Haute Route Alp´s 2016 - en udfordring med bid i:-)


JannieSand
 Share

Recommended Posts

Slutter så det af, som man vist med rette kan kalde en ulykkesuge, med beskeden om at mine forældre skal skilles. En total uventet melding!:-(

Hold da op, det må godt nok være underligt at få at vide, når man selv er voksen ... Har ikke selv stået i situationen, men har en ide om, at det ikke nødvendigvis er nemmere, bare fordi man ikke er barn længere.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er ærlig talt lidt underligt. Når ens forældre har nået den alder, så går man lidt med en fornemmelse af at den er "home safe". Det er så ikke nødvendigvis tilfældet, og jeg skal ærligt indrømme, at det faktisk har ramt mig ok hårdt.

Måske mest af alt fordi min far er virkelig knust over det. Han har aldrig været typen der viser de vilde følelser udadtil, så det er helt nyt at opleve ham så såret og ramt.

Mandagen var en træningsmæssig off day, hvilket gjorde kroppen godt:-)

Jeg brugte i stedet aftenen på at lave en klassehandel på en vinterlåge. Jeg har aldrig tidligere haft en vintercykel, men da jeg nødigt vil have min Evo ud i alt slags vejr, synes jeg at det var på tide.

Via Team TREFOR Bluewater, som vi har valgt at forsætte (og udvide) vores sponsorat med for de kommende to år, fik jeg tilbudt en Specialized S-Works SL3 med Sram Force 11 speed til ualmindeligt billige penge. Cyklen har kørt sølle 4 løb og står fuldstændigt som ny. Ja, det er næsten synd at bruge den som vinterlåge. Nevertheless, så var den så billig at det er præcis den funktion den får:-)

Link to comment
Share on other sites

Via Team TREFOR Bluewater, som vi har valgt at forsætte (og udvide) vores sponsorat med for de kommende to år, fik jeg tilbudt en Specialized S-Works SL3 med Sram Force 11 speed til ualmindeligt billige penge. Cyklen har kørt sølle 4 løb og står fuldstændigt som ny. Ja, det er næsten synd at bruge den som vinterlåge. Nevertheless, så var den så billig at det er præcis den funktion den får:-)

Det er et vist et "okay niveau" på en vinterlåge :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags træning:

Selvom jeg egentlig ikke rigtigt gad at træne, så fik jeg slæbt mig på hometraineren til en relativ kort omgang. Fedt fornemmelse da det først var overstået:-)

20 min opvarmning

2 min @ 165 watt m. 60 rpm

2 min @ 165 watt m. 95 rpm

1 min let rul

3 min @ 165 watt m. 60 rpm

3 min @ 165 watt m. 95 rpm

1 min let rul

4 min @ 165 watt m. 60 rpm

4 min @ 165 watt m. 95 rpm

1 min let rul

3 min @ 165 watt m. 60 rpm

3 min @ 165 watt m. 95 rpm

1 min let rul

2 min @ 165 watt m. 60 rpm

2 min @ 165 watt m. 95 rpm

5 min afrul

I alt ca. 1 time og 5 min @ 153 watt i avg.

Link to comment
Share on other sites

Den forgangne uge endte med at være lettere kaotisk med rod i familielivet samt et to dages møde i hovedstaden. Det betød at det blev lidt småt med træningen i hverdagene, men heldigvis ganske fornuftigt weekenden over.

Lørdag:

5 graders varme og en lidt for optimistisk påklædning gjorde lørdagens tur til en kold omgang. Det gav anledning til lidt aggressiv kørsel på stigningerne, da det hjalp mig til at holde varmen på en ellers relativ rolig tur;-)

Benene var faktisk ganske gode de første 2,5 time, men derefter begyndte energien stille og roligt at fuse ud af mig. Ikke så underligt, min træningsmængde over de seneste måneder taget i betragtning;-)

Cykling - 111 km @ 31,1 km/t i avg - 139 watt i avg.

Søndag:

Det er ikke for sjovt at vi har shoppet vinterlåger, så selvom det var både vådt og koldt var det afsted på landevejen.

På med en bagskærm og så ellers derudad. Ihhhh, hvor det giver en glimrende fornemmelse i kroppen - når det ellers først er overstået;-)

Igen med fine ben og god moral. Det er lige før at jeg kan prale af at være inde i en stime...... :laugh:

Cykling - 85 km @ 31 km/t i avg - 141 watt i avg.

