Cutte


Vitalic
 Share

Recommended Posts

jeg drikker i forvejen grøn the, penge er ikke noget problem hvis hydroxycut virker, det er bare lidt mere tiden, jeg er på arbejde til 18:30 hver dag, så er der træning så bliver kl 21 og jeg skal også have tid med min kæreste, så alt hvad jeg kan spare tid på ville være helt perfekt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så hvis jeg nu fortsætter med den kostplan jeg har hvor jeg er ca 500 kcal i overkud, så kan jeg vel bare cutte 100 G kulhydrater fra og så dyrke cardio 30 min 2 gange om dagen ? så er mit kcal underskud på omkring 500.
Der er ingen grund til at være doven og ikke lave nok cardio.
Ehh fortæller i mig nu, at et underskud ikke er et underskud længere? Kan godt se pointen i at et underskud ikke er et underskud, hvis aktivitetsformen som i Craws tilfælde er gang. EPOC efter en halv times spadseretur er tæt på 0, hvilket ikke yderligere stiller krav til næringsindtaget... det som bliver forbrændt er allerede forbrændt. Men er det løb eller anden cardio, hvor EPOC er ganske fornuftig et par timer efter, så vil kroppen stadig være i underskud - ganske som hvis det var blevet justeret på kosten uden cardio.

Jeps et underskud er IKKE et underskud, da indtaget af næringsstoffer ved kostreduktion, ikke er lige så højt, som ved kcal underskud gennem cardio. Derudover vil der være en gavnlig aerob effekt, som man ikke får ved at sidde på den flade.

Ps. Den nye Hydrxycut indeholder ikke efedrin, så den er hverken mere eller mindre harmløs end grøn te og koffein, mm vi snakker om "pengepungsharmløsitet" :kj:

Link to comment
Share on other sites

jepper, til kvinder: 447.593 + (3.098 x height in cm) + (9.247 x weight in kg) – (4.330 x age)

Men om det er den ene eller anden betyder IMO ikke det helt vilde - det er et redskab for at finde boldgaden for ens basalforbrænding...

En opfordring til hydroxycut vil formentlig stride i mod forummets regler, men ingen tvivl om ECA stacks virker... artikel du vil finde interessant

Link to comment
Share on other sites

Jeps et underskud er IKKE et underskud, da indtaget af næringsstoffer ved kostreduktion, ikke er lige så højt, som ved kcal underskud gennem cardio.

Det kan vi godt være enige i... næringsbehovet er så tilsvarende også mindre ved at undlade cardio :D Men som sagt tidligere, så vil jeg godt give dig, din metode kan være ganske hensigtsmæssig (altså hvor EPOC er lav), men det kræver stadig det er kraftudfoldelser der er under 65% af VO2 maks, hvor oxideringen af fedt stadig er betydelig. Svedig cardio hører ikke under denne kategori.

Hmm hvis der ikke er efedrin i hydroxycut.. så brug pengene på noget andet.

Link to comment
Share on other sites

cilius -> Takker. :)

En opfordring til hydroxycut vil formentlig stride i mod forummets regler, men ingen tvivl om ECA stacks virker...

Ja da. Men

punkt 1: De øger sjældent forbrændingen med mere end max 5 % ;)

punkt 2: Ingen grund til at tage det. Fornuftig kost og rimeligt med motion er langt bedre erstatning. ;)

Link to comment
Share on other sites

Fordi proteindegenrationen ved cardio generelt er langt lavere end ved ST. Derfor vil det "akutte" behov for proteiner være mindre.

Mener du dermed, at f.eks. dine ben efter en intens løbetur på f.eks. 20 minutter ikke har det samme behov for protein tilførelse, som f.eks. dine brystmuskler har efter styrketræning ?

Rune

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg har lige læst tråden og fik mig en kæmpe overraskelse da jeg prøvede at regne mit vedligeholdes kalorieindtag ud.... Jeg forstår det simpelthen ikke... Det ligger på omkring 3600 når der ikke er taget højde for min træning... Så det betyder at jeg egentligt bøt indtage omkring 4000kcal om dagen????? :( :confused3: Det virker da umiddelbart som ekstremt meget... Hvis jeg indtog så meget er jeg da næsten sikker på at jeg ville ta' på.. (Jeg har brugt pigeformlen)

Hvorfor er tallet så højt???

