Mads Vægttab Vol. 2


n0rgaard
 Share

Recommended Posts

Hey

Der er gået omkring et par år siden jeg postede min sidste opdatering i min daværende log, så man kan godt sige at vægttabs projektet har været lidt sølle.

Siden jeg oprettede en bruger herinde, har jeg formået at tabe mig ca. 40 kg, næsten kun på kostændringer.

Motionen og styrketræningen var ret begrænset, men fik da svedt en bette smule.

Grunden til at jeg vil igang igen, er så pga. en operation, som jeg er blevet godkendt til, men jeg skal have mig en stabil vægt som hedder 85,0 kg. Lige pt. svinger min vægt imellem 95 og 99. Et rygestop eller to har sat sit præg på vægten, da det har givet mig enorme cravings, så jeg har spist som et udsultet monster - hvilket har spillet en stor faktor ifh.t. at jeg har taget på igen. Det projekt i sig selv er blevet startet og stoppet et par gange. Det må vente til senere.

Jeg vil egentlig bruge loggen ligesom forrige log, altså en oversigt over hvad jeg har spist, formået at lave og hvor mange kalorier jeg har indtaget.

Min vægt fra da jeg begyndte slankekuren (Vol 2):

99,6

Mine mål (Vol 2):

85

Nuværende vægt (d.30/05-16):

99,6

Tidligere log: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=58696&hl=%2Bmads+%2Bv%E6gttab

Edited by n0rgaard
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...
15 timer siden, n0rgaard skrev:

Lørdag d. 9 april

Morgenmad: Havregryn+skummetmælk, 400 kcal
Frokost: Lidt frugt, 100 kcal
Aftensmad: Hjemmelavet pizza (1100)
Diverse:
Væske: 1 l pepsi max og flere glas vand
Cirka kcal indtag: 1600ish
Aktiv: 2/5

Er du frygtelig sulten sådan en dag, hvor du blot får 1600 kcal? Benytter du nogle strategier, til at bekæmpe sulten? Jeg tænker især i løbet af dagen, hvor du nærmest intet får? :-)

Edited by Pereza
Link to comment
Share on other sites

7 timer siden, Pereza skrev:

Er du frygtelig sulten sådan en dag, hvor du blot får 1600 kcal? Benytter du nogle strategier, til at bekæmpe sulten? Jeg tænker især i løbet af dagen, hvor du nærmest intet får? :-)

De sidste par dage, har jeg egentlig været lidt optaget af gæster og måske været ude og køre på mc'en, så har næsten ikke ku' svare sig at nappe frokost når aftensmaden lå lige om hjørnet. Egentlig mest en forglemmelse, men jeg føler ingen sult, nærmere trang til det usunde. Tæt på det samme - men så alligevel ik :/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share