Proteinpulver afstemning!


Ethan Hunt
 Share

Hvad er dit farvorit proteinpulver?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så skulle jeg vidst have taget pulsen på de aktuelle proteinpulvere :)

Så er spørgsmålet:

Hvilken af dem er DIT ynglingsproteinpulver???

(jeg har valgt at se bort fra smag, da det er MEGET individiuelt, hvis et chokolade produkt nu får flest stemmer, og f.eks mig selv ikke kan lide chokolade(jo kan godt IRL).. ja så er man jo så vidt :) )

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Jeg bruger en weightgainer fra MuscleScience "Optimum anabolic". Den synes faktisk er rigtig god, den har hele pivetøjet med. Vitaminer, mineraler, glutamin, kreatin og en protein/kulhydrat ratio på 30/60 g pr. 100 g.

Derudover smager den faktisk fremragende og er nem at blande op.

Til gengæld er den lidt smådyr - 775 kr. for 4,8 kg.

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser noget kaldet Protec+ produceret af firmaet Eiselt, og jeg synes det er et ganske godt produkt, men det ligger i den dyre ende af skalaen...900 for 3kg (fik det dog for 700... B)) Men når jeg har spist de 3kg, regner jeg med at gå over til Viking whey, som en af mine træningskammerater nyder godt af, og omtaler meget positivt

- Power Clauer :)

Edited by Power Clauer
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Vora: Må jeg høre hvordan dit Inkospor indkøb gik??

Jeg havde akut mangel på weightgainer, så jeg valgte MuscleScience, for det kunne jeg få fat på med det samme. Men skal helt sikkert have købt noget Inkospor. Regner med at bestille det i næste måned.

Link to comment
Share on other sites

Man må jo alligevel give 'tell' ret - det er da luset, at de ikke vil bruge penge på et banner og så reklamerer på denne måde istedet! Det er efter min mening med til at spolere forumet.

Burde tro, at MOL ville gribe ind overfor den slags mere eller mindre direkte reklame......Ligesom de griber ind hver gang JS kommenterer steroider :D

Link to comment
Share on other sites

Min politik er at kosttilskudsfirmaer skal betale for at reklamere på MOL, hvilket flere også er villige til og endda får rimeligt meget ud af.

Tråde der på denne måde bringer masser af reklame til et enkelt produkt virker derfor underminerende på dette system - og virker for så vidt også urimeligt overfor dem der betaler reelt for reklame.

Jeg tror at tråden blev oprettet i absolut god mening, men af ovenstående grunde vil jeg nu låse den og den vil destruere sig selv i løbet af 24 timer ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share