Fysioterapeut til barfodsløber (KBH)


Løberen1990
 Share

Recommended Posts

Jeg har i sommers taget barfodsløb op og er rigtig glad for det, jeg har tendens til at løbe lidt indad over min svaj på venstre ben, dette har forsaget en mindre tilbagegang, da jeg har overbelastet nogle af mine støtte muskler, som skal opveje dette op, efter at jeg ikke længere har en søl med indlæg som gør det. Jeg er sikker på at de fleste fysioterapeuter i København kan hjælpe mig af med dette problem lige nu, men jeg vil gerne finde en, som også selv er glad for løb, og rigtig gerne ved lidt om barfodsløb, så der er mulighed for at finde hjælp i fremtiden, hvis der sker andre ting i den forbindelse, samt at han/hun er i stand til at give nogle gode råd med på vejen og at man ikke skal til at forklarer idéen bag det.

Derfor vil jeg hører om der er nogen herinde som kender til en god og dygtig fysioterapeut som er glad for løb og givetvis kender til nogle af faldgrupperne i barfodsløb. Gerne i Københavns området. 

På forhånd tak.

- Løberen1990

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share