Twinlab


Matrix
 Share

Recommended Posts

Hvilken type skal jeg bruge og hvordan ??? Jeg vil ikke øge min muskel-masse men kun forbrænde BODY FAT. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge mellem af følgende:

Diet Fuel, Ultimate Diet Fuel ,  Metabolift,  Metabolift Original, Metabolift MaHaung , Metabolift Dieter's Multivitamin, Ripped Fuel.

Eller findes der evt. bedre produkter.  :thefinger_red:

Hilsen

Matrix

(Redigeret af Matrix ved 4:08 pm på Dec. 8, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Hej Matrix...

Jeg går ud fra, at de nævnte produkter er E/C/A stacks (effedrin (evt. ephedra) / koffein / aspirin)...

Jeg vil mene, at de skal tages ud over hele dagen, hvis dit mål er fedttab. Produkterne er nemlig thermogene, hvilket vil sige, at de sætter kropstemperaturen op, og de derfor får kroppen til at forbruge mere energi.

Som Lomax siger, er de også ret appetitnedsættende.

Du skal endelig bare huske 2 ting:

1. Du skal ikke tage overdrevet mange piller, for derfor at tro, at dit fedttab vil komme hurtigere - det eneste der vil komme er rysteture, hovedpine, nervøsitet, søvnløshed og evt. et hospitalsbesøg, hvis du overdoserer!! :nervous:

2. Du skal ikke tage dem for sent på dagen, hvis du gerne vil have en nattesøvn på mere end en time. Det er næsten umuligt at falde i søvn, mens man er påvirket af disse stoffer!! Jeg vil mene, at man ikke skal tage dem efter kl. 16-17!! :crazy:

Ikke for at være moraliserende, men jeg synes, at det er vigtigt, at man IKKE benytter disse piller som et ALTERNATIV til ordentlig kost (evt. kostomlægning), men at de bruges som et SUPPLEMENT - for at speede vægttabet lidt op eller lige få fjernet de sidste deller!!

Link to comment
Share on other sites

TNX ,   Gyver & Lomax

Nej jeg har ikke tænkt mig, at jeg skal leve af de piller. Men at bruge dem som et SUPPLEMENT for hurtiger at tabe de sidste par killo. Jeg tager 1 pille om morgen that's it og spiser ellers som jeg plejer. Men dejlig at få lidt råd og vejledning, mange tak for det.  

:sweetsun:

PS: Jeg ville meget gerne at jeg kunne få mig selv til at spise 5-6 gange om dage, men da jeg lidt er den dovne type og ikke gider at lave 5-6 små madpakker, kan jeg så ikke erstatte det af et eller andet kosttilskud ??? i pulver form nemt og bekvemt.

Link to comment
Share on other sites

Hej Matrix

Jeg er ikke lige den store fan af pulvertilskud af to grunde

1. De er for dyre

2. Jeg mister appetitten af dem, og så får jeg hård mave. :firebounce:

Nå, men det jeg selv gør, når jeg ikke gider til at lave mad, er fx at drikke en liter skummetmælk (34g protein, 48g kulhydrat, 1g fedt) og spise en eller to skiver rugbrød eller nogle gulerødder eller lignende (for at få kostfibre).

Det bliver vidst ikke meget nemmere end at åbne en mælkekarton og en pakke rugbrød - det er faktisk lettere end at blande en shake ;)

(Redigeret af Gyver ved 8:30 pm på Dec. 8, 2001)

Link to comment
Share on other sites

Gyver> eftersom Matrix gerne vil tabe sig, er det ikke ret smart at drikke en liter mælk, pga laktosen.

Et alternativ kunne være at blende havregryn med proteinpulver, så du får en shake du kan tage med dig.

Det kan du evnt. gøre et par gange dagligt.

Det smager bedre end det lyder, så du kan da i hvertfald prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share