Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

I dag har jeg været ude og købe en bil til konen. Bum

Igår trænede jeg med vægte af jern. Men ikke så meget dog

BVK igår

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 75

1 x 5 x 80

1 x 5 x 85

1 x 5 x 90

1 x 5 x 80

Flat dumbell pres

1 x 20 x 21

1 x 12 x 31

6 x 10 x 41

I dag trak jeg mig op i armene.

Chins

10,11,12,10,11,12,11,10

Så gad jeg ikke det mere. I morgen påtænker jeg at løfte med nogle sten

Link to comment
Share on other sites

Igår fik jeg ikke løftet med sten. Det regnede og jeg var doven

Tilgengæld kørte jeg tears. Det er noget tid siden. Kørte følgende

6,7,8,9,10,11 og 12

Ovenstående er nok til at jeg har ondt i albuen i dag. Samtidig opfører min venstre lat sig som den er blevet revet og flået i.Flot

I dag har jeg tilgengæld haft det som at stikke tungen ud af vinduet. Jeg fik taget mig sammen og givet Dr.Storm et kald (det hedder han altså) og han synes jeg skulle have et skud antibiotika pga det fjendtlige flåt angreb for 4 uger siden.

Oh well

Samtidig fik vi hentet konen en bil, så nu er hun glad (forhåbentlig)

Efter en lang dag på kontoret blev det til en tur i BVK , til en meget alsidig træning

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 15

1 x 10 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

1 x 3 x 135

1 x 3 x 137,5

2 x 3 x 130

Taget i betragtning af hvor ussel jeg har været på det sidste var det faktisk ok. Ikke alt var lige smukt, men det gik

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

5 x 5 x 110 Dybe dybe ben. Det føltes skrækkeligt, men dejligt

Link to comment
Share on other sites

Jeg har smadret min ene albue lidt. Men det er fuldstændig lige meget.

Igår lavede jeg 5 x 10 hammerchins.

I dag følte jeg mig syg. True story

Til middag overvejede jeg at skride hjem i seng, men så skulle jeg lige snakke med nogle vigtige mennesker, og vupti så var dagen gået, og jeg havde det hæderligt. Så jeg smuttede i BVK

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 120

1 x 3 x 150

1 x 3 x 170

1 x 1 x 190

1 x 1 x 200 - M. Bælte

1 x 1 x 210 - M.Bælte . Dette er vidst en form for sumo PR. Men naah

1 x 3 x 182,5

1 x 3 x 195

1 x 3 x 187,5

1 x 3 x 182,5

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 12 x 80

1 x 8 x 110

1 x 5 x 130

1 x 5 x 137,5

1 x 5 x 140

1 x 5 x 135

2 x 5 x 130

Ville gerne have kørt tungere og mere, men klubben var tømt, og jeg er ikke tosset med at køre all out i decline bænken når centeret er tomt. Det ville være så fjollet at dø med en bænkpres stang på halsen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vågnede op i dag, og havde det elendigt. Da min kalender var tom, valgte jeg at blive hjemme, og få fikset det der nu skal fikses, inden ferien. God flexibilitet.

I løbet af dagen har jeg heldigvis fået det glimrende igen.

Jeg smuttede ud og legede lidt med den tungeste sten jeg pt har (mener det er 51 eller 52kg)

Rock clean and pres

5 x 5

Lysken straffer mig fuldstændig vanvittigt bagefter. Måske pga sumo dødløft igår. Feee

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik ikke skrevet min træning i Fredags ind.

Efter sidste dag på job inden ferie, tussede jeg ned og løftede lidt random

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 3 x 90

1 x 3 x 95

1 x 3 x 102,5

1 x 3 x 97,5

1 x 3 x 95

1 x 3 x 90

Flat dumbell pres

1 x 20 x 21

1 x 12 x 31

1 x 8 x 41

4 x 5 x 51

1 x 4 x 51

Frivend

1 x 5 x 50

1 x 5 x 60

1 x 5 x 70

1 x 5 x 75

Kroppen var gået på ferie, og det var svært at være rigtig motiveret.

Pt er jeg i Portugal, og det er stadig svært til at motivere mig til andet end at drikke portvin, spise ost, og være sammen med mine søskende og deres unger.

Jeg er på den ene side noget irriteret over at jeg netop var kommet hjem efter en uge i US, og lige kommet i gang igen, men samtidig ved (læs: ikke helt) at være voksen nok til at sige "oh well" jeg bliver endnu stærkere senere, og at livet er netop det der sker nu og her

Link to comment
Share on other sites

jaaa, jeg tog jo så på ferie i Lørdags (d 7). Det skulle være sommerferien i år, og har været planlagt i et lille års tid. Tirsdag lagde jeg mig syg (altså d 10`ende) og her Søndag er jeg stadig på halvt blus.

Det er surt med surt på. Jeg var lige kommet hjem fra US i en uge uden træning, var hjemme 14 dage, , og som det ser ud nu, får jeg 14 dage helt uden træning også.

Great

Ligeledes er min ferie smadret.

Det er surt. MEN, op på hesten igen. Det ene ben foran det andet

Link to comment
Share on other sites

Ærgerligt med ødelagt ferie, men op på pruhesten igen og med et fornuftigt program er kroppen jo klar til nogle gode gains igen :)

Ralle, din dejligt pragmatiske tilgang til træning er altid værdsat. Selv om det er meget simpelt, hjælper det alligevel med at bringe tingene tilbage i deres rette position igen.

