Optagelsesprøve


Pedersen87
 Share

Recommended Posts

Hej med Jer.

Sagen er den at jeg om ca. 2 år ønsker et nyt job. I forbindelse med det job er der en optagelsesprøve. Vil høre Jeres mening om hvorvidt det er realistisk.

Den indledende optagelsesprøve består af:

Broncecirkel x 3 på max 11 min. 

2,4 km. løb i støvler på under 11 min og 30 sek. 

10 km  løb på under 48 min. 

300 meter svømning med diverse dyk på under 10 min.

 

Lidt om min nuværende form. Jeg er en mand på 30 år. Jeg har røget i 3 år men er stoppet. Har aldrig været en god løber, men har heller aldrig løbetrænet 3 gange om ugen. Har dog løbet 5 halvmarathons i tiden omkring 1 t og 45 min.Lige nu løber jeg 5 km på ca. 25 min.

Jeg har altid styrketrænet og vejer derfor 105 kg med lav fedtprocent. 

 

Jeg skal have lavet min træning en del om. Min tanke er løb 3 gange om ugen, crossfit i stedet for styrketræning og kun 3 - 4 gange om ugen samt en gang god svømning. 

Altså ca. 8 og max 10 træningspas om ugen.. ( PS har styr på det med overtræni g osv)

Virker mit mål realistisk på 2 år, eller ville jeg aldrig kunne løbe på de tider når mit grundform ik er den bedste?

 

Alle der mener de skal kommentere at der er mange debatter om optagelse diverse steder herinde og jeg burde kigge der. Spar Jeres tid og hop ud igen ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner selv meget "all-round". Træningsmængden er ikke nem at vurdere, når den ikke er mere deltaljeret. 3 x løb er ganske fint, så længe der er noget interval (når du er konditioneret til det) og en længere tur på 10+km. Men øg den samlede volumen gradvis, så du ikke får skader.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share