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 24/11-14

Jeg er inde i en god stime, hvor jeg virkelig føler at motivationen er tilbage hvor den var i forsommeren. Det er en super god fornemmelse - især fordi jeg har været lidt i vildrede over ikke at kunne finde mit fokus.

Et par nye udfordringer, der netop er blevet lagt i kalenderen, hjælper mig helt klart med på vej. Der skal åbenbart være noget at sigte efter før jeg er i stand til at motivere mig selv!

Igår aftes var jeg på hometraineren. Det pisregnede uden for, så end ikke vinterracer med skærm kunne trække mig udenfor.

Benene var overraskende gode weekendens relativ høje mængde taget i betragtning, så jeg besluttede mig for 1,5 time inkl. nogle tunge intervaller. Jeg fik kørt en god opvarmning, og efter 30 min satte jeg igang med intervallerne.

Desværre nåede jeg blot til starten af 3. interval da hometraineren pludselig gik i sort og mistede modstanden. Jeg aner ikke hvad der gik galt, men der må være tale om en software fejl eller lign. Derfra var det høj kadence og moderat med watt, hvilket umuliggjorde flere intervaller og tilmed også afkortede mit træningspas. ØV, men det var for hårdt for min popo at sidde ret meget længere, når modstanden var så relativ lav og kadencen så høj :sneaky2:

Cykling - 1 time @ 148 watt i avg.

Det er træningsmæssig off day idag, så jeg kan jo passende bruge aftenen på at lede efter fejlen på hometraineren. Så kan jeg samtidigt glæde mig over at Elite laver verdens mest brugervenlige software, hvilket gør arbejdet til en leg. NOT!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Time for testing

Som følge af vores sponsorat og samarbejde med Team TREFOR Bluewater, har vi fået mulighed for et samarbejde med Allan Johansen vedr. træning. Så for at få kickstartet forløbet kørte vi en smut til Voel efter job igår, hvor Allan har sin privatadresse og sit eget hjemme-testcenter. Jeg var på forhånd noget nervøs for testen, da jeg ville være ked af at "falde igennem" i en test overvåget af lige netop Allan. På den anden side er en test den eneste rigtige måde at starte et samarbejde på, så der var ikke andet at gøre end at kaste sig ud i det.

Testen blev udført på en SRM træningscykel - en cykellignende ting, der lignede noget der var designet af en tysk ingeniør med meget lidt sans for design;-) Men ok, er det ikke præcis hvad SRM står for? Ingeniørkunst med alt hvad ordet indeholder;-)

Michael kørte den første test, som endte med et pænt overraskende resultat, der lå et niveau over hans sidste test kørt tilbage i feb. 2014. Det overraskende mig en del at han var i stand til at hæve niveauet, men ikke desto mindre landede han en FTP på 345 watt = 4,4 watt pr/kg. Ikke dårligt!

Min egen test gik faktisk også noget bedre end jeg havde turde håbe på! Det var hårdt - sygt hårdt, men resultatet blev godt og jeg er mere end tilfreds! En FTP på 229 watt = 4,2 watt pr/kg. Meget overraskende men selvfølgelig på en positiv måde:-)

Under testen var Allan selvfølgelig tilstede, men også Preben Svenningsen (tidligere pro), der arbejder som ingeniør for SRM. Jeg ville lyve hvis jeg sagde, at deres tilstedeværelse ikke gav en portion ekstra motivation!

I forbindelse med testen fik vi afleveret vores sommercykler til Preben, som så får skiftet batterierne i vores SRM´er og kalibreret dem, så vi er sikre på at de er 100% præcise. Fed kontakt at få, da vi derigennem slipper for at sende vores SRM´er til Tyskland for batteriskift:-)

I løbet af de næste par dage vil vi modtage træningsprogrammer fra Allan, og så er det ellers igang med det målrettede arbejde. Det glæder jeg mig til! En god motivationsfaktor til at klø på er, at vi har fået tilbudt at deltage i holdets træningslejr i Alicante i slutningen af februar:-)

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Ups, ja 345 watt..... Ellers ville han rundt regnet veje 56 kg, hvilket ville være lige i underkanten for en mand på 189 cm :laugh:

Det kan man uden tvivl! Og da især når det er to tidligere proffer...... De ved ligesom godt hvad der er godkendte watt og hvad der måske er knap så overbevisende tal. Indrømmet, det tænkte jeg da på mere end en enkelt gang undervejs.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak J. Pelota :smile:

Jep, testen bestod af de klassiske 20 min all out. Det er altid en hård nyser!

