hængemave


startnow
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har tidligere tabt mig 25 kg, men har over de seneste 8 år sagen 35 kg på igen.

Jeg er derfor igen i gang med at tage mig. Denne gang mere sundt og har inddraget kostomlægning samt styrketræning. Jeg går efter at tage mig ½-1 kg om ugen.

Hovedparten af mit fedt sidder på den nedre del af maven, som synes at hænge en del.

Min spørgsmål er, hvordan undgå jeg efter/under vægttaget at få (alt for meget) overskydende/løs hud?

Jeg har hørt at nogle anbefaler, at man vikler madfilm om maven ifm med træning og samtidig skruer op for E-vitamin. Andre anbefaler at spise Lever, mens nogle anbefaler fede cremer.

Hvad er jeres erfaringer og råd?

Link to comment
Share on other sites

Der er vist ikke noget, der er dokumenteret at hjælpe. Du må tabe dig og så se, hvordan det ser ud. Man kan evt fjerne løs hud senere, men hvis du "kun" skal af med 35 kg, er problemet nok ikke voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

Hej nu ved jeg ikke hvordan din krop er, men har også selv på et tidspunkt tabt 30kg hvor jeg ikke fik overskydende hud. Jeg tabte mig endda ret hurtigt. Jeg gik en nogle meget lange ture, tog armbøjninger, englehop og chinups engang imellem.

Hvis du taber dig 1 kg om ugen tror jeg næppe der er noget for at din hud ikke kan følge med, kombineret med cardio og styrketræning. Jeg tror mere det med overskydende hud gælder nogen som har tabt 70kg, hvor vægt tabet er så stort.

Måske har alder noget at spille ind her også. Men jeg var trods alt 32 år da jeg tabte mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share