Mad til døren?


cille.sigrun
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen,

Hvad er jeres erfaring med mad til døren? Det lyder rigtig let når man især har en travl hverdag, men stadig ønsker at have en sund kost. Jeg har kigget lidt på forskellige udbydere af måltidskasser fra blandt andet Årstiderne, Måltidskasserne og Sund Takeaway. De ser alle ud til at have gode anmeldelser. Har i prøvet nogle af dem og er det noget i kan anbefale? Jeg er ikke kræsen og meget åben for alt mad.

Mvh

Cille

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi har prøvet dem alle

 

Årstiderne

Kokkens Hverdagsmad

Salt og Pepper

Skagens

RetNemt

Der er stor variation i konceptet. Årstiderne er jo mere eller mindre bare levering af råvarer og opskrifter. Dvs du laver alt selv fra bunden. 

Vi har kørt med det et par år, men er stoppet da det alligevel blev en dyr løsning med for lidt flexibilitet. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hvis du bor i byen og vil prøvet noget lidt specielt, så ved jeg at b.la. Frisk fra Gaarden og Raavare.com leverer friske lokale råvarer til døren - har selv brugt dem her i foråret og vinteren. De har også vin fra lokale producenter + lidt deli-ting.

Jeg ved ikke med Frisk fra Gaarden men Raavare.com afhenter frugt og grøntsager direkte fra landbrug og leverer til døren inden for 24 timer. Det er selvfølgelig ikke færdigmad, så der er mere, hvis du vil forkæle dig selv med lidt suveræne ingredienser ;)

/Thea :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share