Afføring


miss paradis
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Hvad så hvis det er en kombi? Så den flyder lige under vandskorpen :lol:

Men hvis så med folk der generet bare spiser meget fed mad.. Hvordan skulle deres ekskrementer så se ud.. Angående lugt, så kan man ikke vurdere det på nogen måder.. Min prutter og andet har altid være særdeles ildelugtende.. Hehe.. I i takt med at jeg spiser mange komplekse kuldhydrater, skal jeg både fise og besøge toilettet en del mere end jeg før i tiden gjorde, hvor jeg spiste meget dårligt og nærringsfattig mad!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har engang investeret i en bog om syre og base mad. (Troede at det kunne give et hint mod mavesyre). Det viste sig, at bogen var en vejledning i kost og velvære.

I den kunne man bl.a. læse at man skulle bedømme sin afføring og helst også tage pH-værdier....... :blink:

Jeg må se om jeg kan grave den frem, så I andre også kan få del i morskaben :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det er skrevet på denne måde før, men hvis det er så slå mig ikke ihjel.. jeg er for træt til at læse hele denne tråd.

Afføring der falder til bunds = meget fiberrig kost (fx salat)

Afføring der flyder = meget proteinrig kost

- infoen er fra min biologilærer.

Betyder det at hvis man har 2 toilet besøg hvor af det ene er en flyder og den anden er en dunke bæ :tongue: Så spiser man en sund og varrieret kost :blink::tongue: :lol:

For så vil jeg gerne gi' mit toilet besøg :4pooh::4pooh::4pooh::4pooh: -- ud af 5 mulige

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share