Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Sælge huset?

Dødstrance?

Please elaborate.

Thank you.

/Drama

Jeg ejer meget få ting der ikke er til salg hvis jeg kan gøre en god handel. Vores hus er afgjort en af dem. Vi har hele tiden vidst at vores køb her kun var for at have flere penge med til næste (forhåbentlig gode) handel. Der er dog absolut ingen konkrete planer endnu.

Mht døds trance dance , var vi til fest Lørdag aften/Søndag Nat, og min ven Dj Aage som er laser nørd og DJ, spillede op til dans: https://www.facebook.com/pages/DJ-Aage/164172973610719

Det gav ømme ben

Icecube er ved at sælge huset, for at købe et kædehus på vores vej, så vi kan smede i mit homegym til Irsk folkemusik og SNAP dagen lang! YEAAAHA!!!!!!

Det er den bedste ide længe. Sig lige til hvis der er noget godt på tvang (-;

Du ved jeg hader at betale fuld pris for noget som helst. Som udgangspunkt starter vi på halv pris, og forhandler der fra

Aha! Så denne muskelghetto kommer til at ligge i Farum?

Korrekt. Og samtidig starter vi FHK aka Farums hårde kerne. Pt er der to medlemmer, og hvis du kommer, bliver vi tre.

Link to comment
Share on other sites

Yay!

FHK for life!

Jeg kender en grafisk designer, der er ferm til logoer. Hendes stil er lidt blød, sådan a la disney henad Peter Plys, men hum tegner nogle vildt fede ildsprydende drager i fri hånd.

Og Cat er rimelig ferm med en symaskine. Hvad siger du, læder eller cowboyveste?

Link to comment
Share on other sites

Yay!

FHK for life!

Jeg kender en grafisk designer, der er ferm til logoer. Hendes stil er lidt blød, sådan a la disney henad Peter Plys, men hum tegner nogle vildt fede ildsprydende drager i fri hånd.

Og Cat er rimelig ferm med en symaskine. Hvad siger du, læder eller cowboyveste?

Ueee så svært et valg. Vi er ude i noget village people meets AK81. Læder er så dejlig praktisk da det altid kan tørres af med en fugtig klud. Omvendt bliver det utrolig varmt i solskin.

Hvor kan man skrive sig på ventelisten i muskelghettoen?

Der er ingen mulighed for skriftlig ansøgning. Alle optagelser sker via en optagelses prøve. Optagelses prøve kommer kun på tale efter grundig evaluering af kandidaterne.

1: Er du en idiot?

2: Kan du lide at løfte tunge ting?

3: Hvor tyk er din hals?

4: Har du fornylig benyttet/overvejet at benytte erektions fremmende stimulanser?

Link to comment
Share on other sites

som tidligere medlem af flere knallertbander og motorcykelklubber kan jeg kun give læder min varmeste anbefaling, især ruskind er utroligt klædeligt til tøj og så fåes det i mange dejlige farver beige og mørkerød feks. Hvad angår varme kan man med fordel anskaffe bukser af modellen Chaps det giver en masse dejlig luft til ballerne.

Ønsker jer alt muligt held og lykke med jeres tungløftsbande !

Edited by jebrra
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 3 x 170

1 x 3 x 190

1 x 3 x 200

1 x 3 x 190

1 x 3 x 185

Flat Db pres

1 x 15 x 21

1 x 12 x 31

2 x 8 x 46

2 x 7 x 46

1 x 5 x 46

Jeg har ingen anelse om hvad der gik galt. Men mine skuldre syrede fuldstændig til i dag og jeg kunne intet presse. Allerede i opvarmnings sættene kunne jeg mærke at der ikke var noget at skyde med

Strict EZ Curls

3 x 8 x 43,5

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft fri dag, og været en smut med konen på hospitalet, til endnu en undersøgelse.

Der efter kom min far og vi har været i haven igen igen igen, og fået smækket hegn op.

Da vi var færdige var kl blevet 18 ish, og træningen blev noget amputeret i Easy gym

Bænkpres med pause - CAT

1 x 20 x 20

1 x 12 x 60

1 x 5 x 90

10 x 3 x 112,5

Fat Bar Curls

1 x 10 x 28

1 x 10 x 33

1 x 5 x 38

2 x 6 x 38

Venstre albue driver stadig gæg med mig. Det er forklaringen på at jeg holder mig fra chins pt. Det føles ik rigtig godt

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Tja, lidt er bedre end intet.

Lørdag legede jeg lidt med sten (Clean and pres), men det er ikke rigtig godt for albuen. Efter det, legede jeg med COC 1`eren

COC 1:5,5,5,5,5,6

I morgen har jeg kun kort tid til træning, så jeg har lavet lidt i Easy gym i dag:

Bænkpres m. pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 60

1 x 8 x 90

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 4 x 125 - Jeg failede ikke, men jeg stoppede ved 4, qua at jeg lå alene hjemme i haven og ikke følte for at grinde

2 x 5 x 120

1 x 5 x 115

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det hos Microsoft i dag?

Som det plejer. Det var "ok". Meget klassisk event, ala den slags jeg tager til mellem 12 og 20 gange om året. 2-3 Key Notes, og så 3-4 parallel breakouts man kan vælge efter interesse og fokus område.

Et Enterprise social buisness, et Big Data/BI (rend mig, Et ERP, Noget 365, Noget Windows 8 og 8,1/Phone, osv, og noget Standardization. Så faktisk rimelig mange parallel spor

Det er ingen hemmelighed at det er 40% Networking, 40% Content, 10% Pille ved dimser og kigge på stande, og 10% deltage konkurrencer hvor du skal sælge din sjæl for at vinde en af de førnævnte dimser. I år har været et godt år hvad angår sidstnævnte

Hvordan gik det hos Oracle Team US and A

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Den her uge har været noget skod. Jeg har haft det elendigt Tirsdag, Onsdag , Torsdag. Buen er spændt for hårdt, og det stinker. Jeg vil gerne det hele, forsøger det hele , og det kan bare ikke lade sig gøre.

