten af hvad jeg gerne vil.. men ønsker ikke at tage en masse fedt på.

Træningsmål:

- Cykle 3000 km. i år i racercykelsæsonen.

- Få en fornuftig tid til et motionsløb d. 18. august

- køre med et hold, der er hurtigere i cykelklubben, end det er tilfældet nu.

Forresten, tak fordi du skrev det med træningsmål. Opdaterer lige 1. post i denne blog med disse mål. :bigsmile:

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Hviledag i dag.

Dagens kost:

- 500 gram yoghurt

- honningristede mandler

- 50 gram chokolade med hele hasselnødder

- 1 proteinshake

- 1 stor banan- og jordbærsmoothie

- 2 cheeseburgere

- 1 dåse tun, 1 dåse hakket tomat, frosne grøntsager

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Vedr. kost: Det er der flere årsager til:

- så jeg kan huske hvad jeg har spist tidligere, for dermed at spise lidt mere varieret.

- vejer måske lige i underkanten af hvad jeg gerne vil.. men ønsker ikke at tage en masse fedt på.

Træningsmål:

- Cykle 3000 km. i år i racercykelsæsonen.

- Få en fornuftig tid til et motionsløb d. 18. august

- køre med et hold, der er hurtigere i cykelklubben, end det er tilfældet nu.

Forresten, tak fordi du skrev det med træningsmål. Opdaterer lige 1. post i denne blog med disse mål. :bigsmile:

OK, så er jeg med. Ind med færre poser chips og burgere, og udskift med noget mere fornuftigt. Så har jeg svært ved at tro, du vil tage på i fedt.

Sejt med dine mål, selvom jeg er mest interesseret i fitness-delen, skal jeg nok følge denne BIKE LOG :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ja, den billige Milbona kakao fra Lidl. Foretrækker den køleskabskold, men det er nok en smagssag. Er du selv kommet igang med din træning igen? :-)

Milbona <3

You log - I log. Har opdateret, KUN pga. dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

OK, så er jeg med. Ind med færre poser chips og burgere, og udskift med noget mere fornuftigt. Så har jeg svært ved at tro, du vil tage på i fedt.

Sejt med dine mål, selvom jeg er mest interesseret i fitness-delen, skal jeg nok følge denne BIKE LOG :w00t:

+1

Du spiser satme oftere burgere end jeg spiser pizzaer - og det siger ikke så lidt :bigsmile: Ud med dem. Hvis du vil have flere kcal i kroppen, så lav nogle smoothies eller noget. Der skal selvfølgelig være plads til at synde engang imellem, men måske ikke lige hver anden dag.

Link to comment
Share on other sites

Du kunne også bare spurgt; jeg har en håndfuld kg eller to, som du gerne må adoptere :tongue:

Ej, det må virkelig - som i VIRKELIGT MEGET! - være dejligt at have et ønske om at tage på, i stedet for at gå og være sulten 75% af den vågne tid og vågne 1-2 gange om natten med en mave der rumler af sult.

Og så er det selvfølgelig nok alligevel ikke så fedt :wink:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

+1

Du spiser satme oftere burgere end jeg spiser pizzaer - og det siger ikke så lidt :bigsmile: Ud med dem. Hvis du vil have flere kcal i kroppen, så lav nogle smoothies eller noget. Der skal selvfølgelig være plads til at synde engang imellem, men måske ikke lige hver anden dag.

Hvad spiser du selv hvis du har brug for ekstra kalorier? Du kan bare nævne nogle ting, retter i punktform. Thanks. :-)

Du kunne også bare spurgt; jeg har en håndfuld kg eller to, som du gerne må adoptere :tongue:

Ej, det må virkelig - som i VIRKELIGT MEGET! - være dejligt at have et ønske om at tage på, i stedet for at gå og være sulten 75% af den vågne tid og vågne 1-2 gange om natten med en mave der rumler af sult.

Og så er det selvfølgelig nok alligevel ikke så fedt :wink:

Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg ikke har taget på de sidste par uger. Dog har jeg haft den træningsfilosofi, at jeg giver mig selv ret meget hver gang jeg cykler. Så skal der jo givet vis også mange kalorier til for at dække det energiforbrug.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg heldigvis ikke tage på, men når jeg træner meget, så spiser jeg også meget. En normal dag for mig med træning ser således ud:

Morgenmad: 100-115 gram havregryn med 25-35 gram rosiner og ca. 200 gram mælk, samt en Smoothie med ca. 100 gram banan, 70 gram jordbær, 30 gram blåbær, 15 gram ingefær, 200 gram friskpresset appelsinjuice og så lidt olie i.

Mellemmåltid: Banan

Frokost: 200-250 gram pasta med 150-200 gram kylling

Før træning: en Alpenbar eller banan

Under træning: 1 dunk med vand, 1 dunk med 50 gram High5 Isotonic
Efter træning: Halv liter cacaomælk

Aftensmad: 250-300 gram pasta med 150-200 gram kylling, lidt salat med olie

Link to comment
Share on other sites

Har cyklet 37 km. i dag. Gennemsnitsfart: 28,19 km/t.

Ruten: Aalborg > Gistrup > Gunderup > Ellidshøj > Svenstrup > Aalborg

Cyklede fra en anden cykelrytter op af Skalborg bakke på vejen hjem*. :-)

Dagens ernæring:

- havregryn med müesli

- 500 ml. kakaomælk

- 1 æble

- 2 chicken fajitas, tomatsovs, wok grøntsager

- 250 ml. smoothie med æble, banan og mango

*

http://www.youtube.com/watch?v=hAF_EPNQOlU

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share