Nupo, vægttab og træning


mr_nasty
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at påbegynde en alm. kostomlægning som jeg vil kickstarte med en 8-14 dages pulverkur.

Jeg har kunnet læse mig frem til at Nupo er den bedste, ift. mineraler osv.

Kan man supplere sin Nupokur med nogle mineraler, vitaminer, proteintilskud eller lign. som gør at man har energi til at træne 3-4 gange om ugen, på trods af det lave kalorieindtag?

Er der en som tør vejlede i hvad man så bør købe, som supplement til en 8-14 dages nupokur med træning for øje?

Bør man også tage noget som er sultstillende? Matas reklamerer lige nu for en masse produktioner som hæmmer sulten, kulhydratoptaget osv.

 

Skal man spise frugt? Smoothies? Juice?

Glæder mig til at høre gode råd - ikke formaninger. Gerne links til hvor jeg bør købe tingene.

Link to comment
Share on other sites

14 timer siden, salt skrev:

Det lyder som en ret god måde at smide 10 kg på, for derefter at tage dem på igen.

Kære Salt :)

Jeg tænker jeg leder efter gode råd fra lige præcis én som dig, der givetvis besidder en enorm viden. Så hvis nu vi leger med tanken om, at jeg rent faktisk har styr på den del med overgangen til normal kost, hvad vil dine råd så være i forhold til min spørgsmål;

Kan man supplere sin Nupokur med nogle mineraler, vitaminer, proteintilskud eller lign. som gør at man har energi til at træne 3-4 gange om ugen, på trods af det lave kalorieindtag?

Er der en som tør vejlede i hvad man så bør købe, som supplement til en 8-14 dages nupokur med træning for øje?

Bør man også tage noget som er sultstillende? 


 

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ikke bruge penge hverken Nupokur, Herbalife, Tibetansk hvidløgskur eller hvad der ellers findes. Hele ideen om at man lige skal kickstarte sin kur/diæt/livsstilsændring er fjollet. Hvis du endeligt skal kaste dig ud i noget, hvorfor så ikke faste? Det er gratis og har rigtigt mange fordele sundhedsmæssigt. Anders Nedergaard har fx. været med til at skrive en rigtigt god bog om faste.

Jeg er hundrede procent klar at det ikke er det du vil høre, du vil bare købe den Nupokur fordi den "virker".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share