Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Mon ikke hun løfter ~100 kg raw. Fuldstændig vanvittigt none the less.

Det tænker jeg også. Det er vildt, men ikke vildere end at vi har en roer i klubben (dog langt ældre) i samme eller lavere vægtklasse, som bænker plus 90, uden at have modtaget nævneværdig træning i "styrkeløft".

Det er selvfølgelig unikt, men det er mere unikt at få 50kg ud af en trøje, som så ung, og så let , female løfter. Det er ikke bare lige.

Men jeg er stadig træt af at se på udstyrs løft

Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre været arbejdsramt noget tid. Jeg fik en egentlig meget enkel KB træning den ene morgen, meeen ellers.

I dag var jeg så i Life time Fitness i Chicago.

Det sted er komplet sindsygt. Vi taler om flere basketball baner, svømmehal, klatrebane, cafe med mad og shakes, og ikke mindst et gigantisk gym.

Da vi var 4 kollegaer der trænede der, var der ikke sindsygt meget tid, da vi skulle videre i programmet.

Flat dumbell pres

1x15x50lbs

1x10x65lbs

1x8x90lbs

1x8x100lbs

2x5x110lbs

1x5x120lbs (der tungeste håndvægte.Pfft)

2x5x110lbs

Hammerstrenght rows

1x10x180lbs

2x8x270lbs

Kb clean and pres

1x8x30kg

Dødløft

1x5x90lbs + stang

1x5x180lbs + stang

1x5x270lbs +stang

1x5x360lbs + stang

Jeg havde taget straps med, hvilket var fornuftigt da man ikke må bruge magnsium i centeret.

Som altid er det en funky oplevelse at træne i sådan et mega center. MEGET bredt klientel der går fra kæmpe store brød, til ædre overvægtige mænd, og alt der i mellem. Første erfaring var stort set alle jeg så der kørte bænkpres, kørte dem halve. De stoppede 15cm over brystet.

En herre der frontsquattede i Nike Shox sko......Det må være en dejlig oplevelse

En stor sort ældre gut, i Y sting tank top, Beats på Dre, og multi farvede træning sko, der spottede en pind armet japansk mand der kørte squat med 80kg. Den sorte mand brølede af ham Squuuuueze squeeeeezzzeee som om han var med i Pumping Iron. Det var helt fantastisk

Dagen sluttede vi (igen) med at frekventere en af de kendte Steake steder i Chicago, hvor jeg indtog mig en 700 grams Portehouse med blucecheese crumble, efter at have fået forret. NAM!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en 48 ounce (~1350 g) porterhouse steak, da jeg var i Chicago. Jeg fik ikke forret eller tilbehør. Desserten blev der med skam at melde plads til. Der var sjovt nok også plads til en halv flaske rødvin. Det står for mig, som et af de mere mindeværdige måltider :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en 48 ounce (~1350 g) porterhouse steak, da jeg var i Chicago. Jeg fik ikke forret eller tilbehør. Desserten blev der med skam at melde plads til. Der var sjovt nok også plads til en halv flaske rødvin. Det står for mig, som et af de mere mindeværdige måltider :)

Hehe den havde de også på menuen, men der stod jeg trods alt over. :D

Link to comment
Share on other sites

Enig.

Det ligger ihvertfald på seriøst på skalaen.

Skala:

Gider ikke en skid - Træner lidt i ny og næ - Træner ret ofte fordi jeg skal - Semiseriøst - Seriøs - Dedikeret - Ok, at dø ungt bare kisten er tung.

Yep, det er faktisk tæt på det vigtigste trænings udstyr jeg har med mig. Man kan få gennemført relativt meget kvalitets træning i et skod center hvis bare man har straps med sig.

Tak for at levere liste. Sådan en har jeg ledt efter længe

Så faktisk foretager jeg mig noget seriøst her, det er ikke godt for mit semi seriøse image

Link to comment
Share on other sites

Hvor kunne jeg godt tænke mig en USA tur igen.

Har selv været i et kæmpe træningscenter (Universitetet, Morgantown, WV) og blev osse lidt imponeret.

Får du mulighed for at se lidt derovre eller er det bare arbejde det hele?

