Sundhed og vægttab


Fit for fight
 Share

Recommended Posts

Hej 

Mit problem omhandler både sundhed og vægttab. Jeg har i flere år nu taget voldsomt på, jeg tabte mig for 2 år siden voldsomt pga sygdom (fysisk) men da jeg blev rask startede hele vægt forøgningen igen. Jeg er ved at være ret træt af læger, der kikker på mig og siger: du rør dig for lidt og spiser for meget:sleepy: 

Nu er jeg blevet så stædig, at alt hvad jeg indtager skrives ned, alt træning registreres ja jeg går endda rundt med et fitness armbånd, der registrere mine skridt m.m.

Jeg spiser op til 1500 kcal om dagen, varieret kost baseret på anbefalinger vedr. Protein, vitamin, kulhydrat osv. Fordeling. Jeg drikker rigeligt vand. Jeg går de 10.000 skridt om dagen, cykler en time hver dag og træner 3 gange om ugen puls og styrketræning. Jeg indtager fiskeolie og L-tyrasin for at booste min krop og psyke. 

Nogen der har en ide om hvad jeg ellers kan gøre :please:Jeg er virkelig ved at smide håndklædet i ringen. Jeg gør alt hvad jeg kan, og der er intet resultat, tværtimod er prisen, at jeg er ekstremt træt hver dag og har muskelsmerter i hele kroppen. Vær sød ikke at skrive at så overholder jeg ikke det jeg skriver, for det er jeg virkelig træt af at høre. PS jeg er 39 år, og har kæmpet med vægten i snart 15 år.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kun indtager 1500 kalorier pr. dag og går de 10.000 skridt om dagen og derudover cykler en time hver dag, så burde du tabe dig, uanset hvor meget du vejer nu, og hvor høj du er.  -hvor længe har du fuldt den livsstil ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share