Min sæson kommer til at se nogenlunde således ud:

D. 28/12-4/1:

Ferie/træningslejr Tenerife

D. 25/2-7/3:

Træningslejr Allicante med Team TREFOR Bluewater

D. 5/4:

Flandern Rundt (260 km)

Løbet køres ikke med målsætningen om en god tid men udelukkende for "oplevelsens" skyld.

D. 13/6:

Les 3 Ballons, Alsace (216 km)

En vaskeægte La Marmotte test, hvor den skal have fuld gas.

D. 5/7:

La Marmotte

Målsætningen er en sub 8 timers tid.

Det er vist bare med at få arbejdshandskerne på i en fart……. :crazy:

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

En invitation der kom lidt ud af ingenting gjorde, at vi endte til en sammenkomst i Vejle hos min veninde og hendes kæreste. Vi var en håndfuld fra MTB holdet, og det var faktisk pisse hyggeligt at se dem i anden sammenhæng end i sadlen:-)
Der blev hældt en del sjusser ind i løbet af aftenen. Ikke noget vildt, men nok til at jeg vågnede op med en lidt mat fornemmelse i kroppen. Om det er sjusserne eller de bare 4 timers søvn er jeg ikke helt sikker på, men jeg satser på at lidt sofa tid kan gøre underværker, så jeg kan få samlet mig sammen til at træne lidt senere på dagen:-)

Fredag d. 28/11:

Jeg holder pt fri hver fredag, så der burde egentlig være fornuftigt med tid til at passe træningen. Men kender I ikke det der med, at selvom man har en fridag hvor overskuddet burde være i top, så ender man ud med at have lagt alt for mange små planer, som gør at dagen flyver afsted uden man nåede alt det man egentlig gerne ville??? Det er lidt som ældre mennesker der går på pension, og som i teorien pludselig burde have bedre tid, men alligevel ender med at være/føle sig mere travle end nogensinde før;-)

Sådan endte min fredag, omend jeg dog alligevel formåede at squeeze en lille smule træning ind.

Cykling - 1 time og 15 min

Jeg har ingen watt tal fra træningen, da jeg ikke gad at kalibrere min Powercontrol op mod den Quarq der pt sidder på vintercyklen. Jeg får alligevel ny wattmåler på mandag, så synes næsten ikke at det var besværet værd. Havde jeg brugt en Garmin cykelcomputer havde det været piece of cake, men som tidligere nævnt er SRM klassisk tysk ingeniørkunst, hvilket betyder at bruger interfacen på PC7 er noget nær det mest håbløse i hele verdenen :blink:

Lørdag d. 29/11

Efter mit styrt et par uger tilbage, har jeg været tvunget til at tage et break fra styrketræningen. Albuen har ganske enkelt været for øm til at jeg ville presse den med tunge løft. Igår var jeg dog igang igen i vores home gym, og det blev til en god omgang full body bestående af både bænkpres, dødløft, squat, mave, biceps, triceps, pull ups og andet guf. Det var lidt hårdt at komme igang igen, og jeg skal da hilse at sige at det kan mærkes i kroppen hertil morgen :crazy:

Umiddelbart efter styrketræningen hoppede jeg på hometraineren til endnu en session uden watt. Fokus den første halve times tid var at finde flowet, og få åbnet op for benene som var blevet lidt døde af den relative tunge bentræning. Derefter kørte jeg nogle styrkeintervaller på cyklen, hvor jeg lagde kadencen omkring 60 rpm og forsøgte at holde et solidt og jævnt pres. Efter hvert tungt interval følges der op med et tilsvarende interval rent power mæssigt, men blot med +90 rpm i kadence. En træningsform som Allan Johansen har adopteret fra Team Sky, og som alle rytterne på Team TREFOR Bluewater praktiserer flittigt i deres daglige træning.

