Ny inspiration og glæde ved motion


Katja27
 Share

Recommended Posts

Jeg søger inspiration til at komme igang med at dyrke motion. Jeg har rygrad som en regnorm og hvis jeg kan komme afsted med det så bliver jeg gerne hjemme og finder på en masse dårlige undskyldninger. Jeg vil gerne smide 10 kg. 

Jeg er knæopereret i midt marts, men søger gerne motivation til at komme tilbage på sporet og igang med motion igen. Knæet kan være en hindring den næste månedstid.

jeg bor på Østerbro og kunne være rart hvis der er en der kan hjælpe mig pænt på vej :) 

jeg håber at blive inspireret af jer :) 

Edited by Katja27
Link to comment
Share on other sites

Vil du dyrke motion eller "bare" tabe dig? Hvis vægttabet er målet, så sats på at lægge kosten om. Langt størstedelen af vægtregulering er kosten, træningen kun en mindre del og kan sagtens undværes i et vægttab.

Der er selvfølgelig masser af andre fordele med motion men var det ikke smartere at vente den måned, så dit knæ er klar - det ville være rimeligt dumt at forhaste sig efter en operation. Styrketræning af overkroppen burde ikke være noget problem i mellemtiden. Men igen: Vægttabet kan du sagtens arbejde på med samme.

Hvis du har svært ved at komme ud af døren til træning, så er holdtræning (eller træning sammen med andre) altid godt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share