Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jaaaa ser du, det er ikke bare lige til. Min erfaring er at man skal tage det i nogle etaper.

TIl start skal du når du kommer fra arbejde, øve dig i IKKE at gå i gang med noget konstruktivt. Dvs hvis du tænker at du lige kan slå græsplænen, tømme opvaskemaskinen, køre 5 x 10 chins , køre en COC serie, eller løfte dine sten, så skal du altså IKKE gøre dette. Når du efter en periode har haft succes med IKKE at gå i gang med konstruktive ting, så kan du gå til fase 2.

Fase 2 kunne være at du placerer din ryg på noget blødt kort efter at være kommet ind i din bolig. Det kunne feks være (dog ikke isoleret til) din sofa, ELLER din seng. Hvis du er lærenem, kan du med det samme implementere underholdning, det kunne her feks være at tænde for TV`et, eller tage din Laptop, Ipad, og/eller Iphone frem, og spille spil, og surfe ligegyldige ting, så som (og ikke isoleret til) Facebook, Twitter, Reddit, Eb.dk.

Fase 3 er der hvor det bliver svært. I mellem det tidspunkt hvor du kommer ind af døren, og INDEN din ryg ligger sig på noget blødt, skal du gøre det man kalder at proviantere. Dvs du ved brug af den kortest mulige ruter, opsamler følgende (dog ikke isoleret til) Sodavand, kage, chips, meget gerne flæskesteg (rester fra dagen før) og køkkenrulle. (man skal jo ikke være en gris). Disse medbringer du til din fase 2 destination, og konsumerer parallelt med din fase 2 underholdning.

Det var så lidt

Hvis der var et VM i lige netop den her disciplin, tror jeg godt jeg kunne blive verdensmester :D Og desuden bliver man stærk af det...

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Jeg har i dag spist tre konditor studenterbrød. Desværre failede jeg ved at gøre det på jobbet og ikke med min ryg på noget blødt. LORT! Jeg har gjort det helt forkert!! :(

Du skal her tænke på at du har den fordel at du er indehaver af Kaufmann protokollen. Aka DU sætter standarden. Alene det at du begynder at kombinere konditor kager med din arbejdsplads er jo helt banebrydende. Jeg er stadig Rookie og jeg kæmper med at forbive inaktiv i min fritid, OG indtage kage. Du har lige taget den et step videre, og tilfører nu kage under det (pt) tvungne arbejde. Jeg er fan!

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg have været på seminar, men jeg følte mig slatten, og besluttede at tiden var bedre givet ud på Rehab. Så jeg har ikke været uden for en dør. Er du vild jeg er træt af at være bygget af fejlbehæftede bagdørs varer.

Jeg har lavet en smule chins for at røre mig lidt. Min venstre ablue volder problemer. Great

Hammergrip
10,11,12
Close grip pull ups
10
Towel chins
8,8
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. Jeg havde glædet mig, men der var desværre ingen "homies" tilstede. Kun en diskusionslysten "bestyrelsen er nogle idioter" gøgler. Øv

I dag blev engang random gøjs

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 12 x 80

1 x 10 x 110

1 x 5 x 130

1 x 5 x 135

1 x 5 x 140

Closegrip benchpres

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 100

1 x 5 x 105

1 x 5 x 107,5

Triceps var lidt brugt, og det var ret hurtigt tydeligt at jeg ikke skulle udfordre Onkel T i dag. Jeg er owned

Kb pres

2 x 5 x 28

1 x 5 x 32

1 x 4 x 33,25 - "Opfandt" en konstruktion med en kort wire med en lille skive i. Det var ikke ideelt

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

1 x 5 x 72,5

1 x 5 x 77,5

1 x 5 x 82,5

1 x 5 x 85

Meget lidt imponerende, men min work capacity er skudt i sænk, og bla bla hyl piv. Shut it

Link to comment
Share on other sites

De 5x5 skal laves med friske patter og trisser. Det havde jeg.

Jeg vil gå så vidt som at sige at det er en god plan. I nyere tid har jeg i øvrigt ikke lavet andet end 5 x 5 x 127,5 med pause i konventionel bænkpres, så det kan godt ske at 120 i closegrip (uden pause) bliver presset. Jeg tror det

Link to comment
Share on other sites

Jeg har holdt weekend i weekenden (surprise)

Long story short, så har jeg det stadig ikke særlig godt, og jeg var ude hele Lørdag, og Søndag var jeg flad. Jeg ville egentlig have leget med sten , COC og chins, men det blev til 4 afsnit Fringe på Sofaen.

