Vægtøgning


mxo
 Share

Recommended Posts

Min vægt er i de sidste par måneder steget med 6 kg :( fra 53 til 59 kg . Problemet er bare at alle 6kg er rent fedt har fået fedt på maven og brystet har i langtid fået at vide jeg skal tage lidt på da jeg vejede 53 fordelt på 176 cm . Jeg har fået det lidt bedre især min temperatur er blevet mere normal fryser ikke så meget mere og mine store ædeflip er stoppet altså tænker ikke så meget på mad mere men nu har jeg fået et værre problem fedtet på maven irretere mig meget og føler jeg ikke kan trække vejret så godt mere tror jeg har for meget fedt som lukker for luftvejene når jeg ligger ned (kan også være af rygning ) men jeg står op hele tiden og kan ikke trække vejret . Skal jeg tabe mig igen for at få det bedre for synes jeg har fået flere ulemper end fordele af det fedt det ser klamt ud , jeg ved godt jeg burde træne og bygge muskler i stedet for men det har jeg ikke overskud til lige nu. Undre mig bare over at min vægt er 58 men er ligeså tyk som en p 100 kg og det er ikke noget jeg bilder mig ind , jeg er især træt af at jeg ikke kan trække vejret så godt mere fedtet har åbenbart sat sig i luftvejene .

Edited by mxo
Link to comment
Share on other sites

Du har stadig kæmpestore problemer angående dit syn på din krop og dit forhold til vægt og mad, også selv om du prøver at bilde dig selv og andre noget andet ind. Du skal ikke tabe dig, for det fremgår tydeligt at dine tidligere indlæg herinde, at du ikke kan styre det. Du skal søge læge og tale med din læge om dine vejrtrækningsproblemer og dit syn på din krop.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share