Idéen med den form for intervaller er logisk nok at øge styrken i lårbasserne, men også samtidigt omdanne den til fart ved at følge op med den høje kadence ved samme antal watt. Mit fokus de kommende måneder kommer til at ligge meget på styrkedelen, da det helt klart er her jeg har størst forbedringspotentiale, så jeg kommer utvivlsomt til at køre rigtig mange af den type intervaller vinteren over:-)

Cykling - 1 time og 20 min

Link to comment
Share on other sites

Lige siden Challenge tilbage i 2012 har jeg haft forbigående bøvl med mine hofter. Det startede egentlig allerede i månederne før Challenge, men dengang var jeg så stålsat og målsat i at gennemføre at det blev ignoreret. Sidste efterår hvor vi startede op med tri igen, var det hurtigt tilbage som en gene der gjorde det umuligt for mig at løbe smertefrit, og ikke nok med det så endte det også med at hæmme mig på cyklen. Ja, det endte faktisk med at være en af de medvirkende årsager til at jeg valgte at kvitte tri igen.

Efter at jeg stoppede med løb forsvandt smerterne gradvist og endte helt med at fortage sig uden at jeg tog nogen aktion på det - så vidt så godt!

Af en ukendt årsag er problemerne nu vendt tilbage, og er begyndt at genere mig selv når jeg cykler, hvilket de ellers aldrig har gjort før. Måske fint nok med et wake up call til mig, da det egentlig er logisk nok at en given problemstilling ikke forsvinder ud i den blå luft, hvis man ikke gør noget aktivt for at få den til at gå væk......

I mandages besluttede jeg mig derfor for at tage til fys og få en vurdering af sagerne, og for at prøve at finde en langsigtet løsning på mit tilbagevendende problem. Det er ikke fordi jeg har gået rundt med en fornemmelse af at det er noget slemt, for jeg har fint kunne cykle den seneste tid, men fordi jeg har haft en klar fornemmelse af at det er noget der relativt nemt ville kunne løses med nogle styrke/stabiliserende øvelser. Well well, let´s get started;-)

Ganske rigtigt, så kunne fyssen hurtigt konstatere at mine hofter ikke fejler noget og at mobiliteten er som den skal være. Problemet er, som hun umiddelbart vurderede det, at min styrke i hofterne langt fra matcher den styrke jeg har i resten af underkroppen. Det giver logisk nok nogle udfordringer, som hun mente kunne løses med et specifikt styrke/stabilitetsprogram mod netop dette område. Jeg skal derfor derned igen på tirsdag for at få lagt et program, og så satser jeg ellers på at komme problemet til livs inden for en overskuelig fremtid:-)

I forhold til den ømhed og irritation som jeg mærker når jeg træner er kinesiotape i øvrigt helt genial. Jeg skal ikke kunne sige om det er en form for placebo effekt eller om det bare er et mirakelmiddel, men jeg mærker en tydelig forskel med og uden tapen..... Hvad hulen er det lige at det tape gør ved kroppen???

Link to comment
Share on other sites

Det lyder ret interessant, de intervaller du omtalte i forrige indlæg.

Hedder de noget der kan Googles, eller kan du lokkes til at skære det ud i pap hvordan de køres (hvis du har tid, altså)?

Allan Johansen kalder dem for styrke/frekvens træning og skitserer intervallerne op nogenlunde således:

3-5 min @ 50-60 rpm -> 90-95% af FTP

3-5 min @ 90-95 rpm -> 90-95% af FTP

3-5 min @ 50-60 rpm -> 90-95% af FTP

3-5 min @ 90-95 rpm -> 90-95% af FTP

Der skal ikke indlægges pauser ml. skiftene. Håber at du kan bruge det til noget:-)

Søndag d. 30/11

Vi skulle helt hen sidst på eftermiddagen før jeg fik taget mig sammen til at forlade sofaen til fordel for lidt træning.

Det ene afsnit af Broadwalk Empire tog det andet :laugh:

Det blev til en tur på hometraineren med moderat pres i pedalerne, og hvis jeg ser bort fra noget bøvl med spolen, gik det egentlig meget fint. Jeg kan konstaterer at det er enormt "afstressende" at køre uden wattmåler, da jeg så ikke lader mig presse af de tal som min powercontrol leverer mig. Det må være lidt det samme som Henrik S oplever, når han løber uden Garmin;-)

Cykling - 1 time og 20 min

Senere idag har vi en aftale med en personlig træner, som vi har kørt et forløb med over de sidste par måneder. Pga. styrtet, for et par uger siden, har vi været fraværende de sidste gange, så mon ikke at vi får max røvfuld i aften???