Jeg har bidt i det sure æble og har en tid hos lægen kl 11 i dag

Link to comment
Share on other sites

Jeg var også ved lægen. Dog 30 min. senere end du. Jeg har været et skvat i en uge, første sygedag i dag, fejler intet, fine tal og jeg syntes, at jeg hørte lægen tænke, at jeg var et whine ass, der skulle mande sig the fuck up.

Husk på at immunforsvaret skal have masser af kcal. overskud! Sæt i gang, tykke <3

Link to comment
Share on other sites

godt at du skal til lægen - om ikke får du får vished for at det går med tiden eller bliver behandlet med noget!

Det har nok været en god beslutning at holde weekend !

Takker. Det er altid svært, især når det er tålmodigheden der er brugt op. Jeg hader virkelig at rende til lægen, men jeg hader også at være "syg" i 3 uger i streg

Jeg var også ved lægen. Dog 30 min. senere end du. Jeg har været et skvat i en uge, første sygedag i dag, fejler intet, fine tal og jeg syntes, at jeg hørte lægen tænke, at jeg var et whine ass, der skulle mande sig the fuck up.

Husk på at immunforsvaret skal have masser af kcal. overskud! Sæt i gang, tykke <3

Well, jeg startede med at komme 20min for sent til min aftale. Hun kunne intet se på min hals, men måtte medgive at jeg var hævet (kirtler??). Og efter at have konstateret at jeg havde væske bag trommehinderne på begge øre, valgte hun at give mig 9 dages Antibiotika med fokus på mellemørebetændelse. Great

Det "dumme" er at jeg har det godt 70% af dagen. Jeg vågner om morgenen og kan dårligt tale, er død træt, og føler mig syg. Kommer op, får lidt kaffe/the, kommer i gear, og så godt det rimelig godt. Hen af eftermiddagen begynder hals, øre, og være mere og mere ondt, og jeg får mere og mere lyst til at ligge mig i fosterstilling under dynen og klynke......

Jeg æder ikke nok kage. Mere kage, MERE!

Brugsviger og rundrygget dødsløft kan kurrere det meste.

God bedring Hr. Pattøjspresseminister. :pumpin:

Jeg er ikke uenig. Træning i BVK i dag kl 16:30

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det heldigvis signifikant bedre i dag. Tilgengæld er jeg stadig træt og doven. Kan man få piller for det?

Jeg gik et smut i haven og kørte en omgang singles med 65kg stenen. Vægt mæssigt er den fin at lave nogle cleans med, fordi den af gode grunde skal hentes meget lavt, og er svær at holde på. Men til pres er det lidt spændende, men fik da presset den 6 gange or so.

ud over det har jeg kørt lidt coc´s

COC1 :5, 5, 6

COC 1,5 :1,1,1
Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til en tur i BVK. Jeg er klart i bedring, og det er en fest. Dog er jeg stadig træt, men det tror jeg ikke sygdom skal have skylden for.

Dødløft - Det er over en måned siden jeg sidst har løftet tungt, så jeg besluttede at forsøge at køre op til en tung 3`er igen

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110 Mixed her fra

1 x 5 x 140

1 x 3 x 170 Bælte her fra

1 x 3 x 197,5

1 x 3 x 210 - Hjerneblødning her fra

1 x 3 x 230 - Dette er vidst en rep pr. Let´s face it, der er folk hvis øjne er brudt i spontan brænd af mindre, men det er jo ikke ballet som vi (læs: Jeg) siger. Det skulle have været 220. Det føltes også som meget tunge 220kg, men jeg ville ikke tabe ansigt til mig selv, så jeg løftede dem alligevel. Jeg kastede muligvis lidt op i munden undervejs. Noget smagte grimt

1 x 3 x 205

1 x 3 x 200

Flat dumbell pres

1 x 20 x 21

1 x 15 x 31

1 x 8 x 41

4 x 5 x 51

1 x 4 x 51

Standing kb pres

3 x 4 x 32

Hvis jeg skal blive bedre i kb pres skal jeg nok prioritere ikke at køre det efter en tung presse øvelse. Just saying

Link to comment
Share on other sites

Vildt dødløftet :-0

Thanks. Det føles dejligt i ryggen nu

Fy for den lede rødbede. En 3'er på 230 er ikke sådan at kimse af! Stærkt!

Yeah!

Godt at se at du er frisk igen og flotte curls og dødløft.

Vil da også gerne påpege, at din lille træningspause tilsyneladende ikke betydet noget for styrken :)

Yeah, det går helt sikkert i den rigtige retning. Det blev dog til en længere, og mere omfattende pause end planlagt, pga sygdom, og pt er pressestyrken bestemt ikke tilbage, men som altid, lader den slags til at påvirke de store flerleds øvelser i mindre grad end feks pres. Underligt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share