Greens


MathiasNancke
 Share

Recommended Posts

  • 9 months later...

Jeg overvejer også at hoppe med på vognen - jeg har en målsætning om at spise i nærheden af et kg grønt om dagen, men det er ikke altid der er overskud til at hakke/snitte/kværne/mose mv... så jeg tænker pulveret kan være en god løsning?

Udover flot-skæg, er der så andre der er hoppet på den galej?

Link to comment
Share on other sites

18 minutter siden, steinway skrev:

Jeg er skam allerede gode venner med grøntsagsblandingerne... men hvorfor er pulveret noget pjat? Er det fordi det er pulver? Fordi du siger det eller stikker det blot en anelse dybere? :-)

Hvor vover du at tvivle?

 

 

 

:D :P

Jeg har ærlig talt ikke noget godt svar andet end pris og så den der sunde fornuft. Det virker fjollet (især når grøntsager mætter dejligt).

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler ikke! Jeg er opdraget med "sådan er det bare", så jeg kan sagtens affinde mig at parkere den der :-)

... omend jeg vil forbeholde mig retten til at se om der er andre vantro...

Jeg er skam stor tilhænger af grøntsagerne, men til tider ryger der gerne et måltid eller to i skyndingen og så ender jeg gerne med ét velvoksent aftensmåltid. Da jeg ikke er et lille nips der kan nøjes med et kyllingebryst og to tomater, så skal der i forvejen klemmes en god bid mad ned så jeg ikke skrumper ind til det rene skind og ben. Så det er ikke mætheden jeg har et problem med - tværtimod. Jeg tænker så bare at pulveret kunne være en løsning til at få hvad der svarer til et kilo grønt eller to mere ned om ugen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share