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Sorry.. Det er bare mig.. Havde skrevet forkert på lommeregneren.... FLOVT

:smashtard: (det er mig der bliver slået)

Men synes alligevel at det er lidt højt...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Tjaa omkring 2050 kcal om dagen inkl at være til.. syntes ikke det er specielt højt. Til sammenligning så ligger min på omkring 2800 kcal dagligt (bruger også 1,3), hvor jeg så yderligere skal tilføje 600 kcal fra træningen - og når jeg samtidig prøver at tage på, så lander jeg på 3900 inkl. kalorieoverskud.. hvilket til tider kan være træls at komme igennem, hvis man ønsker at spise "clean".

Link to comment
Share on other sites

Du har ret i at det ikke lyder højt men jeg tror alligevel det overstiger mit forbrug (baseret på tidligere erfaringer)... Men det er nok bare mig der ikke fungerer optimalt!! :tongue: En formel kan vel ikke passe på alle... Men du sagde jo også selv at den kun var vejledende...:worship:

Det med mængden kan jeg godt følge dig i cilius... Jeg synes det er hårdt at komme gennem 2000 når man spiser helt "clean" som du kalder det... Og det er det eneste helt rigtige at gøre :) :) :) ...

Link to comment
Share on other sites

Nu er der blevet talt en del om kosttilskud. Jeg var til møde hos ADD (anti Doping Danmark) den anden dag i anden forbindelse. Vi (Rasmus Damsgaard) kom så til at tale om importen af kosttilskud, og hvor mange mærker der egentlig var på markedet. I den forbindelse fortalte han mig at en forskergruppe i Schweiz (eller var det Østrig?? hmmm) havde konstateret forurening med anaboler i hver 5 testede produkt....det er 20% !!! hvad gør i for at sikre jer ikke at få forurenede produkter ?

Link to comment
Share on other sites

så nu har jeg fået alvet et kostprogram, er abre lidt i tvivl om nogle ting, jeg har læst på en side at kroppen forbrænder mere om morgen og efter middagen så derfor skal alle kulhydrater helst indtages i den periode, er det sandt ? et andet sted står der at koffein, gør at kulhydraterne ryger lige ned i fedt depoterne, er det sandt ? nu er jeg ved at være, har snart ikke flere spørgsmål :D

Link to comment
Share on other sites

jeg har læst på en side at kroppen forbrænder  mere om morgen og efter middagen så derfor skal alle kulhydrater helst indtages i den periode, er det sandt ?
Det er fup.
at koffein, gør at kulhydraterne ryger lige ned i fedt depoterne

Koffein kan være med til at øge forbrændingen.

Hvis du er i kcal underskud, kan kulhydraterne af gode grunde ikke ryge ned i fedtdepoterne....

Rune

Edited by Rune
Link to comment
Share on other sites

I den forbindelse fortalte han mig at en forskergruppe i Schweiz (eller var det Østrig?? hmmm) havde konstateret forurening med anaboler i hver 5 testede produkt....det er 20% !!! hvad gør i for at sikre jer ikke at få forurenede produkter ?

Som med alting, så elsker jeg når undersøgelsen er vedlagt ved en som i ovenstående kommentar. Ikke at jeg ikke tager dit ord for det, men stikprøve størrelse, typen af testede produkter mv. kunne være ret interessante i denne sammenhæng. Men om ikke andet, så er det jo altid en fordel af købe mærker og af personer som man har tillid til. Tillid betyder meget, hvis du spørger mig... (og pris :D)

Nå ja, men clean menes kvalitetsmad - ingen quarter pounders og franske hotdogs, men grøntsager, kalkun og fedtfattigt generelt.

*fik sat forkert navn på quoten - hermed rettet... og undskyld Rune ;)*

Edited by cilius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share