Billigste proteinpulver


incognito
 Share

Recommended Posts

Åhhh nej... Ikke den diskution igen :wacko: Nå, med fare for at blive brændt på bålet, kan jeg foreslå Optimum 100% Natural Whey. Det synes jeg pt. er et godt tilbud (og selvom jeg ikke har meget at sammenligne med, synes jeg at chokoladeudgaver er god), men jeg tror at de sætter prisen op igen på et eller andet tidspunkt. Ellers synes general konsensus herinde at være, at Viking proteinpulver fra Getbig er godt og billigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg køber det ligesom dillerman (skummelt navn :unsure: ) gennem powex.dk i øjeblikket men har også før købt gennem friend of a friend of a friend ;)

Nilo>> Der har været en post angående TMOF whey på BH for ikke så lang tid siden, det er blevet testet, og det viste sig at det IKKE levede op til indholdsfortegnelsen så vidt jeg husker.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har det sådan, at hvis jeg skal tro og forholde mig til en test - så vil jeg meget gerne selv have været til stede... der er desværre frygtelig mange penge i at sprede dårlige rygter om hinanden - så hvorfor ikke fortynde det pågældende batch en smule og sende det ind til analyse... det er gylden mammon lige i lommen til den anden kosttilskudssælger.

Næææ, det handler om tillid til det lille foretagende :)

Link to comment
Share on other sites

Viking Whey er billigt, blandes utroligt nemt, smager godt og indeholder betydeligt MINDRE fedt og laktose end andre betydeligt dyrere mærker.

DANLAB CFM WHEY er også et glimrende produkt, - omend i en højere prisklasse, selvom det er prismæssigt gunstigt sammenlignet med andre rene isolat-typer!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Champion Nutrition er på tilbud hos Getbig til 369,- .. Det er en god pris

Jeg har netop fået min vanillie ind af døren, jeg har prøvet den før så jeg ved den er RIGTIG god!!

Og så indeholder den ca. 81g protein pr. 100g og ca. 4,8g kulhydrat pr. 100g..

Men en smule mere fedt end Viking, nemlig ca. 4,8g pr 100g.

Men det smager super, og der er ingen aspartam i..

Link to comment
Share on other sites

DSB HARRY:

"Husk - du får hvad du betaler for"

Jamen det skal man da vist iøvrigt også have ifølge købeloven, - eller hur? :D

Nogle gange får man desværre IKKE ret meget for sine kroner andet end varm luft og hype, - og andre gange får man god valuta for sine hårdt beskattede danske lommepenge!

Lommepenge = løn - konfiskation (skat) :angry:

Det ENESTE, der IKKE er interessant, er hvem der har flest 4-farvede dobbeltsider prydet af struttende hormonsvin i fordummende amerikanske muskelblade.

Onde tunger påstår endda, at den gigantiske udgift til en sådan tæppebombning af det konfekt- og protein- samt tilsyneladende alt-ædende publikum, i sidste ende finansieres over en ublu merpris, - samt via besparelser realiseret qua den ofte ret ordinære produktkvalitet.

Men det er nok bare tomme rygter?.................................... :lol:

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Lækkert indlæg JS, kan sq kun give dig ret. Lignende eksempler er ihvertfald ikke svære at finde andre steder i fobrugsjunglen. Der var f.eks. en test af vaskepulver, der viste at alle mærker stortset var lige gode, men de dyre, dem der blev reklameret for, ca. kostede det dobbelte. Prisforskellen skyldtes kun den store udgift det var at reklamere så kraftigt for deres produkter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share