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for svaret. Jeg frygtede jo nok, det var noget uden pauser :tongue:

Ej - nu har jeg ikke prøvet dem, men i teorien ligner det noget jeg vil æælske at køre. Vi skal vi bare have en røvfuld sne, så jeg kan bestige hjemmetræneren med god samvittighed i stedet for at sidde og fryse udenfor :cold:

Men mon ikke jeg smugprøver dem, her en af de første arbejdsweekender hvor cykelklubben må undvære mig :wink:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for svaret. Jeg frygtede jo nok, det var noget uden pauser :tongue:

Ej - nu har jeg ikke prøvet dem, men i teorien ligner det noget jeg vil æælske at køre. Vi skal vi bare have en røvfuld sne, så jeg kan bestige hjemmetræneren med god samvittighed i stedet for at sidde og fryse udenfor :cold:

Men mon ikke jeg smugprøver dem, her en af de første arbejdsweekender hvor cykelklubben må undvære mig :wink:

Velbekomme:-) Jeg må indrømme, at selvom jeg endnu ikke har kørt dem helt efter bogen, så elsker jeg dem også allerede. De giver en fed pumpet fornemmelse i lårbasserne. Me like :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 2/12

Ganske som forventet var der dømt røvfuld for alle pengene til træning i går efter arbejde. Heldigvis på den super fede måde, så jeg forlod centret med en krop der summede i mere eller mindre alle muskler:-)

30 min opvarmning på kondicykel

1,5 times blandet styrketræning (gider ikke at gå i detaljer med øvelserne)

10 min afrul på kondicykel

Hertil morgen er kroppen øm. Ikke super øm endnu, men mon ikke at det sætter sig mere og mere i løbet af dagen.

Kl. 12:30 skal jeg en smut forbi fyssen for at få lagt et styrkeprogram til hoften. Det er jeg lidt spændt på. Især fordi den ene øvelse hun gav mig i torsdags sådan set bare har øget irritationen omkring hofteleddet......

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2/12

Jeg var i lidt små dårligt humør, da jeg kom hjem fra arbejde igår. Ved faktisk ikke helt hvorfor....

Dårligt humør giver sjældent den vilde lyst til træning, så det var også med møje og besvær at jeg fik gjort mig klar til en tur i sadlen.

At min krop var godt busted efter mandagens hårde work out var måske heller ikke fremmende for motivationen;-)

Cykling - 1 time

Der er ikke så meget at sige om træningen udover at jeg fik spolet benene lidt igennem.

Link to comment
Share on other sites

Det har desværre været en lidt tynd uge rent træningsmæssigt. Dels har cyklerne (læs: wattmålere og klinger) drillet mig lidt, og derudover har der bare været for mange andre ting i kalenderen. Well well, er det ikke sæson for overspringshandlinger? :laugh:

Onsdag:

Jeg fik min Cannondale retur, efter at den havde været afsted for at få skiftet batteri i SRM´en. Preben havde i samme omgang kalibreret den, så den nu gerne skulle stå 100% skarpt i forhold til den test jeg lavede oppe ved Allan i sidste uge. Samtidigt havde jeg afleveret vinterlågen, så jeg kunne få monteret SRM måler på den.

Jeg havde set pænt meget frem til at komme i sadlen, da jeg var spændt på om watt niveauet havde ændret sig ved kalibreringen - desværre blev jeg max skuffet! Det vist sig nemligt at være stik modsat, og jeg kunne knap nok få den over de 100 watt :mad:

Selvom jeg prøvede med adskillige kalibreringer, så ændrede det intet, og det gjorde mig pænt irriteret. Ja, faktisk så irriteret at det blev til en omgang ussel træning jeg ligeså godt kunne have været foruden.

Efter et bad fik jeg givet Preben et kald for at vende tallene med ham, og han kunne selvfølgelig godt se at der var noget der ikke stemte. Vi aftalte derfor, at jeg skulle kigge til Silkeborg lørdag eftermiddag for at få det hele gået efter. Så vidt så godt!

Cykling - 60 min @ ?? watt

Fredag:

Efter to timers massage forsøgte jeg mig med en lettere omgang på hometraineren. Desværre er det total NO GO at træne oven på massage, da kroppen er fyldt med affaldsstoffer der er på vej ud. Det giver verdens fladeste fornemmelse når man forsøger at træde bare en smule, så jeg måtte hurtigt indse at timingen ikke var den bedste.

