Fedt på maven


jimmi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja men jeg går på efter skole og så er det jo lidt svært at spise optimalt!! men jeg løber hver anden dag!! er det for meget?.....

Hvorfor er det svært at spise optimalt, bare fordi du er på efterskole?

Det er måske en efterskole der bygger på de grillbar'ske principper? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

[Og jeg får tynd mave 12 timer efter at have spist en pose svesker, men derfor er der vel stadig fedt på den :blink::blink:

Jaja, jeg skriver jo bare at før jeg squattede så var min mave almindelig, altså ikke så fast, men bagefter meget fast. Ved godt jeg ikke forbrænder noget fedt på maven pga. øvelsen, men i og med du træner maven statisk så giver det altså noget. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en dreng på 16 år og går på efterskole.... jeg har trænet et stykke tid og har opnået rigtig gode resultater men!!! jeg kanm ikke tabe alt feddet på maven :( nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?,,,,,

Hey - der er noget, der hedder hvalpefedt :4oops:

Da jeg var 16 år havde jeg sgu' også noget fedt på overkroppen, som ikke rigtig ville af. Kosten var ellers særdeles sund og det fysiske aktivitetsniveau højt. Det var først efter puberteten (faktisk lidt senere) at hvalpefedtet røg.

Ziggymund :bike:

Link to comment
Share on other sites

Det er når muskelen arbejder med en balastning, hvor den hverken forkortes eller forlænges, og derved er der intet bævegelsesudslag ved omdrejningspunktet. Men da belastningen i squat sidder på lænden, som her arbejder statisk, kan der der ikke arbejdes statisk med maven. For lændemusklerne er antagonist til mave musklerne, (dvs. at det er muskler som bruges over samme led, men med modsat-rettede bevægelser) og arbejder derfor ikke samtidig, med mindre der spændes op for at støtte rygsøjlen. Men dette er ikke det samme som at der trænes statisk, for der kan ikke belastning på begge muskler samtidig.

Casper

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share