Bænkpres


Ethan Hunt
 Share

Hvad er din 1 RM i bænkpres  

86 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvis du vil sammenligne rekorder, burde du nok have specificeret om det er bænkpres med pause eller touch-and-go. Og om vi taler om rekorder med eller uden bænkprestrøje. Der kan være 20-30kg til forskel mellem et touch-and-go bænkpres med trøje, og så et bænkpres med godkendt pause uden trøje.

Min bænkpres PR er lige for tiden 112½kg som touch-and-go uden bænkprestrøje.

Link to comment
Share on other sites

112,5kg m. pause uden trøje

Hey, hvad er nu det for noget rod? Jeg synes du skrev for nylig, at både jeg og xjyden var bedre i bænkpres end dig, men 112½kg med pause er jo bedre end mit 112½kg uden pause. Så er jeg jo bagefter jer begge to. Aaaaarrrggggg, jeg kan ikke klare det...jeg føler den indre stemme runge i hovedet...må lave et forceret max-forsøg...mon der er åbent i klubben nu...må derind NU...

Link to comment
Share on other sites

112,5kg m. pause uden trøje

Hey, hvad er nu det for noget rod?

Jeg huskede forkert. Jeg huskede det som at du og XJyden lå på cirka det samme, og XJyden har jo et max på 118, tror jeg det er. Om det var med spidsbrystet spotter eller ej kan jeg dog ikke erindre. :D

Stemmerne i dit hovede må uden tvivl være høje og skingre lige nu. :hehe:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tog 110 kg i bænkpres for ca 3 måneder siden alm touch an go! You know! Og med pause ville det nok have været 105 kg

Nu har jeg fået styr på teknikken, blevet stærkere, styr på træningen, blevet MEGET MERE eksplosiv og det kan mærkes, så jeg tror godt jeg kan tage 110 kg med pause! Og jeg tror jeg når mit mål på 120 kg i bænkpres, inden sommerferien med pause :devil:

Målet for i år er 140 kg med pause, men nu må jeg se hvad jeg får ud af Sheikoen B)

Link to comment
Share on other sites

Nårh, mon ikke jeg efterhånden er sneget mig op over de stolte 70 kilo? - uden trøje, uden å bounce, uden at være tyk, uden at holde helt vildt bredt, uden å smække benene op på "briksen", helt i bund. :unsure:

Jeg ved mere om 3 uger.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share