Mit onsdags trænings pas røg, da jeg måtte tage en dag her hjemme (ikke planlagt), og vippe hovedafbryderen, og min dag i dag er fløjet, så jeg kunne ikke mase passet ind.

Jeg hader at misse et pas. Med så få ugentlige pas jeg har, så er det et stort tab. Hvad endnu værre er, at jeg tilsyneladende ikke kan komme helt "on top" af det nuværende workload.

Link to comment
Share on other sites

Som det plejer. Det var "ok". Meget klassisk event, ala den slags jeg tager til mellem 12 og 20 gange om året. 2-3 Key Notes, og så 3-4 parallel breakouts man kan vælge efter interesse og fokus område.

Et Enterprise social buisness, et Big Data/BI (rend mig, Et ERP, Noget 365, Noget Windows 8 og 8,1/Phone, osv, og noget Standardization. Så faktisk rimelig mange parallel spor

Det er ingen hemmelighed at det er 40% Networking, 40% Content, 10% Pille ved dimser og kigge på stande, og 10% deltage konkurrencer hvor du skal sælge din sjæl for at vinde en af de førnævnte dimser. I år har været et godt år hvad angår sidstnævnte

Hvordan gik det hos Oracle Team US and A

Vi havde en keynote, og fem tracks:

1. Big Data/BI

2. The Modern Datacenter

3. Mobile

4. Customer Experience

5. Cloooooooooooooooooooooooooooud

Jeg havde planlagt at køre på datacenter næsten hele dagen, med et lille spring over til en cloooooooooooud session. Det var spændende det som blev fortalt, men kunne til tider godt virke lidt for rosenrødt, set med Oracle briller. Der blev på et tidspunkt vist flere slides med Oracle SPARC server sammenlignet med IBM's P795, og det blev fremstillet som om Oracle var klar det bedste, på alle parametre. Kurven for IBM var konstant stigende fra mindste til største server, og Oracle's var næsten en helt lige linje. Men ok, de vil gerne sælge deres produkter, og det er fint, men jeg synes også man gerne må forholde sig en lille smule kritiske til det, og fortælle lige om de udfordringer, som vi alle ved der er.

post-18762-0-65927800-1383261940_thumb.j

Men synes virkelig dagen var god, og jeg teamede op med mine client managers, som er så søde, så søde og behandlede mig som en prinsesse. Det er virkelig nogle drengerøve, som "klager" over at firmabilen er Audi i stedet for BMW 4-serie. Vi havde det mega lol! Det blev holdt på Scandic Sydhavn, og kan ikke klage over faciliteterne. Der var alt i traktement, og vi sluttede af med stand-up af Mick Øgendahl. Nice, han er så sjov.

De startede også med at vise en video fra America's Cup, hvor Oracle Team USA vandt, nærmest på målstregen. Så man fik lidt af den dér, American Feeling.

Enig i, at det er meget networking, men jeg er nu ikke typen som render rundt og deler business cards ud. Jeg skal ikke have business cards :smile: Tager gerne i mod andre, og connecter på LinkedIN, men jeg skal ikke kimes ned.

Synes det er mystisk at de ligger på nøjagtig samme dag, men jeg skal helt sikkert med igen næste år, og kan klart anbefale det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke der er kæmpe stort sammenfald mellem målgrupperne faktisk. Det er som koncept bygget helt ens op, sågar mellem stort overlap mellem temaerne.

Jeg deler i øvrigt heller ikke visitkort ud, jeg har ikke engang et visitkort, det er droppet for år tilbage. Men det rør mig ikke at give dem kontakt informationer. Langt de fleste af partner standene (20-30 stykker er der vel) er alligevel leverandører vi kender i forvejen, og enten har samarbejdet med, eller samarbejder med.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 140

1 x 5 x 167,5

1 x 5 x 180

1 x 5 x 175

1 x 5 x 172,5

1 x 5 x 170

Flat dumbell bp

1 x 20 x 21

1 x 12 x 31

1 x 8 x 41

1 x 5 x 51

2 x 5 x 53,5

2 x 5 x 51

EZ Preacher curls

1 x 8 x 33,5

1 x 9 x 38,5

1 x 8 x 41

1 x 8 x 43,5

1 x 8 x 38,5

Link to comment
Share on other sites

I dag skulle jeg efter laaaaaang vente tid lege med Kauf. Vi var blevet nogenlunde enige om at lege med tung prowler, og hammer.

Desværre havde vi lidt problemer med at finde en passende lokationer ( vi var taget til BVK), da vi ikke turde bruge løbebanen af hensyn til belægningen, og blev enige om at bruge parkerings pladsen. Det larmerede usandsynligt meget, men vi kom i gang, og det var sjovt og alle var glade. Vi snuppede små spurter af 25 meter, og startede forsigtigt med 20kg, så 50kg, så 80kg, så 100kg, så 130kg. De 130 var egentlig (vægt mæssigt) ikke slemme, men 2 min efter, blev jeg ramt af hvad Kauf efterfølgende instruerede mig i, kaldes Prowler Flue. Fy for silvan hvor blev jeg dårlig

Jeg tror jeg var nede i 30-40min, hvor jeg var svimmel, havde kvamle, kastede op osv. Det stoppede festen for mit vedkommende, og jeg lavede ikke mere. Øv øv

Men glædeligt gensyn med Dr. Kauf, jeg håber vi snart kan lege igen

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share