(-:

Link to comment
Share on other sites

Nå, men altså, så var der jo det der ferie. Det er jeg kommet hjem fra i dag. 14 dage, med familien (søskende, søskendes børn, og vores forældre). Det har været planlagt meget meget længe, og i sagens natur har jeg været syg en stor del af ferien. Great

På den positive side var det et fanastisk hus (fantastisk som i charmerende med super beliggenhed) , og vi har haft 25-30 grader alle dage.

På den negative side, har sygdommen gjort at den sparsomme træning jeg kunne lave (sten, kropsvægt, osv), har været = 0. Min svorger og jeg gik nogle ture om morgenen (de dage hvor jeg ikke var syg) , til stranden og tilbage, hvilket vel var cirka 5km, med voldsomme stigninger. På standen gav jeg en god sten en serie vend og pres.

I går fik jeg lavet lidt tears (skulle jo have brugt de aviser jeg havde med) og det blev til

6-7-8-9-10-7-7

Det resulterede i en vabel i hånden, og ondt i albuen. Helt perfekt.

I dag er jeg så kommet hjem, og har kørt en serie bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 60

1 x 10 x 90

1 x 5 x 100

1 x 5 x 105

5 x 5 x 110

Som så ofte før, efter 14 dages inaktivitet (var lige hjemme et par uger, og havde også en uge ude inden da) har jeg altid en fornyet lyst til at tage træningen op til reovervejelse. Der skal ske noget nyt

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag.

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 8 x 80

1 x 5 x 100

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

5 x 3 x 125

EZ Curls Strict (Ryg mod tårn)

1 x 8 x 33,5

1 x 5 x 43,5

1 x 1 x 53,5

1 x 1 x 56

1 x 1 x 58,5

1 x 1 x 61

Halv sløj omgang. Skal prøve med straight bar en dag

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 60

1 x 5 x 90

2 x 5 x 95

2 x 5 x 100

Kb pres

1 x 5 x 28

2 x 3 x 32

1 x 5 x 32

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler mig stadig halv syg. Jeg skulle have lavet lidt igår, men det blev minimalt.

Jeg slæbte en ny sten frem, fordi jeg synes barren skal hæves. Det blev en 65kg sten. Jeg kunne dog mærke at jeg ikke skulle reppe den, så det blev til en del singles i rock clean and pres. Det er tilpas mange kg til at det er ret vigtigt at man har rigtigt fat i stenen inden man presser, ellers bliver det noget pølle.......

I dag blev det en lang dag på kontoret. Stik modsat af dagen igår, var jeg fuldstændig lagt ned af arbejde. Så kl blev 18:30 før sidste møde med US and A var overstået.

I BVK havde jeg lyst til at skride hjem da jeg følte jeg havde feber. Fedt main

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 140

1 x 5 x 162,5

1 x 5 x 175

1 x 5 x 170

1 x 5 x 165

1 x 5 x 162,5

Flat db pres

1 x 15 x 21

1 x 12 x 31

5 x 10 x 41

Jeg lavede lidt barbell curl, men det kan jeg desværre af forskellige årsager ikke tilbyde at logge. Der er grænser for hvor meget jeg vil ydmyge mig selv.

Link to comment
Share on other sites

Gid jeg var......Mine muskler er rigtig dårlige til det der med at løfte ting. Især de tunge.

De er dog gode til at ligge på sofaen og se TV og stoppe kage ind i hovedet.

åh ja det gad jeg godt blive god til - hvordan er du blevet så god til det ?

Kom nu øs af din viden oh sofa-og-kagespisnings-guru

ps håber det går fremad med helbredet !

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

åh ja det gad jeg godt blive god til - hvordan er du blevet så god til det ?

Kom nu øs af din viden oh sofa-og-kagespisnings-guru

ps håber det går fremad med helbredet !

Mvh Jens

Jaaaa ser du, det er ikke bare lige til. Min erfaring er at man skal tage det i nogle etaper.

TIl start skal du når du kommer fra arbejde, øve dig i IKKE at gå i gang med noget konstruktivt. Dvs hvis du tænker at du lige kan slå græsplænen, tømme opvaskemaskinen, køre 5 x 10 chins , køre en COC serie, eller løfte dine sten, så skal du altså IKKE gøre dette. Når du efter en periode har haft succes med IKKE at gå i gang med konstruktive ting, så kan du gå til fase 2.

Fase 2 kunne være at du placerer din ryg på noget blødt kort efter at være kommet ind i din bolig. Det kunne feks være (dog ikke isoleret til) din sofa, ELLER din seng. Hvis du er lærenem, kan du med det samme implementere underholdning, det kunne her feks være at tænde for TV`et, eller tage din Laptop, Ipad, og/eller Iphone frem, og spille spil, og surfe ligegyldige ting, så som (og ikke isoleret til) Facebook, Twitter, Reddit, Eb.dk.

Fase 3 er der hvor det bliver svært. I mellem det tidspunkt hvor du kommer ind af døren, og INDEN din ryg ligger sig på noget blødt, skal du gøre det man kalder at proviantere. Dvs du ved brug af den kortest mulige ruter, opsamler følgende (dog ikke isoleret til) Sodavand, kage, chips, meget gerne flæskesteg (rester fra dagen før) og køkkenrulle. (man skal jo ikke være en gris). Disse medbringer du til din fase 2 destination, og konsumerer parallelt med din fase 2 underholdning.

Det var så lidt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share