DM i BB 19. April


AndersL
 Share

Recommended Posts

Så er der en uge til DM i bodybuilding, hvor mange her fra MOL regner med at dukke op? Jeg ville bare lige se om jeg skal stå og heppe på Crawdaddy alene eller omder kommer back.up. :tongue:

Jeg selv havde håbet på hele dagen, men er blevet nødt til at skippe forbedømmelserne og kommer først til finalerne om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

RTH>

Jeg kommer ikke for at heppe på Crawdaddy. Jeg kommer for at heppe på min kammerat, som skal stille op i –80. (Hvis han taber de sidste 3 kilo.) Ellers bliver det –90.

Hvis han taber dem, skal du så ikke heppe på mig også ;)

Du er fra fin form i Århus er du ikke? Træner din kammerat også der?

Fitt> Jeg hedder Christian "Crawdaddy" Bonczyk og stiller op i -80kg :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop bestilt billetter (til Tenace og undertegnede), men dog kun til forbedømmelserne! Men det er jo også her at Craw har brug for noget opbakning.... :kj:

Desuden vil jeg gerne checke niveauet ud i body-fitness konkurrencen, som også afholdes om formiddagen.

:devil: KOM SÅ CHRISTIAN!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

Det var først idag jeg fandt en der gerne ville med ind og se, så jeg går glad ind på hjemmesiden for at bestille billetter OG SÅ ER DER UDSOLGT!!!

Nu er min påske ødelagt, jeg har glædet mig til det i et halvt år… STOOPID! Skal altid vente til sidste øjeblik! :angry: :( <_<

Link to comment
Share on other sites

Er netop vendt hjem fra forbedømmelserne til DM i Bodybuilding.

Som alle efterhånden nok ved, er MOL flot repræsenteret i klassen -80kg af "Crawdaddy" fra foraet. For jer som ikke har haft muligheden for at overvære (eller for dem som skal :) ) DM, kan jeg kort fortælle at han virkelig har ramt formen til dagens konkurrence!!! :devil:

Hans line-up/poseringer og frie program kørte efter mit øje (og Hippo, også fra foraet) at bedømme rigtig godt... :a-okhand:

Snakkede med ham umiddelbart efter at han havde været på scenen, og han var godt tilfreds med hans egen præstation, og vuderede sine chancer for at nå en top 3 placering som værende gode....

Han går på scenen igen iaften ved en halv 7 tiden, og ville der give den alt hvad han havde....

Så kryds lige fingre derude...... held og lykke champ!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share