Måske et dumt spørgsmål ?


mrx
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er 20 år gammel og styrketræner oh løber 4 dage om ugen (mandag,tirsdag,torsdag og fredag)

Og drikker proteinpulver

jeg er ikke overvægtig vejer 68, men har bare lidt for for meget fedt på maven.

Mit spørsmål er behøves jeg gå på kur før "min lille øl mave forsvinder"

Eller er det nok med styrketræning og løbe.

Og jeg spiser sundt så ingen problemer der og drikker kun vand.

Men jeg spiser en smule slik om fredagen og lørdagen og går i biffen hver 3-4 uge hvor jeg spiser popcorn og drikker cola zero.

Mit store spørgsmål er hvis jeg spiser lidt slik 1-2 gange om ugen og tager i biffen 1 gang hver 3-4 uge kan jeg aldrig få min lille øl mave væk så?

Tak på forhånd

Edited by mrx
Link to comment
Share on other sites

Okay tak for svar :)

Så det vil sige hvis samlet set på 1-2 uger hvis jeg er i kalorie underskud burde den forsvinde. Altså ikk lige præcis på 1-2 uger forsvinder den men hvis jeg bare har samlet underskud et stykke tid.

Har prøvet kur men kunne ikke holde det, okay så hvis jeg styrketræner, løber, proteinpulver, drikker kun vand.

Og hygger meget nogle gange så burde maven forsvinde :)

Link to comment
Share on other sites

Kildekritik er vejen frem. Trænings- og ernæringsviden fra 'nogen jeg kender' er sjældent af den højeste kaliber med mindre du selvfølgelig kender incognito...

Det er så også det TS gør ved at spørge her inde.

Jeg kender folk i 40'erne der stadigt går efter 'nogen jeg kender sagde' omkring ernæring og træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share