Mjarh, det er lidt so so. Torsdag-Fredag var work work. Lørdag var vi færdige kl 15, og tog ud og spiste store bøffer, og i et Mall. Om aftenen tog vi ud og spillede Boccia og drak Old fashioned.

Søndag var kun et par timers arbejde, og så i Gym og så i Chicago downtown, og så nogle endnu større bøffer.

Normalt har jeg en dag eller to for mig selv når jeg er afsted, men det svinger lidt med det. Sidste år havde jeg 5-6 dage i SanFrancisco som var 60% underholdning, tiltrods for det var i arbejds øjemed. Det var en helt genial tur

Jeg var afsted i US 3 gange sidste år, og kommer afsted minimum 2 gange i år, hvor den ene dog er ferie.

Jeg prøvede for sjov at tælle hvor mange gange jeg har været i US, og det er vidst 15 gange nu. Heldigvis primært ferie

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hvor er du heldig!

Det er nogle år siden jeg har været derovre og jeg savner den næsten altid blå himmel og de venlige mennesker og landskaberne (især bjergene) og en masse andre ting.

Så længe man har lidt penge på sig så er der altså noget om udtrykket "guds eget land".

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du heldig!

Det er nogle år siden jeg har været derovre og jeg savner den næsten altid blå himmel og de venlige mennesker og landskaberne (især bjergene) og en masse andre ting.

Så længe man har lidt penge på sig så er der altså noget om udtrykket "guds eget land".

Det er jeg ikke uenig i. Jeg elsker også både at arbejde og rejse her. Hvis ikke det var fordi at jeg var godt gift, og dermed forankret i det danske, ville jeg også arbejde væsentlig mere her end jeg gør

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i tvivl om det jeg har skrevet i "Fri vilje" tråden holder stik. Jeg har ytret at jeg ikke tror på adskillelsen af krop og sjæl. Men de sidste par dage har det føltes som min krop har forsøgt at frastøde mit sind. Jeg har været helt smadret af Jetlag, i kombineret med højt arbejdsload, og nu familie besøg fra US, som jeg skal tage mig af. Men ok, jeg har tag over hovedet, og har ikke AIDS eller Ebola, så måske man lige skulle flette næbet?

Fredag..........BVK

Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 130

1 x 3 x 142,5

1 x 3 x 147,5

1 x 3 x 150

1 x 3 x 145

1 x 3 x 140

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 12 x 50

1 x 8 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 5 x 125

1 x 5 x 127,5

1 x 5 x 130

Og så var jeg nødt til at gå

Qua travlhed i dag, og i morgen, har jeg forsøgt at få presset lidt træning ind mens jeg kan

Bænkpres med pause

1 x 20 x 20

1 x 10 x 60

1 x 8 x 100

1 x 8 x 105

1 x 8 x 107,5

1 x 8 x 110

1 x 8 x 112,5

1 x 8 x 110

Dejligt

Link to comment
Share on other sites

Hvad du lige har lavet i bænkpres - 70 løft på over 60% i et enkelt pas - svarer til hvad jeg selv får lavet på omtrent 2 uger.

Nok til at imponere selv Boris Sheiko.

Af en eller anden grund så mærker man ikke slidet under træning og der er ikke en rød lampe ligesom i bilen.

Men når man så kommer hjem og bliver kold, så er den gal.

God bedring med albuen!

Link to comment
Share on other sites

Hvad du lige har lavet i bænkpres - 70 løft på over 60% i et enkelt pas - svarer til hvad jeg selv får lavet på omtrent 2 uger.

Nok til at imponere selv Boris Sheiko.

Af en eller anden grund så mærker man ikke slidet under træning og der er ikke en rød lampe ligesom i bilen.

Men når man så kommer hjem og bliver kold, så er den gal.

God bedring med albuen!

Det plejer at gå fint, men der er nok gået for længe siden jeg sidst har kørt 8'ere . Jeg har haft bøvl med albuerne før, og jeg plejer at kunne få det væk ved at rulle dem, kraftig opvarmning i kombination med albuekogere

Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig aften træning.

Jeg ved ikke hvad der er galt med mine ben i dag, men de opfører sig som vi aldrig har squattet sammen før. Allerede i første eller andet opvarmnings sæt, begyndte de at DOMS'e, og der var intet at skyde med. Flot

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 60

5 x 5 x 90

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share