ben-størrelse


barrett
 Share

Recommended Posts

65 cm til en næsten 2 m høj makker...... er det ikke alm. bernstørrelse for en så høj gut som dig!??

alm som folk ikke træner :tongue: ;)

jeg ville da også gerne op på omkring 70 men ikke på bekostning af garderoben og så længe jeg kan squatte mere end egenvægten e rjeg helt tilfreds med lårbasserne ;)

Devito

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu hvor vi snakker lår mål hvad så lige med at smide lægge målene med for symitrien :tongue:

Idag:

lår:65cm

lægge:41cm(skal lige siges at de har haft rigtig lang pause,men det er tilbage i programmet plus det lidt wannabe løb jeg laver sku da oz gerne give lidt :tongue:

Tør øjene tøser   :devil:
så let er det jo heller ikke....

he he, det er jo derfor jeg ik trænere mere lår end jeg gør ;)

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Tør øjene tøser   :devil:
så let er det jo heller ikke....

he he, det er jo derfor jeg ik trænere mere lår end jeg gør ;)

Come on, jeg har større lår end dig og er lavere i højden, og alligevel kan jeg godt finde tøj som passer mig. Jeg har skam også set dine benbilleder i din log, og helt ærligt. Din lår ligner noget der sidder på en langdistanceløber. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...denne tråd gav mig anledning til et par overvejelser. Omkredsen af mine lår er nemlig kun 62cm, og jeg er 187cm høj. Gad vide, om det er en medvirkende årsag til, at jeg ikke kan squatte, og at min svaghed i dødløft er de første 10-15cm?

Edited by Beleriand_K
Link to comment
Share on other sites

Come on, jeg har større lår end dig og er lavere i højden, og alligevel kan jeg godt finde tøj som passer mig. Jeg har skam også set dine benbilleder i din log, og helt ærligt
nu er det jo specielt cowboybukser mener.... ;) hip hop bukser kommer nok ikke på mode igen som i konfi dagene :tongue:
. Din lår ligner noget der sidder på en langdistanceløber.  :tongue:

ha ha you got me there ;) men jeg ønsker jo heller ik større lår på nuværende tidspunkt..

prøv du gå ud og find str.36-36 dem kommer der måske 2par af pr.mærke pr butik,jeg sidder jo ike i 24-7 kø i butikkerne B)

har vi ikke nogle designere her på MOL? he he

Devito

Link to comment
Share on other sites

Come on, jeg har større lår end dig og er lavere i højden, og alligevel kan jeg godt finde tøj som passer mig. Jeg har skam også set dine benbilleder i din log, og helt ærligt

nu er det jo specielt cowboybukser mener.... ;) hip hop bukser kommer nok ikke på mode igen som i konfi dagene :tongue:

Jeg ejer faktisk næsten ikke andet end cowboybukser B)

prøv du gå ud og find str.36-36 dem kommer der måske 2par af pr.mærke pr butik,jeg sidder jo ike i 24-7 kø i butikkerne 

Det gør jeg hellere ikke B)

Link to comment
Share on other sites

Det er oz bare fordi producenterne lave tøj til NIck og jay typerne...

bony jabronis

som sagt hvis man så oveni er lidt kræsen med er det jo endnu sværere... men hva jeg overlever... :)

jeg havde en regel før at lægge skulle have samme omkreds som armene,men læggene er kommet 2cmbagud ;)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Hmmm...denne tråd gav mig anledning til et par overvejelser. Omkredsen af mine lår er nemlig kun 62cm, og jeg er 187cm høj. Gad vide, om det er en medvirkende årsag til, at jeg ikke kan squatte, og at min svaghed i dødløft er de første 10-15cm?

Jeg tror det, ja.

Jeg har de præcis samme problemer, og mine lår (quads) er også latterlige.

Faktisk så er grunden til at det ikke går helt galt med størrelsen, at hamstringerne og gluteus hjælper godt til i omkredsen.

Link to comment
Share on other sites

(Beleriand_K Postet den 15. Aug 2003, 13:18 )

Hmmm...denne tråd gav mig anledning til et par overvejelser. Omkredsen af mine lår er nemlig kun 62cm, og jeg er 187cm høj. Gad vide, om det er en medvirkende årsag til, at jeg ikke kan squatte, og at min svaghed i dødløft er de første 10-15cm?

Det lyder lidt som om du mangler bundstyrke i dit dødløft... jeg er sikker på at dødløft stående på klods vil hjælpe din bundstyrke overordentlig meget

Mhs til dine lår... hvis du vil have quads mere aktiveret ville jeg foreslå frontsquat og "low box-squat" ;) så skal de nok eksplodere :devil::4whip:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

hæhæ,

tror mine lår er oppe på ikke særligt imponerende 61 cm.... :chicken:

men det er da bedre end de 53 cm der var udgangspunktet... <_< :lol:

og pt sir vægten ca 85 kg fordelt på 184 cm...

ang bukser så er jeg i den heldige situation at jeg får dem syet.... :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Errrmmm..........armoured............JEG synes jeg har store lår; 55 cm..............det er seriøse muskelbasser du har der, for mine er altså heller ikke just små ........ :lol: Alligevel er jeg den mindste i selskabet lige nu.........?? hmmmmmmmmmm

Link to comment
Share on other sites

jeg er så 72 om lårene med 182 i højden og 98 kilo. Har i andre ikke også problemer med skarvesår øverst mellem lårene når i går og sveder samtidig.

Det er fandeme flovt når de andre i omklædningen opdager at mine underhakker er helt hvide indvendig af babypudder!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share