Ol vægtløftning privat træning/ træning i lille gruppe søges?


Tungmetal
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg søger noget instruktion i vægtløftningens to discipliner i Kbh./Storkbh./Nordsjællandsområdet.

Grundet visse omstændigheder i mit liv, er det ikke muligt for mig at træne et sted med rigtig mange mennesker/larm/distraktioner osv..

Derfor søger jeg enten en personlig træner eller en lille gruppe/klub, hvor jeg har mulighed for at lære vægtløftning.

Jeg har ingen vilde ambitioner, men vil rigtig gerne lære at mestre de to løft og gerne på lang sigt at blive så god at der kan komme lidt kg. på stangen :-)

Da jeg er almindelig lønmodtager, skal det samtidig være til at betale - her tænker jeg jo også på at man ikke lærer det på et par gange og derfor skal jeg kunne have råd til det i længden.

Jeg ved slet ikke om der er nogen grupper/klubber/træner der udbyder den slags, men skulle der være en der læser med, som mener at det kunne være noget personen kunne hjælpe mig med eller har kendskab til nogen som kan, vil jeg blive rigtig glad for en besked, enten her i tråden, eller som PM.

Tak

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til vægtløfterklubberne, men jeg er selv i bestyrelsen i en sådan.

Vores klub tæller i alt cirka 150 medlemmer. På en dag som i dag er vi en 5-6 stykker i lokalerne samtidig.

De dage træneren er i lokalet, er der lidt flere.

Er du sikker på at du ikke har lyst til at kigge forbi? Det er beskedne grupper, det koster 100kr pr måned, og er et helt andet miljø end de store kommercielle centre?

Vi holder til i Bagsværd

Link to comment
Share on other sites

Du kan kontakte Erik lau Kelner på facebook. Han er dog pebret. Kører små sessioner for 4 mand af gangen. Det er godt, men det koster. Ellers kan du hive fat i Morten Salling Gudnitz, de kører hold i Helsingør og så vidt jeg husker mindre grupper med Jon (efternavn??) som træner, men det er en VL klub, som alle andre.

De få gange jeg har været i BVK har der ikke været mange mennesker til stede. Klart et sted, jeg ville søge hen, hvis jeg havde tiden til at lære VL.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Tak for svar.

Jeg havde en prøvetime i BVK for et års tid siden og der synes jeg godt nok der var en del mennesker og gang i lokalet:-)

Jeg ved ikke om det har ændret sig, men jeg bliver jo nød til at være til stede når træneren er der, i hvert fald i starten.

Blackice - ved du hvor tit der er træner tilstede og hvornår/hvilket tidsrum begyndere med behov for VL instruktion, kan træne?

Kauf - tak, jeg vil kigge nærmere på de navngivne personer.

Hvis andre har ideer, forslag osv. så lytter jeg fortsat gerne.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Tak for svar.

Jeg havde en prøvetime i BVK for et års tid siden og der synes jeg godt nok der var en del mennesker og gang i lokalet:-)

Jeg ved ikke om det har ændret sig, men jeg bliver jo nød til at være til stede når træneren er der, i hvert fald i starten.

Blackice - ved du hvor tit der er træner tilstede og hvornår/hvilket tidsrum begyndere med behov for VL instruktion, kan træne?

Kauf - tak, jeg vil kigge nærmere på de navngivne personer.

Hvis andre har ideer, forslag osv. så lytter jeg fortsat gerne.

Hejsa

Tilstedeværelsen af mennesker i BVK svinger meget. Det er klart at der er flest mennesker når der er træner på. Vi har netop fået ny træner (du kan jo eventuelt henvende dig direkte til ham og høre om muligheden for undervisning. Ligeledes er der ofte dygtige vægtløftere der er interesseret i at undervise lidt. Men er man "ene elev" , så skal man jo nok forvente at måtte slippe ihvertfald et par hundrede kroner i timen som minimum. Det løber op på en måned.

Vores træner er fast i klubbens lokaler Tirsdag og Torsdag. På mine egne træningsdage er jeg der ofte alene (Mandag, Onsdag og Fredag), men generelt er vi mellem 2 og 6 i lokalet på de dage. Klubben har desværre ikke SÅ mange vægtløftere, men der er ofte nogen der vil kunne give kvalificeret vejledning. Egentlig instruktion er dog Tirsdag og Torsdag.

Jeg har et par andre navne du kan kontakte hvis det er.

Link to comment
Share on other sites

Tak for at du giver dig tid til at svare.

Jeg tager et kig BVK hjemmeside, og prøver at finde ud af hvem jeg skal kontakte? Hvis der ikke er flere end du giver udtryk for kan det være at det godt kan lade sig gøre at jeg er der som regulært medlem i normale træningstider.

Jeg har set via din log at du også træner i Allerød-lillerød vægtløfterklub? Er der stadigvæk vægtløftning dernede?

Link to comment
Share on other sites

Der er flere muligheder. Du kan jo tale med vores formand, eller eventuelt direkte med træneren. Jeg skal sige at jeg ikke selv har været der samtidig med den nye træner, men jeg er der så på alle andre tidspunkter.

Jeg ved ikke helt hvor du har kigget i min log, men det er vidst 4-5 år siden jeg stoppede i LVK. Jeg var i bestyrelsen i LVK også, og trænede der 5år. LVK har til trods for navnet, ikke haft aktive vægtløftere i mange år. Da jeg stoppede var der cirka 500 medlemmer, og det var en super god klub, som jeg egentlig savner.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share