Kan jeg tabe mig med 570 kcal. træning? :)


AmelaSimpson
 Share

Recommended Posts

Ud fra din vægt/højde vil du tabe dig i et ganske fint - og sundt!! - tempo ved at spise mellem 1500 og 2000 kcal om dagen samt dyrke motion. Så det vil jeg helt klart anbefale dig! Hvis du spiser så utroligt lidt, som du har planlagt, vil du nok alligevel ikke have energi til motionen, og du vil gå og være sulten og dermed være i større risiko for at falde for de usunde fristelser.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aj slap af psykolog hjælp.. Hvis man tager nupo pulver får man 600kcal om dagen og det er nok de færreste der skal have psykolog hjælp fordi de har prøvet at være på nupo:-) Freks bodybuildere der cutter som vil have lavere fedt procent, sniger fedtet af og det er nok også mest lang tids holdbart idet det ikke føles så meget som en slankekur.

Ude på nettet er der ret delte meninger om hvor meget mere muskel masse forbrænder fedt. Nogen har påstået at 10kg muskelmasse forbrænder 500kcal om dagen mere. Her kan jeg bare tale af personlig erfaring at det passer overhodet ikke en meter, det er langt mindre. Men der er den fordel ved styrketræning at det sætter forbændingen op såfremt du styrketræner jævnligt.

Det hele kommer an på hvordan du spiser. Du kan sagtens cykle det du gør og aldrig tabe dig hvis du spiser for mange kcal. Prøv at start med 2000kcal om dagen og se hvad der sker på en uge. Hav lidt tålmodighed med det.

Edited by Jesus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share