Til dig der gerne vil tabe dig


CyberC
 Share

Recommended Posts

pasta.  Folk har generelt den opfattelse at man kan tabe sig ved at spise pasta. Det tildels også rigtigt. Forsøger du at tabe dig ved hjælp af pasta, vil du tilsidst rende ind i en "mur" hvorved at du ikke vil tabe dig yderligere.  Grunden hertil er at pasta indeholder stivelse. Stivelsen gør det den binder vandet til fedtcellen og når fedtcellen bl.a ikke kan komme af med vandet så taber du dig ikke. Derfor skal du også helst holde dig fra saftevand, ved selvfølgelig ikke om der er nogen af de "natur" produkter der indeholder stivelse. Prøv i stedet for at spise kartofler eller ris, samt rigeligt med protein. Proteinen kan du godt undgå hvis du kun vil tabe dig og er ligeglad med dine muskler. Hermed ikke sagt at du ikke kan slanke dig med pasta for det kan du godt men du kan bare ikke gøre det i længden.

       Hvis der er andre som ligger inde med info til hvad med bør undgå når man gerne vil tabe sig, må de meget gerne skrive et indlæg. Her tænker jeg på mad hvor det ikke er indlysende at man bør holde sig fra det.

Link to comment
Share on other sites

ris og kartofler er natur produkter. DVs de kommer fra naturen (jorden) hvor i mod pasta er noget vi selv fremstiller.

Om mit indlæg er det rene vås, må være op til den enkelte at vurdere. Jeg kan kun snakke ud fra personlig erfaring. Du kan tabe dig med pasta men bare ikke i længden.

Link to comment
Share on other sites

Cyber.....

Det er ikke muligt at tabe sig ved at spise noget specielt! alt det fis med at: DU kan smide kilo ved at æde pasta, Leder tankerne hen på noget der kunne have stået i et af de der lamme ugeblade som kun ældre søelefanter gider læse i, og tror de kan smide de overflødelige 20-30kg ved at fråde pasta til det står ud af ørerne! Sådan virker det sQ bare ikke! hvis man vil tabe sig og få fedtet til at blive væk bliver man nødt til at lægge sin livsstil om! for sådan som det kører, indtager man flere calorier end man forbrænder. se evt mit indlæg under vægttab, for at se et system jeg selv har lavet og testet og det virker, rigtigt godt enda. Når man så har tabt sig det man vil tabe sig, kan man selv afbalancere det med indtagelse og forbrænding så det passer, enten æd mindre eller dyrk mere motion!.

Mvh. Ethan Hunt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share