Cykling - 60 min @ ?? watt

Lørdag:

Min S-Works var retur på matriklen med SRM krank monteret, og den skulle derfor have sin jomfrutur på de midtjyske veje. Jeg havde set frem til at få testet den udendørs, for det er alt andet lige noget anderledes end i den stationære position på hometraineren.

På med en ordentlig røvfuld tøj og så ellers afsted. Et enkelt stop for at opjustere saddelhøjden, og så kørte det ellers.

Ikke at cyklen ikke krævede tilvænning, for det gjorde den i aller højeste grad, men nu rullede det da i det mindste.

Nu er jeg så priviligeret at være den lykkelige ejer af to toprammer fra et par af de mest anerkendte producenter i verdenen, så hvorfor ikke prøve at udnytte førstehåndsindtrykkene af min S-Works til at lave en form for sammenligning med Evo´en?

Here it comes: S-works´en er stivere! Færdig slut! Var jeg sprinter, så ville jeg helt klart vælge en S-works frem for en Evo. Det virker ganske enkelt som om at hele området omkring kranken, og selve bagenden af cyklen er stivere og mere responsivt. Det gav en noget anden fornemmelse, når jeg stod op i pedalerne. En fornemmelse det tog mig ca. 30 km at vende mig til. Først derefter følte jeg mig helt tryg ved følelsen og turde at træde mere igennem.

På komfort siden taler valget for Evo´en - det er der ingen tvivl om. Om det er fordi jeg kørte med en lidt for lang frempind i går skal jeg ikke kunne afvise, men jeg led i hvert fald lidt i min position undervejs og følte ikke at cyklen ydede mig nogen form for hjælp.

Selve styreegenskaberne har jeg lidt svært ved at vurdere endnu, men umiddelbart virker de meget ens på den front. Nu var jeg ikke rigtigt oppe i nogen nævnefærdig høj fart igår, så derfor kan der ligge meget gemt og uudforsket endnu, men det kan kun tiden vise.

Selve træningen blev faktisk ret genial, hvis jeg da lige vælger at se bort fra endnu en drillende wattmåler. At jeg senere på dagen erfarerede, at det hele egentlig skyldes mine egne dumheder og manglende forstand, gjorde det en anelse mere spiselig, men generelt pisser det mig af når udstyret ikke virker. Ja faktisk så meget at jeg nærmest er tæt på at opgive træningen!

Med en ukorrekt visende wattmåler måtte jeg køre mine intervaller lidt på gefühl, men alt taget i betragtning, så gik det faktisk helt godt!

Følgende blev kørt:

God lang opvarmning

10 min @ AT

20 min rul

4 x 3 min @ AT+ (3 min @ 50 rpm -> 3 min @ 50 min @ 90 rpm x 2)

30 min rul

10 min @ AT

Efter sidste interval var der pitstop i Brande, hvor en skøn omgang varm kakao med tilhørende fløde blev skyllet ned :cool:

Cykling - 103 km @ 28,9 km/t - watt ????

Derefter var det hjem til et skønt langt og VARMT bad, et par timer på sofaen og så ellers en tur til Silkeborg, hvor Preben stod klar til at hjælpe med wattmålerne. Vi fik set hvordan en kalibrering af en SRM wattmåler laves og hvordan data fra kalibreringerne efterfølgende behandles. Det er tysk grundighed og ingeniørkunst på højt niveau! Sammenlignet med alle de øvrige producenter, så er der ingen tvivl om hvorfor SRM har den position på markedet som de nu engang har. De kan bare noget, og går op i detaljer, som de andre ikke gør.

Om det gør deres powermeter mere brugbart - jeg tvivler, men det gør det i hvert fald mere præcist (og dyrt :laugh:!).

Edited by JannieSand
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 7/12

Lortevejr og tunge ben. Sgu da altid noget at de to ting rammer på samme dag;-)

En easy spin på hometraineren går man dog aldrig fejl af, så det var alt hvad det blev til idag.

Og jeg mener virkelig easy spin......

Cykling - 1 time @ 122 watt i avg.

Nå ja, så blev det også til lidt udstrækning:-) Det skulle være ih og åh så godt for en stiv cykelrytter krop :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share