Hjælp til optræning til Coopertest


Mikkel153
 Share

Recommended Posts

Hej Motion! Jeg er en ung gut der for nyligt har fået gennemført sin værnepligt og er blevet godt bidt af militær livet, Jeg har kun et lille problem der gør at min planer er svære at opnå, derfor søger jeg god viden til hjælp på en coopertest da jeg på nuværende tidspunkt kun løber ca 2000m på 12 min! Jeg har ikke rigtig dyrket meget sport igennem mit liv, derfor er det først for nyligt at jeg har fået åbnet øjnene for det :) 

Jeg søger info med den hurtigste form for konditions træning og øgelse af fart under løb. 

Jeg har været ude og løbetræne i godt og vel 3 måneder nu og er begyndt at komme ind i en god rytme, men problemet er at jeg ikke syntes jeg ser stor fremskridt på min fart, hvilket betyder jeg ikke løber længere end omgangen jeg løb sidste måned. 

Det skal siges at jeg er ryger (I know, quit smøgerne) jeg er 20 år gammel og søger alt info til hurtigst mulige måde at forbedre det da jeg skal til optagelses prøve engang om en 3-4 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share