Hjælp til at finde et passende trænings program


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hejsa folkens.

Jeg har lidt svært med det program jeg har fået anbefale af min ven (Arnolds blueprints)

Vil gerne have noget mere enkelt til at starte med end de ting der er i det program :)

Og så håbede jeg lidt at der nogle her inde der kunne anbefale et "simpelt" trænings program som er godt til nogle med mindre erfaring :)

Lidt om mig:

20 år

vejer 100kg (er fed)

185 høj

Vil gerne tabe mig i længden men ville gerne opbygge lidt muskler nu så det er jo perfekt når det alligevel er vinter! så det svære for mig at sætte mig til at spise mindre :) - har tabt mig før (25kg) har så taget det på igen efter jeg fik min kæreste :)

Så ville gerne have et godt program til muskle opbygning som er enkelt hvis det er muligt :)

Kan godt selv læse op på kost så det behøver i ikke at hjælpe med (tager stadig meget gerne imod gode råd)

Tilskud har jeg: kreatin, Protein pulver, preworkout

Håber at der er nogle hjælpsomme der gider at hjælpe mig lidt her i min søgen :)

ps er medlem af et fitness center :) hav en forsat god aften alle sammen :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange har du tid/lyst til at træne ugentligt og laver du andet end styrketræning?

Som udgangspunkt bør du nok kigge på http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics:)

Mange tak for svar :)

Jeg har ok meget tid. kan træne efter gymnasie hver dag - det ligger 5 min væk :)

min ven sendte mig det her http://www.allstarworkouts.com/lazar-angelov-workout/og har lige prøvet fredag i dag og det virker meget fint men synes godt nok der er mange forskellige øvelser hver dag :)

har set det program før og har også kørt det før jeg fik en skulder skade (kom fra et cykel styrt) men ville gerne prøve noget nyt :)

Link to comment
Share on other sites

Og hvorfor er det lort?:)

Vil bare gerne høre :)

Det indeholder alt for meget unødvendigt arbejde. Hvis du kun behøver de første én til to øvelser for at stimulere musklen til at vokse, tærer resten bare på din evne til at regenerere efter træningen. Og gør, at det tager længere tid inden du kan træne igen, end nødvendigt. Hans program vil oftest kun virke, hvis man, som han sikkert gør, får lidt kemisk hjælp. Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share