Hjælp til et godt program her!


NikoR
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er nu efter en længere skade fra sidste besøg ved motion center, klar igen! :D

Så nu vil jeg igang, og gerne med det rigtige program, så jeg kan se muligheder og løsning på mit problem.

Mit problem er jeg ikke er tilfreds med min krop. jeg var i god træning da det skete, og var rimelig godt igang med styrketræning.

hvor det hele det vokser jo, hvilket så er faldt ned til lidt løst igen x). og efter det er sagt, så min mave der er lidt for meget på den..

hvilket jeg gerne vil have væk, derfor jeg spørg til råds herinde nu!

Jeg vil gerne stramme min mave op, da der sidder lidt for meget ved bukse kanten, ikke utrolig meget, men der sidder lidt :).

der efter vil jeg jo os gerne markeres på bryst, arme samt skuldre.

Nogle der kan hjælpe med træningsprogram, samt kostplan?

Jeg havde ideen om at tage ned i træning center om morgen inden arbejde og lave 30-60min cardio, god puls.

og så efter arbejde ved 18 tiden, styrketræning, hvor jeg har spist et eller andet inden træning, og så hjem og spise aftensmad, og blive ved sådan

i nogle uge!

MEN JEG VIL SE RESULTAT? EN DER KAN HJÆLPE MIG?!?!?

- Nikolaj.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SVB - Har prøvet at læse utallige af hjælp til kostplaner, da jeg har været rimelig seriøs med træningen før jeg kom til skade,

og der levet jeg af havregrym. tun/Makrel og grov pasta med Kylling, samtidig med jeg var på kreatin!:)

Derfor vil jeg hellere have lagt en plan over noget sundt aftensmad, så kæresten herhjemme os gider spise med mig! :D

Link to comment
Share on other sites

Det kunne jeg selvfølgelig gøre! :)

Kl. 6.20 Spiser jeg havregryn.

Kl. 6.45 er jeg nede og styrke træne.

Kl. 8.00 spiser jeg et rundstykke + en kakao.

Kl. 10.00 Spiser jeg en Skyr, gerne med hakket mandler.

Kl. 13-13.30 spiser jeg 3 stykker Rugbrød til frokost.

Kl. 18-19 Spiser jeg aftensmad, variere af hvad kæresten laver.

Jeg styrke træner hver dag, og holder fri i weekenderne, begynder nu her med at lave Cardio 2-4 gange om ugen om aften!:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share