Råd/veledning til vægttab


Liok
 Share

Recommended Posts

Halløjsa

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt råd/vejledning herinde til mit fremtidige forløb med at tabe lidt kg.

For godt og vel en måneds tid siden sagde vægten 96,9 kg, og jeg tænkte efter 7-8 års ”bulk” var det vist på tide det begyndte at gå den anden vej.

Jeg valgte her at kører min første kur nogensinde som var en HCG kur for at kickstarte vægttabet, og vægten ramte hurtigt 91 efter godt og vel 3 uger. Derefter valgte jeg at stoppe, da jeg egentlig syntes det var lidt for voldsomt og mit energi niveau var så lavt, at jeg begyndte at overveje at skaffe velcro til mine sko.

Jeg kørte dog kuren nogenlunde til bunds med masser af kød og æg + div. Grønt. I ca. 3 uger.

Fordelen ved kuren var dog ud over nogle tabte kg, at min sukkertrang stort set er væk, hvilket jeg nyder godt at i dag.

Nu er jeg så kommet i situation at jeg gerne vil tabe mig yderligere nogle kg, og min første prioritet er at få styr på min kost.

En typisk dag kunne se således ud (i går)

kl 05:15 – Banan og et glas vand

kl. 07:15 – 2 æg rørt sammen med lidt kyllingepålæg + protein shake

kl. 09:30 – Æble

kl. 12:00 – Groft brød, salat, agurk, kyllingepålæg, lidt micracle whip til brødet og 1 dåse Pepsi max

Kl. 16:00 – Æble + Protein shake blandet i skummetmælk

Kl. 18:30 – 200 g hakkekød 3-7 %, 1 spejlæg, 20 g. ost. + lidt broccoli.

Kl. 21:00 – Protein shake

Protein 186, kulhydrater 185, fedt 55g – 1969 kcal i flg. ShapeUp.

Gennem dagen drikker jeg ca. 1-2 ltr. vand.

Vægttræning og cardio foregår om morgen kl 05:30-07:00 5 gange om ugen. Weekenden er fri.

Er der noget jeg bør skifte ud/ændre i kosten?

Evt. andre forslag?

Mit mål er at ramme 85 kg i første omgang, men jeg ønsker først og fremmest at fokusere på kosten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share